eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 oraz sprzątanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Kutno: Dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 oraz sprzątanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85
Numer ogłoszenia: 257031 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 3554780, faks 24 3554784.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 oraz sprzątanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór i sprzątanie obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 oraz dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Bitwy pod Kutnem 25, na którym przechowywane będą pojazdy usunięte z dróg z powiatu kutnowskiego w świetle art. 130a ust. 1 i 2 ustawy prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami). 1. Usługi w zakresie dozoru obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 wykonywane będą: - w dni robocze od godz. 1530 do godziny 730 dnia następnego (łącznie 4016 godzin), - w dni wolne od pracy, niedziele i święta od godziny 730 do godziny 730 dnia następnego (łącznie 2736 godzin), - w przypadku dozorowania obiektu przy ul. Grunwaldzkiej 85 w sezonie zimowym ilość godzin dozorowania może być mniejsza o ilość godzin dyżuru pełnionego przez pracowników Obwodu Drogowego. Zakres usług związanych z dozorem obiektów został określony w Załącznikach Nr 6, 7 i 8 do SIWZ, które będą stanowiły integralną część zawartej umowy. Załącznik Nr 6 - Regulamin zakresu czynności i obowiązków strażników-dozorców zatrudnionych na posterunku w Obwodzie Drogowym w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85. Załącznik Nr 7 - Regulamin czynności i obowiązków strażników - dozorców zatrudnionych na posterunku w Starostwie Powiatowym w Kutnie przy ul. Bitwy pod Kutnem 25. Załącznik Nr 8 - Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego. 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, szatni, sanitariów o łącznej powierzchni 110,4 m2 w obiektach Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń przy ul. Grunwaldzkiej 85 Starostwa Powiatowego w Kutnie wykonywane będą: - w dni robocze - 2 godziny dziennie (po godzinach pracy biura) - łącznie 502 godz. Zakres sprzątania : - pokoje biurowe - 5 pomieszczeń, - szatnia pracowników - 1 pomieszczenie, - sanitariaty - 3 pomieszczenia, - korytarze - 2 pomieszczenia. Szczegółowy zakres czynności: - codziennie: czyszczenie podłóg, odkurzanie wykładzin, foteli, krzeseł, mycie drzwi, czyszczenie i usuwanie kurzu z powierzchni biurek, parapetów, pulpitów, telefonów, mycie i dezynfekcja sanitariatów, opróżnianie koszy na śmieci; - trzy razy w oku: mycie okien, czyszczenie żaluzji; - wykonawca zabezpieczy środki i materiały do sprzątania oraz mydło, papier toaletowy dla pracowników Wydziału Drogownictwa. Zakres usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń przy ul. Grunwaldzkiej 85 Starostwa Powiatowego w Kutnie został określony w Załączniku Nr 9 do SIWZ, który będzie stanowił integralną część zawartej umowy. Załącznik Nr 9 - Zakres sprzątania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, iż posiada aktualną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę o podobnym zakresie i charakterze do zamawianych o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże że, posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku przedstawi inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Formularz OFERTA stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4. Informację o możliwości w 2013 roku przedkładania Zamawiającemu informacji o kwocie ulgi przysługującej Starostwu Powiatowemu w Kutnie z tytułu terminowego opłacania faktur zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne będą zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - terminu wykonania zamówienia - w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczność, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy bądź umową byłaby umową o świadczenia niemożliwe (art. 387 § 1 kodeksu cywilnego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Staszica 27 99-300 Kutno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie ul. Kościuszki 16 99-300 Kutno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.