eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Zakup i dostawa sprzętu medycznego z przeznaczeniem na doposażenie ambulansów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Września: Zakup i dostawa sprzętu medycznego z przeznaczeniem na doposażenie ambulansów.
Numer ogłoszenia: 257073 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni w likwidacji, ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, fax 061 4379730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego z przeznaczeniem na doposażenie ambulansów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego z przeznaczeniem na doposażenie ambulansów zgrupowanego w 2 pakietach: Pakiet nr 1 - drobny sprzęt medyczny na doposażenie karetek Pakiet nr 2 - sprzęt medyczny na doposażenie karetek

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Pzp. 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez oferentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w SIWZ następujące dokumenty: 1.Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał). 2.Oświadczenia (dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu). a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał), b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.CE lub oświadczenie Wykonawcy , że zaoferowany asortyment posiada certyfikat CE bądź inne dokumenty dopuszczające do obrotu sprzęt będący przedmiotem zamówienia na terenie Polski(Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia w/w dokumentów w trakcie badania ofert). Wszystkie certyfikaty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego po podpisaniu umowy. 4. Oświadczenie, że wykonawca złoży wraz z dostarczonym sprzętem Instrukcję obsługi i używania sprzętu w języku polskim 5. Wypełniony załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna oraz zał. nr 2,3,5 i 6 6. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy i nie wcześniej używany do prezentacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin dostawy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji ul. Słowackiego 2 62 - 300 Września.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji ul. Słowackiego 2 62 - 300 Września (pok.104 - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny na doposażenie karetek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nosze podbierakowe składane z pasami 1szt. Materac próżniowy o wymiarach minimalnych 70cm x 195cm z pokrowcem ochronnym i pompką próżniową 2szt. Nożyczki medyczne do cięcia różnych materiałów 2szt. Jednorazowy zestaw do drenażu opłucnej z zastawką bezzwrotną 2szt. Jednorazowy zestaw porodowy 2szt. Zestaw do oparzeń wraz z materiałami schładzającymi 2szt. Maski ze zwężką Venturiego, maski na tracheotomię 2szt. Combitube 2szt. Kamizelka KENDRICKA 2szt. Oftalmoskop 1szt. Przyrząd do badania czucia temperatury skóry thin-term 1szt. Widełki stroikowe 128 Hz 1szt. Monofilament 5.07/10g 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny na doposażenie karetek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak mechaniczny przenośny 1szt. Pulsoksymetr przenośny (nakładany na palec); pomiar saturacji i pulsu 1szt. Pompa infuzyjna bateryjno-sieciowa 1szt. Torba ratownicza pediatryczna 2 szt. Aparat do badania czucia bólu (neurotips) 1szt. Aparat ambu 2szt. Plecak medyczny - ratowniczy 1szt. Aparat EKG: 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.