eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wdrożenie oprogramowania klastrowego dla UKNF

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Warszawa: Dostawa i wdrożenie oprogramowania klastrowego dla UKNF
Numer ogłoszenia: 256782 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3326665, fax 022 3326694.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania klastrowego dla UKNF.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa oprogramowania klastrowego wraz z licencjami oprogramowania oraz jego wdrożenie - zapewniające wysoką dostępność aplikacji używanych przez Zamawiającego, polegające na:1) dostarczeniu oprogramowania klastrowego, wraz z licencjami na oprogramowanie2) wdrożeniu oprogramowania obejmującego:a) wykonanie projektu technicznego,b) udostępnienie na czas wdrożenia środowiska laboratoryjnego zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 3c) wdrożenie w środowisku laboratoryjnym, d) wdrożenie w środowisku produkcyjnym, zgodnie z zasadami prowadzenia wdrożenia określonymi w Załączniku nr 3,e) sporządzenie zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp:2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp:a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności. b. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieniac. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj., co najmniej: a) jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązania klastra 3 nodowego obejmującego automatyczne przełączanie baz danych o wartości min. 20 000 zł nettob) jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu klastra co najmniej 2 nodowego obejmującego automatyczne przełączanie aplikacji niestandardowych (nie obsługiwanych przez standardowo dostępne gotowe uzupełnienia softwareowe do produktów klastrowych) przez utworzone w oparciu o narzędzia oprogramowania klastrowego dedykowanego rozwiązania, o wartości min. 20 000 zł nettoc) jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązania replikacji danych o wartości min 20 000 zł netto spełniającego łącznie wymagania: · replikacja wykorzystująca protokół IP: asynchroniczna z możliwością przełączenia w tryb synchroniczny lub replikacja synchroniczna,· replikacja na poziomie wolumenów · replikacja nieograniczona identycznością sprzętu (zgodność Producenta, modelu, wersji) po stronie zasobów źródłowych i docelowych, · replikacja obsługująca kolejność zapisów dla długotrwałych (do 48 godzin, przy uwzględnieniu średniej ilości zapisów dobowych na poziomie kilkudziesięciu tysięcy operacji I/O) przerw w komunikacji pomiędzy zasobami źródłowymi a docelowymi - proces synchronizacji po długotrwałej przerwie odbywa się w sposób zapewniający koherencję i zachowanie kolejności zapisów danych.· rozwiązanie replikacji musi być oparte o rozwiązanie kompatybilne z rozwiązaniem klastrowym typu klaster wielowęzłowy obsługujący przełączanie baz danych. Przez rozwiązanie kompatybilne Zamawiający rozumie rozwiązanie znajdujące się co najmniej na liście kompatybilności producenta rozwiązania klastrowego lub producenta rozwiązania replikacyjnego.d) dysponują wykwalifikowaną kadrą w skład której wchodzą osoby, posiadające sumarycznie, co najmniej następujące kwalifikacje, potwierdzone udziałem w zrealizowanych projektach: znajomość proponowanej technologii klastrowej w zakresie administracji i wdrożenia, znajomość administracji i wdrożenia baz danych Oracle, znajomość zagadnień związanych z tworzeniem aplikacja w technologii Java, doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów informatycznych.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.· Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 1 albo po wezwaniu nie uzupełnił brakujących lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zaniecha wzywania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń, jeżeli mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 1 Formularz oferty.)2. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi obejmować minimum zamówienia, o których mowa w pkt VII ppkt 3 lit c, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.UWAGAWykonawca musi dołączyć dokumenty jednoznacznie potwierdzające należyte wykonanie do każdej pozycji wymienionej w wykazie, dokumentujące spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt VII ppkt 3 lit c SIWZ. Zamawiający uwzględni jedynie dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich w projekcie czynności. (Załącznik nr 3 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwaW przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie pkt 2, 3, 4, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:1) w punkcie ppkt 2, 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.Dokumenty, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a i c muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.knf.gov.pl [zakładka pn zamówienia publiczne]

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, pok. 235, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, kancelaria ogólna, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.