eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › wykonanie prac geologiczno - wiertniczych otworu awaryjnego nr 2 na ujęciu wody podziemnej z utworów trzeciorzędowych w Wilczkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Żnin: wykonanie prac geologiczno - wiertniczych otworu awaryjnego nr 2 na ujęciu wody podziemnej z utworów trzeciorzędowych w Wilczkowie
Numer ogłoszenia: 257026 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 22a, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 302 09 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wik.znin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy Żnin w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnościa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac geologiczno - wiertniczych otworu awaryjnego nr 2 na ujęciu wody podziemnej z utworów trzeciorzędowych w Wilczkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) wiercenie otworu o głębokości 107 m zgodnie z projektem geologiczno - technicznym, zarurowanie i zafiltrowanie otworu Nr 2, 2) wykonywanie opróbowania - w trakcie wiercenia należy pobierać próby do znormalizowanych skrzynek przy każdej zmianie litologicznej i co 2 m w przypadku większej miąższości pokładu. Z warstwy wodonośnej należy dodatkowo pobrać próby dla wykonania analizy sitowej, 3) wykonanie niżej wyszczególnionych badań hydrogeologicznych: a) stabilizacja zwierciadła wody - po możliwym kilkugodzinnym wstrzymaniu poboru wody w studni 1A, b) pompowanie oczyszczające minimalnie 24 godzinne - pod koniec pompowania próby zrywami - z wydajnością maksymalną 50 m3-h, c) dezynfekcja otworu po pompowaniu oczyszczającym, d) pompowanie pomiarowe na 3 cyklach wydajności w czasie łącznym 48 godzin, 4) wykonanie niżej wyszczególnionych badań laboratoryjnych: a) wykonanie analiz sitowych pokładu wodonośca, b) wykonanie badań fizyko - chemicznych i bakteriologicznych wody - próby pobrane pod koniec pompowania pomiarowego, 5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, naniesienie na mapę 1:500 lokalizacji otworu oraz określenie rzędnej wysokościowej terenu otworu nr 2 w dowiązaniu do państwowej sieci wysokościowej, 6) Wyniki prac i badań przedstawić w dodatku do aneksu z 1980 roku do dokumentacji hydrogeologicznej w kat. B ujęcia wód podziemnych dla Bazy Produkcyjnej w Wilczkowie gm. Żnin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (trzy tysiące złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.08.2014r godz. 1000 3. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WIK Spółka z o.o. w Żninie Bank Spółdzielczy PAŁUKI nr konta 86 8181 0000 0001 6027 2000 0001 6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art.46 Ustawy. 10. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w części 6 pkt. 1 SIWZ. 2. wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 Ustawy Pzp. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części 6 pkt. 2 i 3 SIWZ; 3. wykażą grupy kapitałowe zgodnie z art. 26 ust. 2 d Ustawy Pzp. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o których mowa w części 6 pkt. 7 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę, o których mowa w części 6 pkt. 4 i 5 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części 6 pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoby zdolne do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części 6 pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający żąda podpisania oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wik.znin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WIK Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 22a 88-400 Żnin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WIK Spólka z o.o. ul. Mickiewicza 22a 88-400 Żnin (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.