To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-26
Poznań: Pakiet nr 1 Dostawa części do aparatów do znieczulania i
respiratorów firmy Dräger Pakiet nr 2 Zakup osprzętowania do diatermii
EMED Pakiet nr 3 Zakup osprzętowania do koagulatora bipolarnego
Aesculap Pakiet nr 4 Dostawa części do aparatów do znieczulania i
respiratorów firmy Dräger
Numer ogłoszenia: 25680 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305348 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pakiet nr 1 Dostawa części do aparatów do znieczulania i respiratorów firmy Dräger Pakiet nr 2 Zakup osprzętowania do diatermii EMED Pakiet nr 3 Zakup osprzętowania do koagulatora bipolarnego Aesculap Pakiet nr 4 Dostawa części do aparatów do znieczulania i respiratorów firmy Dräger.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 Dostawa części do aparatów do znieczulania i respiratorów firmy Dräger Pakiet nr 2 Zakup osprzętowania do diatermii EMED Pakiet nr 3 Zakup osprzętowania do koagulatora bipolarnego Aesculap Pakiet nr 4 Dostawa części do aparatów do znieczulania i respiratorów firmy Dräger..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 Zakup osprzętowania do diatermii EMED.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOWA INTERNATIONAL SP. Z O.O. SP.K, Złotkowo, ul. Obornicka 10., 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14238,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8670,24
Oferta z najniższą ceną: 8670,24 / Oferta z najwyższą ceną: 12542,80
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa części do aparatów do znieczulania i respiratorów firmy Dräger.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drager Polska Sp. z o.o.,, ul. Sułkowskiego 18a,, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153587,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149376,37
Oferta z najniższą ceną: 149376,37 / Oferta z najwyższą ceną: 149376,37
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa części do aparatów do znieczulania i respiratorów firmy Dräger.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drager Polska Sp. z o.o., Sułkowskiego 18a,, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4662,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4826,11
Oferta z najniższą ceną: 4826,11 / Oferta z najwyższą ceną: 4826,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. "Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
- Dostawy sprzętu medycznego lamp zabiegowych sufitowych bezcieniowych, defibrylatora i aparatu Ambu dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.