eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Poznań: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 256667 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8674031 w. 177; 601 568072, faks 061 8672521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: rckik.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 1. Ochraniacz foliowy z gumą na obuwie jednorazowego użytku - 30.000 szt. 2. Plaster bez gazy typu Poloplast 5 cm/5m lub równoważny - 400 szt. 3. Wata celulozowa w zwoikach Metocell 150g lub równoważna - 920 szt. 4. Prześcieradło medyczne jednorazowego użytku. W rolce, koloru białego 100 % celulozy, szerokość ok.60 cm, długość w rolce ok.80 m z perforacją ok. 40 cm - 300szt. Pakiet Nr 2 1. Rękawice lateksowe niejałowe bezpudrowe w rozmiarach S, M i L - 60.000 szt. Pakiet Nr 3 1. Probówka plastikowa niejałowa okrągło denna o poj. 10 ml lub 11 ml - 6.500 szt. 2. Końcówka do pipety laboratoryjnej, poj. 200?l/ żółta - 21.000 szt. 3. Końcówka do pipety laboratoryjnej, poj. 50-1000 ?l/ niebieska - 1.000 szt. 4. Pipetka Pasteura plastikowa, poj. 3 ml - 5.200 szt. Pakiet Nr 4 1. Nakłuwacz automatyczny jednorazowego użytku głębokość nakłucia 1,8 mm - 7.000 szt. 2. Nakłuwacz automatyczny jednorazowego użytku głębokość nakłucia 2,4 mm - 9.000 szt. Pakiet Nr 5 1. Plastry (opatrunki przylepne) do zatrzymywania krwawienia - 40.000 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.10 - Końcówki pipet 39.51.21.00 - Prześcieradła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niepełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz nr 1, Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 i Załącznik Nr4. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.5) niniejszej specyfikacji. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1. Wykonawca musi zamieścić w swojej ofercie świadectwa dopuszczenia do użytku w Polsce. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot postępowania o zamówienie publiczne będący wyrobem medycznym w rozumieniu Dyrektywy numer 98/79/WE i/lub Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 nr 93 poz. 896 z późn. zmianami) to musi wraz z ofertą złożyć wybrane elementy dokumentacji potwierdzające przed Zamawiającym przeprowadzenie procedury wprowadzenia do obrotu i wprowadzenia do używania wyrobu medycznego przez producenta lub dystrybutora (zwłaszcza certyfikat jednostki notyfikującej - jeżeli występuje) zgodnie z powyższą Dyrektywą i/lub Ustawą wraz z poniższymi dokumentami finalizującymi powyższe: a) deklaracje zgodności CE lub b) zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub c)zaświadczenie wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o dokonaniu wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub d)znak zgodności CE. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot postępowania o zamówienie publiczne niebędący wyrobem medycznym w rozumieniu Dyrektywy numer 98/79/WE i/lub Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych to musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: deklaracja zgodności CE lub znak zgodności CE. Do powyższych wymaganych dokumentów można dołączyć również inne certyfikaty i świadectwa jako ich uzupełnienie na przykład EN, ISO. Dokumenty powyższe winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań pok.108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań pok.108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych dla Pakietu Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 i Nr 5. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 8. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 9. Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania wykonawców. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 1. Ochraniacz foliowy z gumą na obuwie jednorazowego użytku - 30.000 szt. 2. Plaster bez gazy typu Poloplast 5 cm/5m lub równoważny - 400 szt. 3. Wata celulozowa w zwoikach Metocell 150g lub równoważna - 920 szt. 4. Prześcieradło medyczne jednorazowego użytku. W rolce, koloru białego 100 % celulozy, szerokość ok.60 cm, długość w rolce ok.80 m z perforacją ok. 40 cm - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.12-8, 39.51.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 1. Rękawice lateksowe niejałowe bezpudrowe w rozmiarach S, M i L - 60.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 1. Probówka plastikowa niejałowa okrągło denna o poj. 10 ml lub 11 ml - 6.500 szt. 2. Końcówka do pipety laboratoryjnej, poj. 200?l/ żółta - 21.000 szt. 3. Końcówka do pipety laboratoryjnej, poj. 50-1000 ?l/ niebieska - 1.000 szt. 4. Pipetka Pasteura plastikowa, poj. 3 ml -5.200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 1. Nakłuwacz automatyczny jednorazowego użytku głębokość nakłucia 1,8 mm - 7.000 szt. 2. Nakłuwacz automatyczny jednorazowego użytku głębokość nakłucia 2,4 mm - 9.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 1. Plastry (opatrunki przylepne) do zatrzymywania krwawienia - 40.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.