Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Kłodzko: szkolenia dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 256813 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku , ul. Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8657410, 8657419, fax. 074 8657434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3 Buduj przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: Zadanie I - Operator koparki jednonaczyniowej kl. III dla 15 osób Zadanie II - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z wymianą butli gazowej LPG dla 30 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium: dla zadania I 1530,00 PLN dla zadania II 810,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy oraz wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków jest złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (ewentualnie zaświadczenie bądź wydruk komputerowy o kontynuacji działalności w 2008r.),wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie - zał. Nr 3 do SIWZ, w zależności od rodzaju kursu, należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. uprawnienia do prowadzenia nauki jazdy na wózkach jezdniowych napędzanych itp.), wykazu wykonanych usług - zał. Nr 4 do SIWZ, warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże zrealizowane co najmniej 1 szkolenie grupowe (minimum 10 osób) zgodne w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej do tytułu kursu; informację o posiadanej bazie dydaktycznej do przeprowadzenia szkolenia, warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi i w odpowiedniej ilości urządzeniami, narzędziami i materiałami zapewniającymi należyte wykonanie zadania;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - doświadczenie - 40
- 3 - program, kwalifikacje kadry dydaktycznej oraz warunki lokalowe i techniczne - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Okrzei 8
57 - 300 Kłodzko.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy ul. Okrzei 8 57 - 300 Kłodzko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3 Buduj przyszłość współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparki jednonaczyniowej kl. III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 15 osób bezrobotnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie - 40
- 3. program, kwalifikacje kadry dydaktycznej oraz warunki lokalowe i techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z wymianą butli gazowej LPG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 30 osób bezrobotnych w podziale na dwie grupy po 15 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie - 40
- 3. program, kwalifikacje kadry dydaktycznej oraz warunki lokalowe i techniczne - 30
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz mostu na drodze nr 3285D w Młotach
- "Remonty odwodnienia na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz przepustu na drodze nr 3238D w Krosnowicach"
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3308D ul. Zajęcza w Kłodzku na długości 0,5 km"
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, materiałów do sterylizacji i artykułów biurowych.
- "Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera drogowego typu PATCHER na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego w roku 2024"
więcej: przetargi w Kłodzku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.