eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Żagań: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 256555 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: Część I - mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na gorąco 135 ton Część II - mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na zimno 5 ton Część III - emulsja asfaltowa klasy K1-65 55 ton Część IV a) grys bazaltowy płukany frakcji 2-5 550 ton b) kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5 700 ton 3. Podane w pkt 2. ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1, 14.21.23.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. - Nazwy i kody CPV 44113600-1 bitum i asfalt Wymagania techniczne i jakościowe - mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco - mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w Polskiej Normie PN EN 13108:1 Ilość, sposób i termin realizacji - max 135 ton - sukcesywna dostawa transportem zamawiającego w dniach produkcji masy, począwszy najpóźniej od dnia 01 marca 2015 r. po uprzednim telefonicznym zamówieniu, do 31 grudnia 2015 r. - ze względu na to iż Zamawiający nie dysponuje specjalistycznym transportem oraz jednorazowa dostawa będzie wynosiła od 1,5 do 5 ton wytwórnia masy musi być zlokalizowana nie dalej niż 55 km od siedziby Zamawiającego (miejscowość Żagań), w celu zachowania temperatury masy. Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na gorąco Cena dostawy 1 tony obejmuje: - wyprodukowanie mieszanki - załadunek na środek transportu Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość wytwórni masy od siedziby Zamawiającego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. - Nazwy i kody CPV 44113600-1 bitum i asfalt Wymagania techniczne i jakościowe - mieszanka mineralno-asfaltowa o długim okresie składowania (workowana) wytwarzana i wbudowywana na zimno - mieszanka winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę dopuszczającą ją do stosowania w budownictwie drogowym Ilość, sposób i termin realizacji - max 5 ton - realizacja sukcesywnie, od złożenia zamówienia przez Zamawiającego - maxymalny termin dostawy to 3 dni Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na zimno. Cena dostawy 1 tony obejmuje: - Wyprodukowanie mieszanki na zimno, - Załadunek i transport mieszanki na zimno do miejscowości Żagań, ul. Rybacka 38..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa emulsji asfaltowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiornika zlokalizowanego w Żaganiu, ul. Rybacka 38 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 14:30 - Nazwy i kody CPV 44113600-1 Wymagania techniczne i jakościowe - kationowa emulsja asfaltowa niemodyfikowana szybkorozpadowa klasy K1-65 - emulsja winna odpowiadać warunkom technicznym określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A - 99 dla emulsji K-1 65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808:2013-10E Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych - emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę Ilość, termin i sposób realizacji - max 55 ton - realizacja sukcesywnie, od złożenia zamówienia przez Zamawiającego - maxymalny termin dostawy to 3 dni Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tona emulsji. Cena dostawy 1 tony emulsji obejmuje: - wyprodukowanie emulsji, - transport emulsji do miejscowości Żagań, ul. Rybacka 38 wraz z przepompowaniem emulsji ze środka transportu do zbiornika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa z transportem materiału do remontu dróg o nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy: - Kruszywo bazaltowe (grys bazaltowy płukany) frakcji 2-5 mm wykorzystywane w remontach cząstkowych wykonywanych w technologii remontera. - kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa z transportem materiału do remontu dróg o nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy: - Kruszywo bazaltowe (grys bazaltowy płukany) frakcji 2-5 mm wykorzystywane w remontach cząstkowych wykonywanych w technologii remontera. - kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5 mm Wymagania techniczne i jakościowe - grys bazaltowy 2-5 winien spełniać wymagania zgodne z normą PN-EN 13043:2004 - wykonawca przedłoży deklarację zgodności dla każdej partii dostarczonego grysu 2/5 Wielkość zamówienia - Kruszywa bazaltowe (grys bazaltowy) frakcji 2-5 (płukanego) - max 550 ton - kruszywa bazaltowego (niesort) frakcji 0-31,5 - max 700 ton Sposób realizacji zamówienia - realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie transportem Wykonawcy w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r. - Miejsce dostawy: a) Grysu 2/5 - Żagań, ul. Rybacka 38 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 14:30 b) Niesortu - wskazane przez Zamawiającego drogi na terenie powiatu żagańskiego - Realizacja sukcesywnie, od złożenia zamówienia przez Zamawiającego - maxymalny termin dostawy to 3 dni - Minimalna ilość sukcesywnych zamówień dla każdego rodzaju kruszywa wynosić będzie ok. 25 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2, 44.11.37.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.