eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń Biblioteki Publicznej mieszczących się przy ulicy Kuflewskiej 6 (W64, BD12) w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Warszawa: Remont pomieszczeń Biblioteki Publicznej mieszczących się przy ulicy Kuflewskiej 6 (W64, BD12) w Warszawie
Numer ogłoszenia: 256615 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy , ul. Św. Wincentego 85, 03-291 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 814 24 07, fax. 0-22 814 24 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.multibiblioteka.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja upowszechniania kultury posiadająca osobowość prawną..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Biblioteki Publicznej mieszczących się przy ulicy Kuflewskiej 6 (W64, BD12) w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż istniejącego sufitu podwieszanego z płyt perforowanych na stelażu metalowym, wykonanie nowego sufitu podwieszanego na stelażu metalowym z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych oraz płytami g/k, demontaż i ponowny montaż kratek wentylacyjnych i wywietrzników, demontaż starych lamp oświetleniowych oraz montaż lamp oświetleniowych rastrowych w sufitach podwieszanych i nawierzchniowych w holu, wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych w pomieszczeniu adoptowanego holu, malowanie grzejników wraz z obudowami, elementów metalowych i rur instalacyjnych, wykucie wystających elementów metalowych ze ścian przed malowaniem, obudowa z płyt G/K - ( maskowanie przewodów i rur na ścianie), wykonanie ścianki z G/K w holu oraz montaż w niej drzwi płytowych, demontaż konstrukcji kratowej naświetla, wykonanie przegrody z pleksi nad ściankami z G/K jako naświetla, roboty malarskie ścian i sufitów G/K w pełnym zakresie oraz na elementach gipsowych i ścianach tynkowych gładzie gipsowe, wywiezienie gruzu oraz utylizacja lamp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych. 1). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia. 2). Posiadają wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac remontowych i budowlanych. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2) Aktualny wypis/ odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę kserokopia). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24. 4) Wypełniony i podpisany kosztorys nakładczy. 5) Wykaz osób nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu uprawnienia osób nadzorujących, a także dokumenty świadczące o ich przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa należy dołączyć do oferty. 6) Wykaz robót (Wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.multibiblioteka.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bibliotece Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Św. Wincentego 85 03-291 Warszawie pokój nr 6 w godzinach od 9.00 do 14.00..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.