eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach roku szkolnego 2014/215 oraz 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Kościerzyna: Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach roku szkolnego 2014/215 oraz 2015/2016
Numer ogłoszenia: 256614 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Oświaty Gminy Kościerzyna , ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 686 22 31, faks 58 686 41 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach roku szkolnego 2014/215 oraz 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie cześć (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1 Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Wieprznica, Owśnice, Fingrowa Huta - do Zespołu Kształcenia w Łubianie lub Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 lub Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 w Kościerzynie oraz odwóz z wymienionych placówek do wyszczególnionych miejscowości. Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w sposób i w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 15.00 Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Kościerska Huta, Nowa Wieś, Dobrogoszcze, Kłobuczyno - do Szkoły Podstawowej w Kaliskach oraz odwóz z wymienionych placówek do wyszczególnionych miejscowości. Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w sposób i w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 15.00 Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3 Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Kaliska - do Gimnazjum w Wielkim Klinczu i z powrotem Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzie szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w sposób i w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 15.00 Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4 Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Lizaki, Czarlina oraz wybudowanie pod Debrzyno - przywóz do Zespołu Szkół w Wąglikowicach oraz odwóz z wymienionych placówek do wyszczególnionych miejscowości. Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzie szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w sposób i w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 15.00 Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5 Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Loryniec i Wąglikowice - przywóz do SOSW w Kościerzynie oraz odwóz do wyszczególnionych miejscowości. Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w sposób i w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 15.00 Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6 Temat: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Niedamowa, z Zielenina, Wielkiego Klincza, Wielkiego Podlesia do SOSW w Kościerzynie, oraz odwóz z wymienionych placówek do wyszczególnionych miejscowości. Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w sposób i w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 15.00 Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 7 Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Mały Podleś, Nowy Podleś, Juszki, Rotembark, Sarnowy do Zespołu Szkół w Wielkim Podlesiu, oraz odwóz do wyszczególnionych miejscowości Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w sposób i w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 15.00 Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8 Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Dąbrówka do Zespołu Kształcenia w Wielkim Klinczu lub Zespołu Szkół w Grabowie. Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Opis: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w sposób i w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 15.00. Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3.3. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.4. Miejsce realizacji: Teren Gminy Kościerzyna - dla zadania częściowego: 1 Teren Gminy Kościerzyna - dla zadania częściowego: 2 Teren Gminy Kościerzyna - dla zadania częściowego: 3 Teren Gminy Kościerzyna - dla zadania częściowego: 4 Teren Gminy Kościerzyna - dla zadania częściowego: 5 Teren Gminy Kościerzyna - dla zadania częściowego: 6 Teren Gminy Kościerzyna - dla zadania częściowego: 7 Teren Gminy Kościerzyna - dla zadania częściowego: 8.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Zamawiający przewiduje, że ewentualne zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 3) Zamówienie uzupełniające może być spowodowane m.in.: wykonaniem kursów dodatkowych związanych np. z koniecznością dowożenia większej liczby osób, czy zmianą organizacji zajęć szkolnych oraz uruchomieniu tras/kursów nie wskazanych wcześniej w zamówieniu, wyjazdy uczniów na zawody/konkursy, przewozy związane realizacją programu dydaktyczno-wychowawczego szkół, wycieczki turystyczno-krajoznawcze trwające jeden dzień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną przez starostę właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy lub kopię licencji na wykonywanie międzynarodowego krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonywali/wykonują co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania tj. przewóz uczniów do szkół przez okres minimum 10 miesięcy. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wypełniony i podpisany załącznik nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej trzema autobusami lub trzema busami (Busy: cześć I, IV, V. Autobusy: cześć II, III, VI) Wykonawca składa Wykaz środków transportu - pojazdów, którymi dysponuje - wypełniony i podpisany załącznik nr 5

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełniony i podpisany, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dokument potwierdzający opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące art. 24 ust. 1 ustawy musi złożyć w ofercie każdy z wykonawców konsorcjum. W przypadku dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży co najmniej jeden z jej uczestników oferty wspólnej lub gdy z dokumentów złożonych przez tych wykonawców łącznie będzie wynikać ich spełnienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (zwani dalej konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 7 SIWZ. 7.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 7.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 7.2 Lp.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.3.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.3.3 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 7.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienia pkt 7.3.2. stosuje się odpowiednio. 7.3.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod następującymi warunkami: a) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizacje zamówienia, b) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: a) przesunięcia terminu prowadzenia zajęć szkolnych; b) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) nieprzewidzianego i znacznego wzrostu cen towarów (paliw, części) i usług, przy czym za znaczny wzrost uznaje sie wzrost o co najmniej 10%. W takim przypadku wzrost nastąpi o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych (wg. GUS). 5. Zmiana osobowa wykonawców usług może nastąpić w przypadku: a) zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy (np. choroba, śmierć, itp.), b) utraty uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby, c) W przypadku zmiany osób Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nowe osoby o niezgorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Oświaty Gminy Kościerzyna, ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Oświaty Gminy Kościerzyna, ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.