eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych hematologicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi w podziale na 3 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych hematologicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi w podziale na 3 części.
Numer ogłoszenia: 256812 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 09 23, faks 22 812 07 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozo-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych hematologicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi w podziale na 3 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych hematologicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi w podziale na 3 części: Część nr 1 - odczynniki do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF Część nr 2 - odczynniki do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych Część nr 3 - zamknięty system do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi CZEŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF . ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilości 25 000 badań, - dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF, data produkcji min. 2 połowa 2010 r. - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora hematologicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w zał. nr 5 do SIWZ. CZEŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych. ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych, - dzierżawa analizatora do badań biochemicznych , min. rocznik 2011, - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora biochemicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych - granicznych analizatora do biochemii - w zał. nr 6 do SIWZ. CZEŚĆ 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi. Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany zamknięty systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi parametrów granicznych określonych w specyfikacji technicznej do systemu do pobierania krwi w technice próżniowej - w zał. nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9, 33.14.13.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie podobne dostawy, każda dostawa o wartości , w zależności od części: 1) min.50 000 zł. brutto każda dostawa, polegająca na dostawie odczynników lub dostawie odczynników wraz z dzierżawą analizatora- dot. części 1. 2) min. 200 000 zł. brutto każda dostawa, polegająca na dostawie odczynników lub dostawie odczynników wraz z dzierżawą analizatora - dot. części 2 3) min. 90 000 zł. brutto każda dostawa, polegająca na dostawie systemu do pobierania krwi w technice próżniowej - dot. części 3 Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku poprzez analizę załączonego do oferty wykazu dostaw ( wg wzorów - właściwych załączników nr 11.1-11.3 do SIWZ) oraz załączonych dowodów potwierdzających należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że zaoferowane dostawy i analizatory odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą: 1. oświadczenie, według wzoru zał. nr 14 do SIWZ, potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. wszystkich części (wszystkich dostaw i analizatorów) - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 2. Karty charakterystyk odczynników, kalibratorów, kontroli - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części 1 i 2 3. Dokumenty w formie ulotki, paszportu technicznego potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych analizatora, określonych w zał. nr 5 do SIWZ zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części nr 1 4. Dokumenty w formie ulotki, paszportu technicznego potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych i ocenianych analizatora, określonych w zał. nr 6 do SIWZ tj. w zestawieniu parametrów technicznych - granicznych analizatora do biochemii - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części nr 2. 5. Dokumenty w formie ulotki, paszportu technicznego potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych i ocenianych zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej, określonych w zał. nr 7 do SIWZ tj. w specyfikacji technicznej systemu próżniowego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części nr 3. 6.Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych analizatora do hematologii, według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 1 7. Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych analizatora do biochemii, według wzoru załącznika nr 6 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 2 8. Wypełniony i podpisany druk specyfikacja techniczna do zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej, według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 3 9.Próbki: a) po 1 wzorcu każdej probówki wykonanej z tworzywa PET - 6 szt. (wzorce probówek określonych w poz.1,2,3,4,6,7 kosztorysu ofertowego), b) wzorce igieł (określonych w poz. 8,9 kosztorysu ofertowego), c) po 1 wzorcu stazy bezlateksowej z zapinką dwufunkcyjną ( dot. poz. 12 i 13 kosztorysu ofertowego), d) wzorzec igły motylkowej z wężykiem+adapter typu Luer trwale połączone w jednym sterylnym opakowaniu ( dot. poz. 10 kosztorysu ofertowego), e) uchwyt jednorazowego użytku - ( dot.poz.14 kosztorysu ofertowego), oraz f) dokument wystawiony przez producenta ( nie dystrybutora w Polsce) potwierdzający parametry techniczne określone przez zamawiającego w kolumnie 2 tabeli specyfikacji technicznej do systemu pobierania krwi w technice próżniowej ( zał. nr 7 do SIWZ) w poz.1,2,3,6,7,8,9,11,12,14,16,17,18 w formie deklaracji, ulotki, specyfikacji technicznej, itp. - dot. cz. 3

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - załącznik nr 13 do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer 04-564 warszawa ul. Strusia 4/8 pok. 308 bud. A, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer 04-564 warszawa ul. Strusia 4/8 pok. 301 bud. A, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - odczynniki do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilości 25 000 badań, - dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF, data produkcji min. 2 połowa 2010 r. - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora hematologicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w zał. nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - odczynniki do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych. ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych, - dzierżawa analizatora do badań biochemicznych , min. rocznik 2011, - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora biochemicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych - granicznych analizatora do biochemii - w zał. nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość analizatora - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - zamknięty system do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi. Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany zamknięty systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi parametrów granicznych określonych w specyfikacji technicznej do systemu do pobierania krwi w technice próżniowej - w zał. nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość systemu - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.