eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Grudziądz: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 256723 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4517620, faks 056 17644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.grudziadz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy mięsa, podrobów i wędlin według zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego niezbędnych do przygotowania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu. - Ilość i rodzaj asortymentu został określony w zestawieniu rodzajowo ilościowym - Formularz Cenowy (załącznik nr 2), który stanowi integralną część Formularza Ofertowego - załącznik nr 1. - Wartość umowy uwzględnia koszty załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw na wskazane miejsce przez Zamawiającego . - Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem na własny koszt i ryzyko, terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem, w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionym z właściwym pracownikiem DPS Nr 2 - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar zachowując warunki sanitarne i wymagania w zakresie przestrzegania zasad higieny i przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami HACCP przy zapewnieniu właściwej jakości zdrowotnej żywności, a także materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. - Wymagane jest, by Wykonawca wraz z dostawą towaru załączał wymagane prawem dokumenty identyfikujące dostawę w zakresie jakości zdrowotnych żywności i żywienia oraz terminu przydatności do spożycia. - Ostateczne zapotrzebowanie na poszczególne dni tygodnia służby żywnościowe Zamawiającego będą uzgadniały z przedstawicielem Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie na początku każdego tygodnia. Dostawy odbywać się będą 2 razy w tygodniu najpóźniej do godz. 1300 w dni uzgodnione z Zamawiającym. - Wykonawca nie może bez uzgodnienia z Zamawiającym zmieniać ilość oraz asortyment zamawianego towaru. Uwaga: - zamówienie musi być realizowane zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniami wzoru umowy, zachowując terminy i rodzaj zamawianego asortymentu; - dla prawidłowej oceny wartości ofert Zamawiający przedstawił w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz, przybliżone zapotrzebowanie roczne - ilości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z poszczególnego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 - Formularz Cenowy, w każdym czasie trwania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.14.00.00 - 15.14.00.00 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonym wraz z ofertą aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumentów równoważnych potwierdzających, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujących osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonym wraz z ofertą wykazie wykonanych dostaw (załącznik nr 5 siwz) z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował co najmniej jedną dostawę o takim samym charakterze do jednostek sektora finansów publicznych o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto w okresie jednego roku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 siwz) wraz z wypełnionym szczegółowo (każda pozycja) Formularzem Cenowym - załącznik nr 2 siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, za wyjątkiem zmian określonych w punkcie 2. 2. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmianę cen ofertowych o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny lub w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu cen u producenta w odniesieniu do cen jednostkowych przynajmniej o 5 % w stosunku do ceny ofertowej w ramach posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od daty podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.grudziadz.com.pl lub www.grudziadz.com.pl/sop.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 - sekretariat, ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.