eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Budowa Gminnego Centrum Sportu i Rekreacji w Dźwirzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Kołobrzeg: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Budowa Gminnego Centrum Sportu i Rekreacji w Dźwirzynie
Numer ogłoszenia: 257005 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3524848, fax 094 3524848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Budowa Gminnego Centrum Sportu i Rekreacji w Dźwirzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Budowa Gminnego Centrum Sportu i Rekreacji w Dźwirzynie, polegającej na koordynacji, organizacji, przygotowywania dokumentów dotyczących współfinansowania inwestycji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu i oddaniu do użytkowania objętych zamówieniem robót budowlanych dla Zamawiającego Gminy Kołobrzeg z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Trzebiatowskiej 48a.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt2-3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby wykonawca spełniał następujące warunki: 1. wykażą się zatrudnieniem minimum 12 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, tj. 2004, 2005, 2006, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na podstawie, umowy o prace w pełnym wymiarze czasu pracy (w przypadku składania oferty wspólnej wymagane jest wykazanie się zatrudnieniem 12 osób przez każdego z uczestników oferty wspólnej) 2. wykażą się doświadczeniem w pełnieniu usług nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na 3 obiektach sportowych w tym na 2 obiektach sportowych o wartości nie mniejszej jak 6 mln. zł każdy, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 3. wykażą się doświadczeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej na co najmniej 3 inwestycjach, 4. wykażą się doświadczeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków finansowych pochodzących z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej na co najmniej 3 inwestycjach. 5. dysponują minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie z 10 letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót, licząc od daty wydania uprawnień oraz potwierdzone członkostwo o przynależności do odpowiednich izb samorządu zawodowego, na stanowiska inspektora nadzoru w tym: - inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosownie do nadzorowanych robót o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu, co najmniej 4 hal sportowych, w tym 2 hale sportowe o wartości powyżej 6 mln zł każda, - inspektora nadzoru branży sanitarnej posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 6. dysponują osobami na stanowisko specjalisty do rozliczeń, posiadającymi wykształcenie wyższe oraz potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania środków finansowych z Unii Europejskiej dla minimum 2 inwestycjach realizowanych z udziałem tych środków, 7. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000 zł., 8. w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykażą się przychodem rocznym w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym zał. nr 1 do oferty 2. Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. b. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. c. informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. d. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. e. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Doświadczenie zawodowe Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu pełnionych usług nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na 3 obiektach sportowych w tym na 2 obiektach sportowych o wartości nie mniejszej jak 6 mln. zł każdy z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. b) Doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej. - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pozyskiwał i rozliczał środki finansowe pochodzące z Unii Europejskiej, na co najmniej 3 inwestycjach, - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków finansowych pochodzących z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, na co najmniej 3 inwestycjach. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. c) Potencjał kadrowy - Informacji na temat zatrudnionych pracowników w okresie każdego z ostatnich trzech lat, tj. 2004, 2005, 2006, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości minimum 12 pracowników, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku składania oferty wspólnej wymagane jest wykazanie się zatrudnieniem 12 osób przez każdego z uczestników oferty wspólnej - Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie (Potencjał kadrowy) Do informacji na temat kwalifikacji osób (inspektorzy nadzoru i specjaliści ds. rozliczeń), należy dołączyć opis doświadczenia zawodowego, kopie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz Świadectwa Szkoleń i Certyfikaty. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. d) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający żąda następującego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - bilansu i rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, albo inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak wyżej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, pokój 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.