eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 13 części



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Wałbrzych: Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 13 części
Numer ogłoszenia: 256565 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu , ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 843 42 47, faks 074 8434247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciz.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 13 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: usługi przygotowania i przeprowadzenia kursów w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki. Projekt jest skierowany do pracowników sektora oświaty zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn dotyczących pracodawcy. Usługa ma obejmować koszty szkoleń zawodowych wraz z zapewnieniem sal, wykładowców, cateringu (kawa, herbata, ciastka suche), opracowanie programów realizacji szkoleń, opracowanie i wykonanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie pomocy dydaktycznych i sprzętu; opłat za egzaminy, opłat za wydanie zaświadczeń, certyfikatów, świadectw.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca powinien wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: co najmniej 1 usługę szkoleniową(szkolenia/warsztaty/kursy) z zakresu tematycznego dotyczącego szkolenia stanowiącego przedmiot części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zamówienia: minimum 1 trenerem/ką posiadającą co najmniej: wykształcenie wyższe (minimum licencjat) oraz doświadczenie (minimum 1 rok) w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów/wykładów z zakresu tematycznego dotyczącego szkolenia stanowiącego przedmiot części zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a) zmiany terminów realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. b) zmiany terminów realizacji umowy w przypadku opóźnień i przerw w realizacji zamówienia wynikających z przyczyn, których zaistnienia nie można przypisać Wykonawcy. c) zmiany w zapisach umowy spowodowane koniecznością dostosowania dokumentacji do zmieniających się wymogów PO KL, do interpretacji i wytycznych Instytucji Wdrażającej (IP II stopnia) oraz do obowiązujących przepisów prawa, d) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, f) nastąpi konieczność zmiany terminów określonych w umowie i jej załącznikach, spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi ich dotrzymanie oraz wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, g) nastąpi konieczność wprowadzenia zmian sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tej zmiany była spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy zgodnie z pierwotną wersją, h) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostanie na dotychczasowym poziomie, zaś zmianie ulegnie jedynie proporcja pomiędzy wartością netto a wartością brutto umowy, i) wykonawca może dokonywać zmiany osób bezpośrednio realizujących zamówienia przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że uzyska pisemną zgodę Zamawiającego akceptującego nową osobę. Zamawiający może również zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przedstawionej w ofercie Wykonawcy, jeżeli uzna, że osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy przy czym w przypadku zmiany tej osoby nowa osoba wskazana na jego miejsce musi posiadać wykształcenie oraz doświadczenie równoważne lub wyższe od wykształcenia i doświadczenia osoby wymienianej. j) zmiana osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ciz.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Rynek 6, 58-300 Wałbrzych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, sekretariat pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy finansowany z POKL w ramach EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Montaż filmów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Montaż filmów - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - Milicz - nie mniej niż 50 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 30 czerwca 2015r Zakres szkolenia m.in.: Podstawy montażu, ujęcie, scena, sekwencje, planowanie montażu, scenopis, montaż dramaturgiczny i skojarzeniowy, budowanie całości dzieła Ruch w filmie, ruch obiektu, ruch kamery, cięcia na ruchu, rytm, tempo Dialogi w filmie, sceny dialogowe, Dźwięk w filmie, muzyka, efekty, podkładanie dźwięku pod wybraną scenkę, efekty akustyczne, Opracowanie filmu, wykonanie napisów i korekty barwnej. Opublikowanie filmu na DVD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Integracja sensoryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Integracja sensoryczna - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - 1 osoba Kłodzko - nie mniej niż 32 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 30 czerwca 2015r Zakres szkolenia m.in.: Podstawy neurofizjologiczne - teoria,Podział i charakterystyka zaburzeń Integracji Sensorycznej, Analiza znanych ćwiczeń pod kątem sensorycznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Malarz - murarz - tynkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Malarz - murarz - tynkarz - szkolenie dla 1osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - Nowa Ruda - nie mniej niż 160 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 28 sierpnia2015r Zakres szkolenia m.in.: Sporządzanie zaczynów, zapraw i betonów. Zapoznanie się z narzędziami i sprzętem oraz rodzajami rusztowań. Wznoszenie murów różnych grubości, materiałów, wiązań. Wznoszenie ścianek działowych z różnych materiałów. Przygotowanie różnych podłoży pod tynki. Sposoby ręcznego wykonania tynków ścian i sufitów. Wykonanie napraw pęknięć i ubytków murów z różnych materiałów. Naprawa różnych rodzajów tynków. Uproszczona kalkulacja robót. Materiały malarskie. Narzędzia i sprzęt do robót malarskich. Podłoża i ich przygotowanie przed malowaniem. Technologia wykonywania powłok malarskich. Organizacja robót malarskich. Warunki techniczne odbioru robót malarskich. Przepisy BHP dotyczące robót. Materiały do tapetowania. Tapetowanie. Szlachetne zaprawy tynkarskie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Recepcjonista z językiem niemieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Recepcjonista z językiem niemieckim - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - Świeradów Zdrój/Jelenia Góra - nie mniej niż 50 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 30 czerwca 2015r Zakres szkolenia realizowanego w języku niemieckim m.in.: nauka sprawnego dyktowania i zapisywania liczb oraz słów (spelling) komunikacja telefoniczna, łączenie rozmów, zapisywanie wiadomości, przekazywanie wiadomości, udzielanie wiadomości, przyjmowanie i załatwianie reklamacji, korespondencja, e-mail, zaproszenie, e. rezerwacja (potwierdzenie), kontakt bezpośredni, procedura check- in,check- aut, terminologia związana z nazewnictwem pokoi i ich wyposażeniem, podstawowe urządzenia w pracy recepcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kadry i płace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kadry i płace - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - dla 1 osoby - Wałbrzych; - nie mniej niż 120 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 28 sierpnia 2015r Zakres szkolenia m.in.; Podstawowe zagadnienia prawa pracy (prowadzenie i kompletowanie dokumentacji pracowniczej -nawiązanie stosunku pracy Szczególne formy zatrudnienia oraz umowy cywilno - prawne Studium przypadków pracowniczych - kary, nagany, związki zawodowe, zwolnienia grupowe itd. Odpowiedzialność materialna pracowników za niewykonanie, nienależyte wykonanie pracy lub za mienie powierzone. Zajęcia wynagrodzenia, kolejność zajęć, wysokość. Potrącenia dobrowolne, Szczególne uprawnienia pracownicze wynikające z rodzicielstwa, Czas pracy, urlopy pracowników, Rozwiązywanie umów o pracę, Wynagradzanie za pracę- ogólne warunki ustalania, ubezpieczenia społeczne ZUS - Płatnik, Wynagrodzenie za czas choroby, świadczenia pozapłacowe, roszczenia w sprawie wynagrodzeń, odszkodowania, wynagrodzenia po ustaniu stosunku pracy, konsekwencje wypłaty wynagrodzeń na rozrachunki z instytucjami publiczno - prawnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kadry i płace z BHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kadry i płace z BHP - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - Bolesławiec - nie mniej niż 150 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 28 sierpnia 2015r Zakres szkolenia m.in.; Podstawowe zagadnienia prawa pracy (prowadzenie i kompletowanie dokumentacji pracowniczej -nawiązanie stosunku pracy Szczególne formy zatrudnienia oraz umowy cywilno - prawne Studium przypadków pracowniczych - kary, nagany, związki zawodowe, zwolnienia grupowe itd. Odpowiedzialność materialna pracowników za niewykonanie, nienależyte wykonanie pracy lub za mienie powierzone. Zajęcia wynagrodzenia, kolejność zajęć, wysokość. Potrącenia dobrowolne, Szczególne uprawnienia pracownicze wynikające z rodzicielstwa, Czas pracy, urlopy pracowników, Rozwiązywanie umów o pracę, Wynagradzanie za pracę- ogólne warunki ustalania, ubezpieczenia społeczne ZUS - Płatnik, Wynagrodzenie za czas choroby, świadczenia pozapłacowe, roszczenia w sprawie wynagrodzeń, odszkodowania, wynagrodzenia po ustaniu stosunku pracy, konsekwencje wypłaty wynagrodzeń na rozrachunki z instytucjami publiczno - prawnymi Istota bezpieczeństwa i higieny pracy, podstawowe pojęcia, zasady poruszania się po zakładzie pracy, regulacje prawne z zakresu ochrony pracy, wybrane regulacje prawne dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, źródła prawa pracy, przepisy związane z ochroną pracy kobiet i osób młodocianych, poznaj swoje prawa, uprawnienia pracownika w zakresie BHP, obowiązki pracownika w zakresie BHP, BHP a umowa o pracę, BHP a umowy cywilnoprawne, odpowiedzialność za naruszenie przepisów i zasad BHP, ergonomiczne stanowisko pracy, organizacja stanowisk pracy, zagrożenia w środowisku pracy, zagrożenia wypadkowe, czynniki fizyczne, czynniki chemiczne i pyły, czynniki biologiczne, czynniki psychofizyczne, mikroklimat, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, ocena ryzyka zawodowego, choroby zawodowe, postępowanie powypadkowe, zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy, reguły postępowania w sytuacji zagrożenia, zasady udzielania pierwszej pomocy, problemy ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Narzędzia CAT(Wordfast, Trados).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Narzędzia CAT (Wordfast, Trados) - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - 1 osoba Wrocław - nie mniej niż 6 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 30 czerwca 2015r Zakres szkolenia m.in.: - wstęp do narzędzi wspomagających tłumaczenie (program CAT) - główne zagadnienia związane z pamięciami tłumaczeń (bazami TM) i bazami terminologicznymi - prezentacja różnych programów CAT - porównanie możliwości programów CAT np. memoQ i SDL Trados - porównanie różnych wersji programów, np. Trados Studio 2009 i Studio 2011, memoQ 5 i memoQ 6 - wady i zalety konkretnych rozwiązań - zarządzania projektami tłumaczeniowymi z wykorzystaniem programów CAT - przygotowanie plików do zleceń CAT - wycena na podstawie analizy powtarzalności - zarządzanie zasobami firmy - pamięciami tłumaczeń i bazami terminologicznymi - tłumaczenie z wykorzystaniem programów CAT - standardowe projekty - projekty serwerowe - podstawowe i bardziej zaawansowane funkcje programów CAT - weryfikacja tłumaczeń programów CAT - funkcje QA (Quality Assurance) - weryfikacja w projektach serwerowych - weryfikacja plików dwujęzycznych poza programami CAT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Język niemiecki w handlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Język niemiecki w handlu - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - 1 osoba Jelenia Góra - nie mniej niż 150 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 28 sierpnia 2015r Zakres szkolenia m.in.: Zakres językowy - język niemiecki od poziomu A1 TELC do poziomu B2 TELC Poziom A1 - rozumienie podstawowych zwrotów dotyczących własnej osoby, rodziny i najbliższego otoczenia, rozumienie prostych zdań np. na plakatach, w katalogach, umiejętność formułowania bardzo prostych wypowiedzi z pomocą egzaminatora, umiejętność napisania prostego tekstu np. kartki z życzeniami. Poziom A2 - rozumienie podstawowych zwrotów wypowiadanych z większą szybkością dotyczących rodziny i otoczenia, rozumienie sensu prostych informacji i ogłoszeń, czytanie krótkich, prostych tekstów np. listów, umiejętność prowadzenia prostej rozmowy na tematy z życia codziennego, opisywanie w prosty sposób rodziny, pracy lub szkoły, umiejętność napisania prostych listów i wiadomości. Poziom B1 - rozumienie sensu rozmowy prowadzonej w naturalny sposób i z naturalną szybkością, na tematy związane z życiem codziennym: praca, szkoła, czas wolny, itd., rozumienie niektórych programów telewizyjnych i radiowych na tematy ogólne, rozumienie tekstów napisanych w języku codziennego użytku, opisów wydarzeń, odczuć i życzeń, radzenie sobie bez przygotowania w rozmowie na znane tematy: rodzina, zainteresowania, praca, podróżowanie, itd., umiejętność opisywania doświadczeń, formułowanie opinii, uzasadnianie, streszczanie filmów/ książek, pisanie listów. Poziom B2 - rozumienie dłuższych wypowiedzi na znajome tematy, czytanie artykułów związanych z sprawami życia codziennego, prozy, umiejętność swobodnego dyskutowania na znajome tematy, przedstawianie zalet i wad, opisywanie z szerokiego zakresu tematów, pisanie szczegółowych tekstów na wiele tematów: raporty, eseje, listy różnego rodzaju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Obsługa kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Obsługa kasy fiskalnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs języka niemieckiego przygotowujący do zdania egzaminu na poziomie językowym B1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs języka niemieckiego przygotowujący do zdania egzaminu na poziomie językowym B1 - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - 1 osoba Jelenia Góra - nie mniej niż 120 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 28 sierpnia 2015r Zakres szkolenia m.in.: Poziom B1 - rozumienie sensu rozmowy prowadzonej w naturalny sposób i z naturalną szybkością, na tematy związane z życiem codziennym: praca, szkoła, czas wolny, itd., rozumienie niektórych programów telewizyjnych i radiowych na tematy ogólne, rozumienie tekstów napisanych w języku codziennego użytku, opisów wydarzeń, odczuć i życzeń, radzenie sobie bez przygotowania w rozmowie na znane tematy: rodzina, zainteresowania, praca, podróżowanie, itd., umiejętność opisywania doświadczeń, formułowanie opinii, uzasadnianie, streszczanie filmów/ książek, pisanie listów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Terapia pedagogiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Terapia pedagogiczna - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - 1 osoba Jelenia Góra - nie mniej niż 270 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 28 sierpnia 2015r Zakres szkolenia m.in uzyskanie kwalifikacji do prowadzenia zespołów korekcyjno-kompensacyjnych, zespołów i klas wyrównawczych oraz klas terapeutycznych dla dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z zakresu rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, szkoły podstawowej i gimnazjum, dotyczącą dysfunkcji w rozwoju psychofizycznym dzieci i młodzieży.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej (może być forma e-learningowa prowadzenia kursu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej (może być forma e-learningowa prowadzenia kursu) - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - 1 osoba Wołów - nie mniej niż 50 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 30 czerwca 2015r Zakres szkolenia m.in.: zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, zasad księgowości, identyfikowania otoczenia zewnętrznego przedsiębiorstwa, wybierania docelowych segmentów rynku, wybierania lokalizacji firmy, ustalania struktury towarów i planowania oferty handlowej, prowadzenia asortymentacji, biznes planu, marketingu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Rejestratorka medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Rejestratorka medyczna - szkolenie dla 1 osoby - oczekiwana lokalizacja szkolenia - 1 osoba Świdnica - nie mniej niż 30 godzin efektywnego szkolenia - termin zakończenia umowy nie później niż do 30 czerwca 2015r Zakres szkolenia m.in.: Zasady pracy w służbie zdrowia, Profesjonalne zarządzanie recepcją, organizacja sekretariatu medycznego, Rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowotnych, Elementy wizerunku recepcji, Kultura i etyka zawodu, Komunikacja z pacjentem, Obsługa komputera i urządzeń biurowych, Wypisywanie zaświadczeń, Sporządzanie wypisów dla pacjentów, Sporządzanie odpisów dokumentacji lekarskiej, Budowanie profesjonalnych relacji z pacjentem oraz lekarzem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.