eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej 16 lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi w budynku mieszkalnym przy ulicy Wieniawskiego A w Lublińcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Kraków: Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej 16 lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi w budynku mieszkalnym przy ulicy Wieniawskiego A w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 256870 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 3552140, 3552149, 3557402, fax 012 3554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej 16 lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi w budynku mieszkalnym przy ulicy Wieniawskiego A w Lublińcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej 16 lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi w budynku mieszkalnym przy ulicy Wieniawskiego A w Lublińcu zlokalizowanego na działce nr 978/51, w zakresie: a) Wykonanie pomiarów powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynkach wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi; b) Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej budynków w 4 (czterech) egzemplarzach wraz z protokołami z pomiarów i obliczenia powierzchni użytkowej lokali potwierdzonymi przez najemców; c) Opracowanie zestawienia powierzchni użytkowej wszystkich lokali w budynku wraz z powierzchniami pomieszczeń przynależnych do lokali i rozliczenie udziałów w nieruchomości wspólnej; d) Pozyskanie we właściwym wydziale nadzoru budowlanego zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych. 2. Inwentaryzację powierzchniową zleconych budynków należy wykonać zgodnie z PN-70/B 02365 - przy czym obmiaru powierzchni użytkowej lokalu dokonać się w świetle wyprawionych ścian, ponadto: a) inwentaryzacje należy wykonać w 4 egzemplarzach przy czym jeden egzemplarz inwentaryzacji w postaci brudnopisu należy przedstawić do wstępnej akceptacji przez Zamawiającego, b) rzuty poziome poszczególnych lokali mieszkalnych wraz z opisem należy umieścić oddzielnie na formacie A4 c) na rzutach poszczególnych kondygnacji zaznaczyć miary liniowe i powierzchnie pomieszczeń, d) rzuty poziome należy wykonać w skali 1 : 100; e) rzuty poziome poszczególnych klatek i kondygnacji umieścić oddzielnie na formacie A4; f) w przypadku, gdy klatki są bardzo duże i nie mieszczą się w całości na formacie A4 dopuszcza się zastosowanie formatu A3. g) w tabelce opisowej rysunku należy umieścić następujące dane: - adres inwentaryzowanego rzutu; - numer klatki i kondygnacji; - datę opracowania; - imię i nazwisko wykonawcy z podpisem. 3. Zaświadczenia o samodzielności lokali pozyskać zgodnie z art. 2 ust.3 ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali ( Dz. U. nr 80 poz. 903 z 2000 r. z póź. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Oryginalny kod CPV: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości lub uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży budowlanej; w przypadku wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy mogą warunki określone w pkt. 2, spełniać łącznie; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia oraz następujących dokumentów: 1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu części zamówienia, których wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wypełnić wg załącznika nr 4 do SIWZ); Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty wykazu części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, zamawiający uzna, że nie zamierza on powierzać podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem; 2) wykazu osób (wypełnić wg załącznika nr 5 do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie oraz posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości lub uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do oferty dla osób wskazanych w wykazie należy załączyć: - decyzję o nadaniu uprawnień do szacowania nieruchomości lub dla osób posiadających uprawnienia budowlane - decyzję o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części IX ust. 1 pkt. 2 i 3, składa odpowiednio dokumenty wymienione § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 18 i 19 na parterze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.