eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Dostawa paliwa dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Mońki: Dostawa paliwa dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach
Numer ogłoszenia: 256865 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach, ul. Kolejowa 21, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 0 85 716 27 64, fax 0 85 716 27 64.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa w ilości: 1. Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1500 litrów 2. Olej napędowy - 78 000 litrów

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki tj: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Spełnią warunki określone wart. 22 ust. 1 Pzp tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przedłożą koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 4. Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Zaoferują własny termin płatności i sposób zapłaty, jednak nie krótszy niż wymagany termin płatności 14 dni, w formie przelewu. 6. Stacja paliw Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych Miasta Mońki. 7. Czas pracy stacji paliw powinien być w godzinach, co najmniej 7:00 - 19:00, w dni robocze oraz niedziele i święta. 8. Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT w okresach co miesięcznych za zakupione paliwo. Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy dokument Wz stwierdzający każdorazowe tankowanie. Dokument Wz musi zawierać następujące informacje: a) datę zakupu b) nr karty drogowej c) nazwisko i imię kierowcy oraz podpis d) ilość zakupionego paliwa wraz z dzienną jednostkową ceną sprzedaży i łączną wartością netto oraz brutto. 9. Dodatkowo Zamawiający będzie wymagał potwierdzenia tankowania na karcie drogowej, poprzez: a) wpisanie ilości zakupionego paliwa b) podpis osoby Wykonawcy c) pieczęci Wykonawcy potwierdzającej tankowanie. 10. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2005 r. Nr. 216, poz. 1825, zm. Dz.U. z 2006 r. Nr. 167 poz. 1185). 11. Zamawiający może przeprowadzić badania jakości paliwa, bez uprzedniego powiadomienia Wykonawcy. W przypadku pojawienia się odstępstw od przyjętych norm jakości, koszty związane z badaniem pokrywa Wykonawca. 12. Zamawiający wyraża zgodę na przyjęcie stosowanych przez Wykonawce warunków (zasad0 ogólnych, o ile nie będą one sprzeczne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty z załącznikami w wyznaczonym terminie oraz spełnienie warunków i innych wymogów określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje sie za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Składana oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do oferty 3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Projekt umowy, parafowany przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy - wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do oferty 6. Oświadczenie o terminie płatności i sposobie zapłaty nie krótszym niż 14 dni w formie przelewu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty 7. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale XII pkt 1 ppkt 1.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. dokumenty, o których mowa w dziale XII pkt 3 ppkt a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.um.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach ul. Kolejowa 21 I piętro, pokój nr 106 w godz. 7:30-15:00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach ul. Kolejowa 21 I piętro, pokój nr 106.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.