eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › DOSTAWA PALIW SILNIKOWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH W 2015 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Chełm: DOSTAWA PALIW SILNIKOWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH W 2015 ROKU
Numer ogłoszenia: 257119 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIW SILNIKOWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH W 2015 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw silnikowych sukcesywna dostawa ze stacji paliw zlokalizowanej w obrębie granic administracyjnych miasta Chełm do samochodów służbowych oraz sprzętu służbowego Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz materiałów eksploatacyjnych. PALIWA SILNIKOWE Rodzaje paliw silnikowych objętych przedmiotem zamówienia i ich szacowane ilości: 1.Olej napędowy (ON)- do 69 000,00 litrów rocznie; 2.Benzyna bezołowiowa (PB 95)- do 5 000,00 litrów rocznie; Paliwo musi spełniać wymagania obowiązującej Polskiej Normy (dla oleju napędowego: PN-EN 590+A1:2011, dla benzyny bezołowiowej: PN-EN 228:2009) oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych /Dz. U. Nr 221, poz. 1441/. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W/w paliwa będą zakupowane w zależności od potrzeb na zasadach tankowania do pojedynczych samochodów lub doraźnie do kanistrów i beczek w stacji paliw wybranego Wykonawcy. Wykaz pojazdów oraz osób upoważnionych do tankowania Zamawiający przedstawi wybranemu Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wykonywać każde tankowanie przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 24:00. Podane ilości paliw są ilościami szacunkowymi, w przypadku niezrealizowania ilościowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, dostawę uważa się za zakończoną bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 60 % przedmiotu zamówienia. MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE 3.GAZ W BUTLI 20szt.; 4. Olej do mieszanki paliwowej do dwusuwów do pilarek - poj. 100 ml-190 szt.; Olej do smarowania łańcucha w pilarkach - poj. 5,0 l-190 szt.; 6.Olej do silników 10W 40 disel - poj. 1,0 l- 20 szt.; 7.Olej do silników 10W 40 disel - poj. 4,5l-4 szt.; 8. Olej do silników 5W/40 - poj. 4l-10 szt.; 9. Olej do silników 5W/40 - poj. 1l-10 szt; 10. Olej hydrol poj. 5l- 10szt.; 11. Płyn hamulcowy poj. 0,5 l -10 szt.; 12.Płyn do spryskiwaczy letni poj. 5l-16 szt.; 13. Płyn do spryskiwaczy zimowy poj. 5l-22szt.; 14. Płyn do chłodnic - poj. 1,0 l-10szt.; 15.Płyn do chłodnic- poj. 5,0l-6 szt.; 16. środek czyszczący do wewnątrz samochodu - 750 ml- 20 szt.; 17. wosk na mokro - 500 ml-5 szt.;18. Środek czyszczący do zderzaków- 500 ml- 6szt.; 19. Preparat do czyszczenia smoły- 250 ml- 8szt.; 20.pianka - czernidło do opon-5 szt.; 21. Środek czyszczący do mycia szyb - 500ml- 10szt.; 22. Pasta typu tempo-8szt.; 23. Zapachy samochodowe - zestaw z wkładem - 10 szt.; 24. Zapachy samochodowe - sam wkład- 20 szt.; 25. Zapachy samochodowe zwykłe papierowe- 20 szt.; 26. Ścierki z mikrofibry - zestaw 3 ścierki- 10 szt.; 27.Smar uniwersalny - 5 szt.; 28. środek do uruchamiania silników benzynowych i dieslowskich - 2 szt.; 29. ODRDZEWIACZ 250 ml - 20szt.; 30. Odmrażacz do zamków - 21 szt.; 31. Żarówka H-1 12V - 55 W - 10 szt.; 32. Żarówka H-7 12V - 55 W- 20 szt.; 33. Żarówka H-4 12V - 55/60 W - 20 szt.; 34. Żarówka 12V - 10 W - 40 szt.; 35. Żarówka 12V - 21 W - 40 szt.; 36. Żarówka dwu stykowa 12V - 5/21 W - 40 szt.; 37. Żarówka 12V 5W - wsuwana - 40 szt.; 38. Żarówka 12V 5W - ze stopką - 40szt.; 39. Żarówka H-1 24 V - 55 W- 10 szt.; 40 Żarówka H-1 24 V - 10 W- 10 szt.;41. Żarówka H-1 24 V - 21 W-10szt.; 42. Żarówka 24V 5W bez cokoła-20 szt.; 43. Zarówka H4 24V 75/70-20szt.; 44. Woda demineralizowana poj. 5 l-10 szt.; 45. BEZPIECZNIK KPL PŁASKI MINI K-10 PH-6 szt.; 46. BEZPIECZNIK KPL PŁASKI K-10 PH-6szt.; 47. SZCZOTKA DO MYCIA SAMOCHODU- 10 szt.; 48. PIÓRA WYCIERACZEK ZWYKŁE-30szt.; 49. Tarcza tacho 125 KM/H- 10szt.; 50 Klej - kropelka - 10szt.; 51. Lejek kątowy - 5szt.; 52.Skrobaczka do lodu-5szt. Podane ilości materiałów eksploatacyjnych są ilościami szacunkowymi, w przypadku niezrealizowania ilościowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, dostawę uważa się za zakończoną bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 60 % przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 39.83.00.00 - Środki czyszczące 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 09.21.16.50 - Płyny hamulcowe 24.95.11.00 - Smary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego posiadanych uprawnień, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 dostawę oddzielnie lub 2 dostawy łącznie polegające na sukcesywnej dostawie paliw silnikowych w ilości nie mniejszej niż 50 000,00 litrów oleju napędowego (ON) oraz 3 000 litrów benzyny bezołowiowej (PB 95)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał dysponowanie następującymi zasobami: 1.Dystrybutor benzyny bezołowiowej Pb95- min.1 szt. 2.Dystrybutor ON - min.1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W CHEŁMIE, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pokój Nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W CHEŁMIE, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pokój Nr 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.