eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 256966 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 następujących części (zadań): Część 1: Komputer przenośny - typ 1 -3 szt., Komputer przenośny - typ 2 1szt. Część 2: Zestaw komputerowy - typ 1 -24 szt., Monitor - typ 1 -31 szt. Część 3: Zestaw komputerowy - typ 2 - z 2 monitorami -1 szt. Część 4: Zestaw komputerowy - typ 3 - z monitorem, pakietem biurowym i zasilaczem awaryjnym UPS - 3 szt., Drukarka - typ 1 - 2 szt. Część 5: Zestaw komputerowy - typ 4 - z monitorem -3 szt., Oprogramowanie - typ 2 (Pakiet biurowy) -3 szt. Część 6:Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt. Część 7:Przełącznik sieciowy (Switch) -10 szt., Urządzenie sieciowe - bezprzewodowego dostępu -22 szt. Część 8:Oprogramowanie - typ 1 (Pakiet biurowy) -37 szt. Część 9:Projektor multimedialny - 1 szt.,Skaner dokumentów - 3 szt., Drukarka - typ 2 - 1 szt. Część 10: Czytnik dokumentów (Vicomp VPR610e) -1 szt., Czytnik linii biometryczny (Sagem MorphoTop100) - 1 szt. Część 11: Oprogramowanie - typ 3 (Oprogramowanie do zdalnej pomocy) - 1szt. Część 12: Komputer przenośny - typ 3 - 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ (zawierająca opis 12 części zamówienia).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.43.99-9, 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 32.51.00.00-1, 48.31.00.00-4, 38.65.21.00-1, 30.21.61.10-0, 30.21.60.00-6, 30.23.33.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. (siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto bez konieczności sporządzania aneksu; Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.uw.gov.pl Ogłoszenia /Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, I piętro pok. 175.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Obsługi Gospodarczej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer przenośny - typ 1 -3 szt. Komputer przenośny - typ 2-1szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - typ 1 -3 szt.,Komputer przenośny - typ 2-1szt. Szczegółowy opis części 1przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwaracji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy - typ 1 -24 szt. Monitor - typ 1 -31 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - typ 1 - 24 szt. ,Monitor - typ 1 -31 szt. Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw komputerowy - typ 2 - z 2 monitorami -1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - typ 2 - z 2 monitorami -1 szt. Szczegółowy opis części 3 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9, 30.23.13.10-3, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwaracji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw komputerowy - typ 3 - z monitorem, pakietem biurowym i zasilaczem awaryjnym UPS - 3 szt., Drukarka - typ 1 - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - typ 3 - z monitorem, pakietem biurowym i zasilaczem awaryjnym UPS - 3 szt., Drukarka - typ 1 - 2 szt. Szczegółowy opis części 4 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9, 30.23.13.10-3, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4, 30.68.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwaracji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw komputerowy - typ 4 - z monitorem -3 szt. Oprogramowanie - typ 2 (Pakiet biurowy) -3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - typ 4 - z monitorem -3 szt. Oprogramowanie - typ 2 (Pakiet biurowy) -3 szt. Szczegółowy opis części 5 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9, 30.23.13.10-3, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwaracji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt. Szczegółowy opis części 6 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okr4es gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przełącznik sieciowy (Switch) -10 szt. Urządzenie sieciowe - bezprzewodowego dostępu -22 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik sieciowy (Switch) -10 szt. Urządzenie sieciowe - bezprzewodowego dostępu -22 szt. Szczegółowy opis części 7 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.51.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okrres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oprogramowanie - typ 1 (Pakiet biurowy) - 37 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie - typ 1 (Pakiet biurowy) -37 szt. Szczegółowy opis części 8 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Projektor multimedialny - 1 szt. Skaner dokumentów - 3 szt. Drukarka - typ 2 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .Projektor multimedialny - 1 szt. Skaner dokumentów - 3 szt. Drukarka - typ 2 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwaracji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Czytnik dokumentów (Vicomp VPR610e) -1 szt. Czytnik linii biometryczny (Sagem MorphoTop100) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik dokumentów (Vicomp VPR610e) -1 szt. Czytnik linii biometryczny (Sagem MorphoTop100) - 1 szt. Szczegółowy opis części 10 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.60.00-6, 30.23.33.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwaracji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Oprogramowanie - typ 3 (Oprogramowanie do zdalnej pomocy) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie - typ 3 (Oprogramowanie do zdalnej pomocy) - 1 szt. Szczegółowy opis części 11 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Komputer przenośny - typ 3 - 9 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - typ 3 - 9 szt. Szczegółowy opis części 12 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwaracji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.