To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-11
Poznań: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych w 2015 r. dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 256771 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244437 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych w 2015 r. dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych w 2014 r. dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy odrębne części - zakup i sukcesywna dostawa wód mineralnych, napojów i soków - część nr I, zakup i sukcesywna dostawa herbat i kaw - część nr II oraz zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych - część nr III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment zawarty jest w formularzach cenowych odpowiednio dla części nr I, II i III zamówienia - załącznikach nr 8, nr 9 i nr 10 do SIWZ. Poszczególne dostawy będą każdorazowo potwierdzane odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Ilości wymienione w załącznikach nr 8, 9 i 10 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Jeśli w załącznikach nr 8, 9, 10 do SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe lub pochodzenie produktów spożywczych oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym, smakowym i użytkowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załącznikach nr 8, 9,10 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę producenta i nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność. Dostarczane w ramach zapotrzebowań bieżących produkty spożywcze (dotyczy części I, II, III) powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, określone w obowiązujących przepisach prawa regulujących jakość produktów spożywczych. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań zawartych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów spożywczych w oryginalnych opakowaniach, oznakowanych nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia (dotyczy części I, II, III). W dacie faktycznego dostarczenia danego produktu Zamawiającemu pozostały (do wykorzystania) okres przydatności do spożycia nie może być krótszy aniżeli 3/4 okresu pomiędzy datą jego wyprodukowania a wskazaną na produkcie datą końcową przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako najlepiej spożyć (należy spożyć do).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.31.23.10 - Chipsy ziemniaczane z dodatkiem substancji smakowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ i
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- j.T.P. Grocholewski Datkiewicz s.j., ul. Marcelińska 71, 60-354 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28392,63
Oferta z najniższą ceną: 28392,63 / Oferta z najwyższą ceną: 28392,63
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J.T.P. Grocholewski Datkiewicz s.j., ul. Marcelińska 71, 60-354 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34757,83
Oferta z najniższą ceną: 34757,83 / Oferta z najwyższą ceną: 34757,83
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J.T.P. Grocholewski Datkiewicz s.j., ul. Marcelińska 71, 60-354 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29643,10
Oferta z najniższą ceną: 29643,10 / Oferta z najwyższą ceną: 29643,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawę wody mineralnej i źródlanej
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
więcej: Chipsy ziemniaczane z dodatkiem substancji smakowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.