eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Budowa budynku mieszkalnego z dwoma mieszkaniami i wbudowanymi dwoma garażami w miejscowości Bobolice ul. Polanowska 12, działka nr 595/4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Bobolice: Budowa budynku mieszkalnego z dwoma mieszkaniami i wbudowanymi dwoma garażami w miejscowości Bobolice ul. Polanowska 12, działka nr 595/4
Numer ogłoszenia: 256748 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice, ul. Polanowska 12, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3187221, fax 094 3187487.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.rdlp.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego z dwoma mieszkaniami i wbudowanymi dwoma garażami w miejscowości Bobolice ul. Polanowska 12, działka nr 595/4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego z dwoma mieszkaniami i wbudowanymi dwoma garażami w miejscowości Bobolice ul. Polanowska 12, działka nr 595/4 w oparciu o kosztorys inwestorski, projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (warunki wykonania i odbioru). Szczegółowy zakres: Budowa budynku mieszkalnego dwurodzinnego w zabudowie bliźniaczej składającej się z części mieszkalnej oraz gospodarczej (w skład części gospodarczej wchodzą następujące pomieszczenia: piwnice, wiata na opał, garaż na samochody osobowe, strych). Powierzchnia użytkowa jednego mieszkalnia: 112,80m2. Powierzchnia gospodarcza przynależna do jednego mieszkania: 80,20m2. Dane całego budynku: powierzchnia zabudowy - 391,70m2; powierzchnia gospodarcza - 160,40m2; powierzchnia użytkowa - 225,60m2; kubatura - 1488,00m3. Wyposażenie w instalacje: wentylacji grawitacyjnej instalacja wodociągowa instalacja kanalizacyjna instalacja c.w.u. instalacja elektryczna ogrzewanie c.o

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 16 000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; posiadają uprawnienia do wykonania czynności związanych z wykonaniem zamówienia; dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163); BSposób dokonywania oceny spełniania warunków: ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 9. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił; nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163) wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ. B.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163) wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. C.Oświadczenie o udzieleniu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 3 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na zasadach ogólnych wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. D.Oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów własnym transportem i na własne ryzyko, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, terminu wykonania zamówienia, zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt. 6 wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. E.Kosztorys ofertowy. F.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H.Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00zł. I.Oświadczenie na temat liczby zatrudnionych pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, minimum 10 osób. J.Wykonawca zapewni obsadzenie stanowiska Kierownika Budowy przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. nr 207 poz. 2016)tj. załącznik nr 6 do SIWZ: odpis decyzji organu samorządu zawodowego nadającą kierownikowi budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności m.in.: konstrukcyjno budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; aktualne zaświadczenie o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z oświadczeniem o aktualizowaniu zaświadczenia w czasie trwania całej budowy; K.Informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazującą, że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytową jest nie mniejsza niż 30% ceny złożonej oferty. L.Kierownik budowy w terminie 3 dni przed rozpoczęciem robót, przedstawi przedstawicielowi inwestora plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia opracowany na podstawie wytycznych załączonych do SIWZ. M.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z tym, że wartość ogółem wykonanych robót nie może być niższa niż 1 000 000,00zł oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. N.Wypełniony formularz oferty (wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ). O.Wykaz podwykonawców ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza im powierzyć wraz z dokumentami kwalifikacji podwykonawcy, jeżeli powierzone prace wymagać będą do posiadania takich kwalifikacji. P.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; spełniać warunki określone w pkt. 9 niniejszej SIWZ; do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecienk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Polanowska 12, 76-020 Bobolice pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa ul. Polanowska 12, 76-020 Bobolice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.