Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Lublin: zakup prasy w prenumeracie na rok 2009
Numer ogłoszenia: 257086 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424412, faks 081 7424489.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze państwowej jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup prasy w prenumeracie na rok 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie prasy w prenumeracie na rok 2009 dla potrzeb Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, Zakładu Obsługi Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz ich delegatur i oddziałów zamiejscowych w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki : 1. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), 2. posiadają uprawnienia do wykonania czynności objętych zamówieniem, 3. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wykonały co najmniej jedno zamówienie tego typu, co objęte niniejszym postępowaniem, 4. osiągnęły w jednym z ostatnich trzech swoich okresów sprawozdawczych tj. lat obrotowych obrót w kwocie co najmniej 100 000 PLN albo posiadają zdolność kredytową według kryteriów banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w (którym) której posiadają rachunek. Dla celów ustalenia spełnienia warunku osiągnięcia określonego obrotu w przypadku sporządzania dokumentacji księgowej w walucie innej niż PLN obrót wyrażony w walucie innej niż PLN przelicza się w oparciu o średni kurs tej waluty na dzień 09 grudnia 2008r. w stosunku do PLN obowiązujący w Narodowym Banku Polskim 5. dysponują co najmniej 4 samochodami, w których może być przewożona prasa. Ocena spełnienia wyżej stawianych wymagań wykonawcom (warunków udziału w postępowaniu) będzie się odbywać na podstawie analizy informacji zawartych w wymaganych i złożonych przez wykonawców dokumentach i na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty w jednym egzemplarzu : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokumenty określone w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wypełnionego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w formie oryginału - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1, VII 2, VII 3, VII 4 i VII 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności - 1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zo.lublin.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4, pokój 006.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.