Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Kraków: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 62 budynków (3.059 lokali), w podziale na 10 części.
Numer ogłoszenia: 256801 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 62 budynków (3.059 lokali), w podziale na 10 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 62 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wartość wadium na cały zakres zamówienia wynosi: 23.500 zł. Wartość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część 1- 2.300,00 zł; Część 2- 2.700,00 zł; Część 3- 2.500,00 zł; Część 4- 2.100,00 zł; Część 5- 2.000,00 zł; Część 6- 2.400,00 zł; Część 7- 2.400,00 zł; Część 8- 1.700,00 zł; Część 9- 1.600,00 zł; Część 10- 3.800,00 zł;.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują osobami z następującymi uprawnieniami: -osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacje inwentaryzacyjne co najmniej 3 budynków wraz z inwentaryzacją instalacji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedłożonych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w pkt III.2) ogłoszenia Wykonawca przedłoży w ofercie dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają: -uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt III.2) ogłoszenia Wykonawca przedłoży w ofercie wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja nieodpłatnie na stronie internetowej www.zbk.krakow.pl. Cena wersji papierowej - 14 zł. Płatne w kasie Zamawiającego. Odbiór w Referacie Zamówień Publicznych, III p., pok. 56.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 09:45, miejsce: ZBK, Kraków. os. Złotej Jesieni 14, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 2 budynki - 314 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 3 budynki - 360 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 4 budynki - 331 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3 budynków - 293 lokale.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 4 budynki - 255 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 5 budynków - 317 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 4 budynki - 319 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 9 budynków - 212 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 14 budynków - 179 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 14 budynków - 479 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę przepompowni Na Wysokie Stany Wód (NWS) w lokalizacji Bodzów przy ulicy Widłakowej w Krakowie
- Budowa sali sportowej (boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem) oraz niezbędnej infrastruktury towarzyszącej na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 163/2 obręb Golenice, gmina Myślibórz
- "Renowacja tynków wewnętrznych i sztukaterii wraz z pomalowaniem ścian oraz sufitów westybulu Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.