eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej w istniejącym budynku Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie - etap 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Murowana Goślina: Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej w istniejącym budynku Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie - etap 1
Numer ogłoszenia: 256898 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie , ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 811 27 79, faks 0-61 811 27 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej w istniejącym budynku Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie - etap 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej w istniejącym budynku Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie - etap 1. - Montaż nowego kotła grzewczego Dla pokrycia projektowanego obciążenia cieplnego budynku zakłada się montaż drugiego stojącego kotła jednofunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania o mocy nie mniejszej niż QK = 150 kW. Dane techniczne przyjętego kotła: -gazowy kocioł kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania, z poborem powietrza z zewnątrz poprzez komin (współśrodkowo z przewodem spalinowym) -kocioł wyposażony jest w aluminiowo - krzemowy wymiennik ciepła -moc kotła modulowana w zakresie od 26,8 kW do 165,8 kW -sprawność 109,6% -pojemność wody w kotle 34 dm3 -max pobór mocy elektrycznej 200 W. Powyższy kocioł przyjęto w niniejszym opracowaniu głównie ze względu na: >bardzo dużą modulację pracy palnika (już od 16% mocy maksymalnej) >małą pojemność wody (szybki start) >pobór powietrza do spalania w pobliżu miejsca wyrzutu spalin (stabilna praca kotła nawet przy dużych wiatrach, gdyż pobór powietrza i wyrzut spalin znajdują się w tym samym zakresie ciśnienia) >wysoką sprawność, zamkniętą komorę spalania i współśrodkowy system spalinowo -powietrzny (w konsekwencji mniejsze średnioroczne zużycie gazu). Projektowany kocioł zamontowany zostanie w pomieszczeniu istniejącej kotłowni (zlokalizowanej na najniższej kondygnacji nadziemnej budynku). Po zamontowaniu nowego kotła, do momentu wykonania 2 etapu modernizacji kotłowni moc maksymalną kotła istniejącego należy ograniczyć na poziomie serwisowym do 140 kW. Dzięki temu nie zostanie przekroczona moc umowna 30 m3 na h gazu Gz-50, zgodna z obowiązującą umową na dostawę gazu, zawartą przez Gimnazjum z Wielkopolską Spółką Gazownictwa Sp. z o.o. w Poznaniu. Przy kubaturze kotłowni wynoszącej 145,2 m3 wzrost łącznej mocy kotłów do 300 kW spowoduje wzrost obciążenia cieplnego pomieszczenia do 2.066 W/m (zgodnie z Dz. U. nr 75/2002 poz. 690 §172.1 nie może ono przekraczać 4.650 W na m3 - warunek ten zostanie spełniony). Podłączenia hydrauliczne Podczas montażu nowego kotła należy także zmienić podłączenia hydrauliczne w obrębie kotła istniejącego. Przede wszystkim należy wykonać (lub zakupić) i zamontować sprzęgło hydrauliczne o średnicy DN 200 mm. Do nowego kotła zamontować osprzęt zgodnie z niniejszym projektem. Natomiast przy istniejącym kotle osprzęt zostaje ten sam, co do tej pory z tym, że istniejącą pompę kotłową z zaworem zwrotnym należy przełożyć na rurociąg zasilający i zamontować w pozycji poziomej. Dla odcięcia kotła pozostawić istniejące zawory odcinające kołnierzowe DN 80 mm (przeniesione w inne miejsce). Istniejące naczynie wzbiorcze należy pozostawić w miejscu, gdzie znajduje się obecnie lecz podłączyć do rurociągu powrotnego przy projektowanym sprzęgle hydraulicznym. Szczegółowy sposób podłączeń pokazano na rys. nr 2 na 7. Sterowanie pracą układu Nowy kocioł gazowy należy zakupić z automatyką, która będzie mogła: o sterować nowym kotłem gazowym w sposób modulowany, zależnie od chwilowego obciążenia cieplnego o sterować istniejącymi pompami i mieszaczami obiegów grzewczych niezależnie dla każdego obiegu, w funkcji pogodowej o sterować podgrzewem ciepłej wody użytkowej w podgrzewaczu o sterować pracą istniejącego kotła Remeha (Jako drugi kocioł w kaskadzie, zależnie od potrzeb) oraz o sterować w przyszłości (po wykonaniu prac 2 etapu modernizacji kotłowni) kaskadowo pracą drugiego, nowego kotła gazowego, tego samego typu co kocioł montowany w pierwszym etapie. Dla zrealizowania ww. zadań, w niniejszym projekcie przewidziano montaż wraz z kotłem Brótje następującej automatyki: -regulator pogodowy ISR Plus wbudowany w kocioł -pogodowy regulator kaskady ISR BCA -moduł bus BM -czujnik temperatury ciepłej wody w podgrzewaczu -2 czujniki przy sprzęgle - powrotu i zasilania -2 moduły mieszacza EWM B z czujnikami przylgowymi oraz dodatkowo, dla sterowania w 1 etapie modernizacji kotłowni istniejącym kotłem Remeha -moduł sterujący ISR SSR. Automatykę należy zaprogramować tak, by nowy kocioł o mocy 160 kW był ustawiony zawsze jako pierwszy do pracy. Drugi, istniejący kocioł Remeha, za względu na bardzo niską jego sprawność, powinien załączać się jedynie przy niskich temperaturach zewnętrznych, gdy moc nowego kotła będzie nie wystarczająca. Latem na podgrzew ciepłej wody użytkowej powinien pracować jedynie kocioł nowy. Zabezpieczenie kotłów W celu zabezpieczenia nowo montowanego kotła, zgodnie z normą PN-B-02414:1999 należy zamontować przy nim zawór bezpieczeństwa 1cal o ciśnieniu otwarcia 0,3 MPa typ 1915 firmy SYR oraz zabezpieczenie stanu wody typ WMS-WP6. Istniejące zabezpieczenie kotła Remeha pozostawia się bez zmian. Odprowadzenie spalin Projektowany kocioł SGB jest kotłem z zamkniętą komorą spalania. Oznacza to, że powietrze konieczne do spalania czerpie z poza pomieszczenia, w którym jest zamontowany, poprzez swój system spalinowo - powietrzny. System spalinowo - powietrzny jest integralnym elementem kotła SGB. Działa on na zasadzie dwóch przeciwbieżnych ciągów: -wydalanych spalin (rura poprowadzona w kominie murowanym) -zasysanego z zewnątrz powietrza do spalania gazu w kotle (przestrzeń w kominie wokół rury spalinowej). W praktyce zrealizowane zostanie to w ten sposób, że z kotła wyprowadzone zostaną dwie rury DN 160 mm - służyć one będą do odprowadzenia spalin i do zasysania powietrza z zewnątrz. Przewody doprowadzone zostaną do murowanego komina, w którym ponad dach poprzez specjalną czapę kominową zostanie wyprowadzony przewód spalinowy, natomiast przestrzeń wewnętrzna w kominie przejmie rolę rury powietrznej i służyć będzie dla doprowadzenia powietrza do spalania w kotle. Tak rozwiązany systemy spalinowo - powietrzny kotła zwiększa jego średnioroczną sprawność do około 105%. Jego lokalizację pokazano na rys. nr 1 na 7. System spalinowy istniejącego kotła Remeha pozostawia się bez zmian. Wentylacja kotłowni Ponieważ kocioł SGB jest kotłem z zamkniętą komorą spalania, a powietrze konieczne do prawidłowego przebiegu procesu spalania czerpie przez swój system spalinowo - powietrzny, nie jest konieczne wykonywanie dodatkowej wentylacji nawiewnej do pomieszczenia kotłowni. Istniejąca w kotłowni wentylacja nawiewna, konieczna dla prawidłowej pracy kotła Remeha jest wystarczająca i pozostawia się ją bez zmian. Wentylacja wywiewna pomieszczenia kotłowni realizowana będzie tak jak dotychczas za pomocą trzech kratek wentylacyjnych umieszczonych w kominie murowanym. Usytuowanie kanałów wywiewnych i kanału nawiewnego pokazane zostało na rys. nr 1 na 7. Instalacja gazowa Palnik nowego kotła należy podłączyć do istniejącej instalacji gazowej rurą stalową czarną bez szwu DN 40, wykorzystując istniejący króciec na buforze pod sufitem kotłowni. Przed kotłem należy zamontować gazowy zawór odcinający kulowy i filtr siatkowy. Rury gazowe należy łączyć przez spawanie. Łączniki (kolana, zwężki) stosować stalowe ciągnione lub kute. Po podłączeniu kotła i przeprowadzeniu próby ciśnieniowej nowy odcinek rurociągu należy zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez oczyszczenie go do 2-go stopnia czystości wg normy PN-70 H-97050 i 3-krotne pomalowanie emalią ogólnego stosowania w kolorze żółtym. Sprzęgło hydrauliczne Sprzęgło hydrauliczne należy zakupić albo wykonać z rury stalowej czarnej ze szwem DN 200 wg rys. nr 7 na 7 i wpiąć w istniejącą instalację technologiczną kotłowni zgodnie z rys. nr 2 na 7. Sprzęgło zaizolować otuliną o grubości 100 mm - zgodnie z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 2002 poz. 690). Materiały, zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów co. Instalację technologiczną kotłowni należy wykonać z rur stalowych czarnych ze szwem, łączonych przez spawanie. Łączniki (kolana, trójniki, zwężki) stosować stalowe ciągnione lub kute. Po wykonaniu montażu i przeprowadzeniu próby ciśnieniowej rurociągi należy zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez oczyszczenie ich do 2-go stopnia czystości wg normy PN-70 H-97050 i 2-krotne pomalowanie emalią silikonową termoodpomą. Po wykonaniu całości prac montażowych instalację grzewczą należy przepłukać wodą w celu usunięcia wszelkich zanieczyszczeń mechanicznych. Izolacje termiczne rurociągów Rurociągi w pomieszczeniu kotłowni należy zaizolować izolacją o następujących grubościach, zgodnie z Dz.U.2002.75.690, załącznik nr 2, p 1.5.: -rurociągi DN 65 grubość izolacji 60 mm -rurociągi DN 80 grubość izolacji 80 mm -rurociągi DN 100 grubość izolacji 100 mm. Podłączenie urządzeń po stronie elektrycznej Nowo montowany kocioł gazowy będzie miał automatykę, która przejmie sterowanie wszystkimi urządzeniami w kotłowni, zgodnie z opisem w pkt 2.3. niniejszego projektu. W związku z tym należy odłączyć istniejące przewody elektryczne od regulatora w kotle Remeha oraz od regulatora Rematic wiszącego na ścianie kotłowni naprzeciwko kotła, przedłużyć je doprowadzając do regulatora nowego kotła i podłączyć zgodnie z instrukcjami nowo zainstalowanych regulatorów. Dla sterowania kotłem Remeha przewidziano montaż modułu ISR SSR, z którego należy wyprowadzić przewód 2-żyłowy i podpiąć go pod zaciski 29 i 30 (lub 31 i 32 do wyboru) w kotle Remeha. Na regulatorze pogodowym tego kotła (z lewej strony kotła) dolne pokrętło należy ustawić na tryb komfortu (położenie 2 od lewej). Szczegółowy zakres prac opisany jest w projekcie budowlanym. Ilekroć ogłoszenie lub siwz wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne, - wspólne specyfikacje techniczne, - normy międzynarodowe, - inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powyżej, uwzględnia się w kolejności: - Polskie Normy, - polskie aprobaty techniczne, - polskie specyfikacje techniczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia_nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia_nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa lub przebudowa instalacji technologicznej kotłowni wodnej, gazowej oraz dokumenty potwierdzające, że robota(y) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia_nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia _ nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zawierający informacje potwierdzające spełnienie warunku dysponowania co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalcyjnej w zakresie sieci, instalcji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia _ nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaakceptowanie 21-dniowego terminu płatności w formularzu oferty, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 50 000 zł; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie minimum 50 000,00, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

(1) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, (2) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia - w przypadku: - przedłużenia się postępowania przetargowego - istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o ilość dni opóźnienia, - wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które z względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, - wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, - przerwanie realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, - nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych - wystąpienia zmiany zakresu robót. oraz w stosunku do: - konieczności zmiany kierownika budowy. - konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, - ponadto zmiany terminu wykonania umowy mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: - podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, - zmiana obowiązujących przepisów, - podniesienie wydajności urządzeń, - podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, - usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, - opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy, - zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, klimatycznych także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, - siła wyższa, - wystąpienie robót zamiennych, - konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, Ponadto Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w zakresie: - wynagrodzenia brutto, wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, - zakresu robót, które w związku z robotami dodatkowymi uległy zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.bip2.murowana _ goslina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: a)udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.; b)zawarcia umowy ramowej; c)rozliczeń w walucie obcej; d)przeprowadzenia aukcji elektronicznej; e)zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u.p.z.p. f)ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.