eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › budowa środowiskowej sali sportowej przy budynkach szkolnych w Nieżychowie, wchodzących w skład Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej w Brzostowie



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25683

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: budowa środowiskowej sali sportowej przy budynkach szkolnych w Nieżychowie, wchodzących w skład Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej w Brzostowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, do kontaktów: Ryszard Łyżwa, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332, e-mail: zampub@powiat.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.pila.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa środowiskowej sali sportowej przy budynkach szkolnych w Nieżychowie, wchodzących w skład Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej w Brzostowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nieżychowo 89-340 Białośliwie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie sali sportowej o wymiarach boiska 20x40m, o wysokości użytkowej min. 7,2 m wraz z zapleczem socjalno - technicznym. Konstrukcja główna sali łukowa z lekkim pokryciem powłokowym. Ściany do wysokości 3 m, szczyty sali w formie pełnej zabudowy. Ma to być obiekt wolnostojący położony na terenie parku wpisanego do Rejestru Zabytków. Sposób ogrzewania - nadmuchowe o niskim poziomie hałasu. Obiekt musi być w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Zaplecze: dwa zespoły szatniowo - sanitarne (męski i żeński). W każdym zespole 1 natrysk i 1 WC przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pokój nauczycieli WF z sanitariatem, szatnią i natryskiem, 2 magazynki sprzętu, 1 pomieszczenie techniczne. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej. Projekt ma objąć branże ogólnobudowlaną, sanitarną i elektryczną oraz zagospodarowanie terenu. 2. Uzyskanie: - akceptacji Zamawiającego na proponowane rozwiązania projektowe, - uzgodnień branżowych, - pozwolenia na budowę. 3. Wybudowanie sali zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażona w złotych równowartość kwoty 60.000 euro i nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30.000,00 PLN, wadium wnoszone bezpośrednio przed składaniem ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, występują na rynku budowlanym, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryterium wyboru w oparciu o wykaz wykonanych podobnych robót budowlanych. Za każdy obiekt wyszczególniony w wykazie wykonanych robót odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 złotych - Zamawiający przyzna 10 pkt. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia więcej niż 10 wniosków o dopuszczenie do postępowania, Zamawiający wybierze 10 wniosków z kolejno największą ilością punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane planem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać dokumentację projektową i wykonawczą wraz z informacjami na temat ich uprawnień budowlanych i przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (potwierdzone kserokopie). 7. Wykaz osób, które sprawować będą stanowiska: kierownika budowy i kierowników robót branżowych. Załączyć potwierdzone kserokopie ich uprawnień i przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga aby wielkość posiadanych środków i zdolność kredytowa łącznie nie były mniejsze niż 1.500.000 zł (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych). 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej jednego obiektu o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 złotych, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 10. Kserokopia polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony do odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 2, 3, 4, 5, winien jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: - pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty określone w punkcie 2,3,4,5. Dokumenty określone w punkcie 1,6,7,8,9 wykonawcy składają wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.