eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont budynku UP Tarnogród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Lublin: Remont budynku UP Tarnogród
Numer ogłoszenia: 256734 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5346569, 5325499, faks 081 5346569, 5325499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku UP Tarnogród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - remontowych w budynku Urzędu Pocztowego umieszczonego w Tarnogrodzie przy ul. Rynek 20. Zakres robót budowlano - remontowych obejmuje: a) remont elewacji z wymianą obróbek blacharskich oraz części otworów okiennych i drzwiowych, b) remont tarasów oraz schodów wejściowych z wymianą uszkodzonych okładzin, c) remont wewnętrzny z wymianą części otworów drzwiowych, wymianą okładzin ścian w pomieszczeniu socjalnym i sanitariatach, wymianą części okładzin posadzek oraz roboty remontowe towarzyszące w tym malowanie - odnowienie wnętrza, d) remont instalacji wod - kan i CO, e) remont instalacji elektrycznej. Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy robót opisany w dokumentacji technicznej, warunkach zgłoszenia budynku do remontu, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Kody CPV: 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45262300-4 betonowanie 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne 45421100-5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45261210-9 wykonywanie pokryć dachowych 45320000-6 roboty izolacyjne 45410000-4 tynkowanie 45431200-9 kładzenie glazury 45431100-8 kładzenie terrakoty 45432111-5 kładzenie wykładzin elastycznych 45442100-8 roboty malarskie 45450000-6 roboty wykończeniowe, pozostałe 45223300-9 roboty budowlane w zakresie parkingów 45262100-2 roboty przy wznoszeniu rusztowań 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne 45331210-1 instalowanie wentylacji 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania 45332300-6 roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się n/w dokumentach: 1. Projekt umowy na wykonanie robót budowlano - remontowych realizowanych pod nazwą: Remont budynku Urzędu Pocztowego w Tarnogrodzie, ul. Rynek 20, 23-420 Tarnogród - zał. nr 1 do SIWZ 2. Karta gwarancyjna do projektu umowy jw.- zał. nr 2 do SIWZ 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana - zał. nr 3 do SIWZ 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wewnętrzne instalacje sanitarne - zał. nr 4 do SIWZ 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - zał. nr 5 do SIWZ 6. Dokumentacja techniczna - Remont budynku Urzędu Pocztowego w Tarnogrodzie - zał. nr 6 do SIWZ 7. Przedmiar robót - remont wewnętrzny UP Tarnogród (branża budowlana) - zał. nr 7 do SIWZ 8. Przedmiar robót - remont zewnętrzny UP Tarnogród (branża budowlana) - zał. nr 8 do SIWZ 9. Przedmiar robót (roboty remontowe) - remont instalacji sanitarnych w UP Tarnogród - zał. nr 9 do SIWZ 10. Przedmiar robót - remont instalacji elektrycznej - branża elektryczna - zał. nr 10 do SIWZ Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.23.00-4, 45.45.30.00-7, 45.42.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.22.33.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7, 45.33.22.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W wykazie należy wskazać osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy (branża budowlana) oraz osób, które będą pełniły funkcje kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej. Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego (do kierowania robotami w branży budowlanej - kierownik budowy, do kierowania robotami w branży sanitarnej i elektrycznej - kierownicy robót). Wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych tych osób i kopii aktualnego zaświadczenia o ich przynależności do właściwej rzeczowo Izby Samorządu Zawodowego, - wymagane jest przestawienie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, odbiorcy przedmiotu, daty wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 190 000,00 złotych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt 4 SIWZ oraz na ich potwierdzenie przedstawią dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 6 ppkt 3,4,5,6 SIWZ, w formie określonej w pkt 7 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ; 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, odbiorcy przedmiotu, daty wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 190 000,00 złotych; 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W wykazie należy wskazać osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy (branża budowlana) oraz osób, które będą pełniły funkcje kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej. Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego (do kierowania robotami w branży budowlanej - kierownik budowy, do kierowania robotami w branży sanitarnej i elektrycznej - kierownicy robót). Wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych tych osób i kopii aktualnego zaświadczenia o ich przynależności do właściwej rzeczowo Izby Samorządu Zawodowego; 5) Oświadczenie o planowanym zleceniu prac podwykonawcom, którego wzór stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. Oświadczenie należy załączyć w przypadku planowanego zlecenia części prac podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: przetargi@lublin.poczta-polska.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, II piętro, kancelaria - pokój nr 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.