eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Krosno Odrzańskie: Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 256892 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia: CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe Dodatkowy przedmiot zamówienia: CPV - 22600000-6 - Tusz CPV - 22816000-3 - Bloki papierowe CPV - 22816100-4 - Bloczki notatkowe CPV - 22816100-4 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki CPV - 22851000-0 - Skoroszyty CPV - 22990000-6 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych CPV - 24910000-6 - Kleje CPV - 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/ faksów CPV - 30140000-2 - Maszyny liczące i rachunkowe CPV - 30141200-1 - Kalkulatory biurkowe CPV - 30145100-8 - Rolki do kalkulatorów CPV - 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe CPV - 30192100-2 - Gumki CPV - 30192111-2 - Poduszki z tuszem CPV - 30192121-5 - Długopisy kulkowe CPV - 30192130-1 - Ołówki CPV - 30192133-2 - Temperówki do ołówków CPV - 30192160-0 - Korektory CPV - 30192300-4 - Taśmy barwiące CPV - 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne CPV - 30192930-9 - Korektory w piórze CPV - 30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy CPV - 30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie CPV - 30197220-4 - Spinacze do papieru CPV - 30197320-5 - Zszywacze CPV - 30197321-2 - Usuwacz zszywek CPV - 30197330-8 - Dziurkacze CPV - 30197644-2 - Papier kserograficzny CVP - 30199100-1 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki CVP - 30199130-0 - Kalka inna niż maszynowa CVP - 30199230-1 - Koperty CVP - 30199300-3 - Papier wytłaczany lub perforowany CVP - 30199410-7 - Papier samoprzylepny CVP - 30199500-5 - Segregatory; pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby CVP - 30199720-3 - Papier listowy CVP - 30234000-8 - Nośniki do przechowywania CVP - 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD) CVP - 30237320-8 - Dyskietki CVP - 30237430-2 - Markery CVP - 39241200-5 - Nożyczki CVP - 39292500-0 - Linijki CVP - 39541130-6 - Sznurek Wielkość zamówienia: Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 45 szt., Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 30 szt., Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 40 szt., Rolka papierowa do maszynek liczących - 100 szt., Papier ksero A4 biały - 1000 ryz, Papier ksero A3 biały - 20 ryz, Segregator tekturowy A4/70 kolor z szyną - 300 szt., Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 100 op., Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 50 op., Koperta przestrzenna S-DS.-200 - 400 szt., Korektor w długopisie - 70 szt., Klej w sztyfcie 15 gram - 100 szt., Ołówek techniczny drewniany HB - 100 szt., Marker fluorescencyjny - 150 szt., Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 30 op.;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.60.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić podane załączniki: 8.1.1. Formularz oferty - załącznik nr 1, 8.1.2. Wykaz materiałów biurowych planowanych do zakupu w 2009 roku - załącznik nr 2, 8.1.3. Wykaz wykonanych czynności o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie - załącznik nr 3 + referencje 8.1.4. Podstawowe informacje o Wykonawcy - załącznik nr 4 8.1.5. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacją projektu umowy - załącznik nr 5 8.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić załączniki: 8.2.1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.2.2. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 6 8.2.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy Pzp - załącznik nr 7 8.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie to: 8.3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.2 podpunktach 1, 2, 4, 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 8.3.1.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.3.1.2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 8.3.1.3. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.3.3. Dokumenty o których mowa w punktach 8.3.1 podpunkt 1, 2, 3 i w punkcie 8.3.2, należy przedłożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. UWAGA! Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..bip.krosnoodrzanskie.pl/przetargi/ogloszenia o przetargach.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, budynek A, w Biurze Obsługi Interesantów lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowani.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 12:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek A (hol), Biuro Obsługi Interesanta lub przesyłając drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru na adres: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.