eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 - Etap II; oznaczenie sprawy 314-011-240/2014/AB. II.1.2) Rodzaj zamówieniaroboty budowlane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Wrocław: remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 - Etap II; oznaczenie sprawy 314-011-240/2014/AB. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 256919 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209969 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 - Etap II; oznaczenie sprawy 314-011-240/2014/AB. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 - Etap II; oznaczenie sprawy 314-011-240/2014/AB. II. Zakres robót obejmuje: II.1. Roboty budowlane , malarskie II.1.1. przygotowanie starych tynków pod malowanie farbami lateksowymi, II.1.2. dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów, II.1.3. dwukrotne malowanie farbami do drewna lady recepcyjnej; Powierzchnia lady do przemalowania - 20,00m2 (front i blat lady), II.1.4. dwukrotne malowanie farbami konstrukcji aluminiowej ścianki, II.1.5. w pomieszczeniach biurowych zamontować pasy ochronne (odbojniki) na ścianach o szerokości 30cm x 1,00 cm mocowane na klej montażowy. Odbojniki wykonane z wykładziny PCV (w analogi do wykonywanej na podłodze), II.1.6. montaż tabliczek informacyjnych 20x20cm przy drzwiach pomieszczeń biurowych oraz tabliczek informacyjnych z piktogramem przy toaletach wg załączonego rysunku, Tabliczki montować na stalowych dystansach o długości 1cm, II.1.7. montaż tablicy informacyjnej głównej w strefie wejścia o wym. 225x150cm wg zał. rysunku, II.1.8. montaż logo Policji zgodnego z Księgą Standaryzacji; Logo Policji i sygnet wykonać ze styroduru. Czoło logo Policji i sygnetu w kolorze RAL 5003, boki w kolorze białym. Zastosować krój pisma Klint LT Pro Bold. Logo wraz z sygnetem umieścić na płycie sztywnej (np. PVC) lub bezpośrednio na ścianie. Logo wraz z sygnetem wykonać w wersji pionowej (jak na załączniku), gdzie wymiar a (100%) wynosi 130cm. Ściana gładka (gładź gipsowa). II.1.9. montaż semaforów (2szt.) na elewacji frontowej budynku, zgodnych z Księgą Standaryzacji, II.1.10. montaż stalowych odbojników do drzwi, II.1.11. montaż stalowych plombownic do drzwi, II.1.12. montaż stalowych balustrad przy schodach, analogicznych jak już zamontowane, II.1.13. montaż kosza na śmieci i stojaka 5 -ciopozycyjnego na rowery zgodnego z Księgą Standaryzacji, II.1.14. montaż stałej zabudowy w pomieszczeniach biurowych; stała zabudowa montowana z płyt meblarskich, II.1.15. Remont ogólny schodów zewnętrznych do budynku: oczyszczenie chemiczne i ścierne stopni wraz ze spocznikiem (30,00m2), usunięcie nierówności, uzupełnienie ubytków masą betonową (50 ubytków), oczyszczenie i pomalowanie balustrad stalowych (15mb), II.2. PRACE PORZĄDKOWE: II.2.1. wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. III. Przedmiot zamówienia określa : III.1. Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ. III.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ. IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia. V. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: V.1. 45111300-1 - roboty rozbiórkowe. V.2. 45111220-6 - roboty w zakresie usuwania gruzu. V.3. 45442100-8 - roboty malarskie. V.4. 45410000-4 - tynkowanie. V.5. 45421160-3 - instalowanie wyrobów metalowych. V.6. 45431000-7 - kładzenie płytek. VI. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszcza się przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. VII. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.. VIII. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. IX. Zamawiający wymaga, aby umowa o podwykonawstwo zawierała co najmniej: oznaczenie stron umowy, przedmiotu umowy (wskazanie robót budowlanych, dostaw lub usług powierzanych podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom), termin realizacji umowy, termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy oraz jego wysokość. Umowa o podwykonawstwo powinna zawierać również postanowienia dotyczące niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o przypadkach uchylania się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. X. Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania projektu umowy ma prawo zgłosić pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, jeżeli: X.1. umowa nie spełnia wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, X.2. przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. X.3. termin wykonania umowy o podwykonawstwo przekracza terminy wskazane w § 2 niniejszej umowy, X.4. umowa zawiera zapisy uzależniające dokonanie zapłaty na rzecz podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy od odbioru robót przez Zamawiającego, lub od zapłaty należności Wykonawcy przez Zamawiającego, X.5. brak jest zapisów, iż Zamawiający ponosi odpowiedzialność względem podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy do wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy. X.6. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 14 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.11.60-3, 45.43.10.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2014..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. BUD-MAR Marzanna Janiszewska, ul. Dzigorzew 37A, 98-210 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135388,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120389,13

  • Oferta z najniższą ceną: 120389,13 / Oferta z najwyższą ceną: 149746,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.