Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Iława: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów do sprzętu komputerowego Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 256839 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, fax 089 6496600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ilawa-sp.bip.wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów do sprzętu komputerowego Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych w postaci tuszy i tonerów do drukarek. a)Tusz czarny do drukarki HP 9800 pojemność minimum 21 ml; wydajność minimum 800 stron wydruku - 13 szt.; b)Tusz kolor do drukarki HP 9800 pojemność minimum 14 ml; wydajność minimum 450 stron wydruku - 10 szt.; c)Toner do drukarki HP 1022 wydajność minimum 2000 stron wydruku - 2 szt; d)Toner do drukarki Canon MF 4660PL wydajność minimum 2000 stron wydruku - 8 szt; e)Toner do drukarki HP 2015 D wydajność minimum 7000 stron wydruku - 2 szt.; f)Toner do drukarki Lexmark E120 wydajność minimum 2000 stron wydruku - 18 szt.; g)Toner do drukarki Lexmark E321 wydajność minimum 6000 stron wydruku - 2 szt.; h)Toner do drukarki Lexmark E323 wydajność minimum 6000 stron wydruku - 2 szt.; i)Toner do drukarki HP LaserJet 1320 wydajność minimum 6000 stron wydruku - 2 szt.; j)Toner do drukarki Lexmark E340 wydajność minimum 2500 stron wydruku - 2 szt. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane tusze i tonery były fabrycznie nowe, posiadały oryginalne fabryczne opakowania, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, pochodziły od producenta sprzętu lub równoważne. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność) w stosunku do parametrów opisanych w pkt 3.1. SIWZ. Dla porównania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania dyspozycji o której mowa w art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych przez załączenie do oferty dokładnego opisu oferowanego tuszu bądź tonera równoważnego produktowi opisanemu przez Zamawiającego z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności, w szczególności opis powinien zawierać wskazanie nazwy producenta, wskazanie numeru/kodu lub nazwy handlowej produktu a także parametry decydujące o jego równoważności a więc wydajność oraz pojemność. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem. Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały muszą posiadać czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (listę typów drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane). Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie do Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa, pok. 100, osoba upoważniona do odbioru: Anna Wnuk Gwarancja - minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego. Koszt transportu obciąża Wykonawcę zamówienia. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia którą zostanie powierzona podwykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potiwerdzenie spełniania warunku wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca składa: oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca składa: oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca składa: oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia: 1. OŚWIADCZENIA: 1.1Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego; 1.2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowapowyżej: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. POZOSTAŁE DOKUMENTY jakie wykonawca składa wraz z ofertą: 1.3.1. Opis oferowanego produktu równoważnego (przedkłada tylko wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Iławie, ul. Gen. Wł. andersa 2A, 14-200 Iława; pokój nr 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława, pokój nr 115 (I piętro Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek Policji w Garnizonie Lubuskim
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.