Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Dębno: Adaptacja budynku na gimnazjum dla dorosłych
Numer ogłoszenia: 257030 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku na gimnazjum dla dorosłych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie w budynku o kubaturze 1.710,15m3 i powierzchni wewnętrznej 382,24m2 : - robót ogólnobudowlanych pomieszczeń, - robót instalacyjnych, - kotłowni gazowej, - rozbiórkę budynku garażowego o kubaturze 503,55m3, - budowę ogrodzenia - mur z cegły klinkierowej od strony południowej. Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej siwz) dokumentacji technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 168.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000,-złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 uPzp. a także spełniają warunki minimalne: 1.1. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza niż 500.000,- złotych. 1.2. Wykonawca musi dysponować następującym składem osobowym: - Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do architektury obiektu bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z doświadczeniem pełnienia funkcji kierownika budowy przy podobnych, minimum dwóch obiektach o kubaturze i powierzchni wewnętrznej nie mniejszej od przedmiotu zamówienia, - Kierownik robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych , - Kierownik robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1.3. Wykonawca wykonał roboty remontowe ogólnobudowlane w minimum dwóch obiektach użyteczności publicznej o kubaturze i powierzchni wewnętrznej nie mniejszej od przedmiotu zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę nw dokumentów, metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Dowód wniesienia wadium. 2.2. Oświadczenie wg załącznika nr 3 do siwz - złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców (składających ofertę w ramach konsorcjum, ale tylko w sytuacji, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) lub złożone wspólnie (w takim przypadku oświadczenie musi być podpisane przez Pełnomocnika lub osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców). 2.3. Charakterystyka firmy wg załącznika nr 5 do siwz ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia (patrz ust.1 pkt 1.2). 2.4. Wykaz wg załącznika nr 6 do siwz, w którym należy podać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich powierzchni wewnętrznej, kubatury, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; dokumenty te muszą określać zakres robót, powierzchnię wewnętrzną, kubaturę, termin ich wykonania oraz miejsce wykonania (patrz ust.1 pkt 1.3). 2.5. Informacja wg załącznika nr 7 do siwz, wraz z następującymi dokumentami (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (patrz ust.1 pkt 1.1). 2.6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków uczestniczenia w postępowaniu skutkować będzie zatrzymaniem wadium, zgodnie z treścią art.46 ust.4a uPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, osobą upoważnioną do kontaktów jest Pan Zbigniew Moździerz, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek A, sekretariat-pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Modernizacja łazienek i sieci kanalizacyjnej wewnątrz budynku Szkoły Podstawowej w Górnie
- Budowa budynku garażowego dla OSP w Podkrajewie
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz nadzorem inwestorskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.