eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ p.n. /Adaptacja budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Szkolnej 2 w Suwałkach na Dom Studencki/.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Suwałki: Wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ p.n. /Adaptacja budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Szkolnej 2 w Suwałkach na Dom Studencki/.
Numer ogłoszenia: 256802 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206038 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5628456, faks 87 5628455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ p.n. /Adaptacja budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Szkolnej 2 w Suwałkach na Dom Studencki/..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku Bursy Szkolnej na Dom Studencki w tym m.in.: 1. Roboty projektowe. a) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy (zagospodarowanie terenu), b) wykonanie wtórnika mapy dla celów projektowych, c) wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji budynku wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i otrzymaniem pozwolenia na budowę. 2. Roboty budowlane. a) przebudowa istniejących pojedynczych sal w segmenty zawierające po dwa pokoje (2 i 3 osobowy) oraz węzeł sanitarny, b) adaptacja w parterze budynku pomieszczeń na przychodnię akademicką, c) roboty budowlane wewnętrzne - ścianki działowe, tynki, szpachle gipsowe, malowanie ścian, sufity podwieszane, nowe posadzki, nowa stolarka wewnętrzna itp., d) wymiana 100% wszystkich instalacji tj elektrycznej, sanitarnej, centralnego ogrzewania, instalacji teletechnicznych itp., e) budowa szybu windowego przeszklonego przy budynku z montażem dwóch kabin wind, f) wykonanie robót termomodernizacyjnych - docieplenie ścian styropianem 12 cm wraz z wyprawami elewacyjnymi. 3. Wyposażenie obiektu w meble i sprzęt (pierwsze wyposażenie), 4. Nadzór autorski. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 i PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY stanowiący załącznik nr 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 21.24.70.00 - 21.24.70.00 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.24.13 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BUDOPOL, 16-304 Nowinka 26B, 16-304 Nowinka, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7495049,52

  • Oferta z najniższą ceną: 7495049,52 / Oferta z najwyższą ceną: 12285501,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.