eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Nr sprawyROA.271.9.2012 Dostawa , montaż i ustawienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Dopiewo: Nr sprawy: ROA.271.9.2012 Dostawa , montaż i ustawienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce.
Numer ogłoszenia: 256456 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110891 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: ROA.271.9.2012 Dostawa , montaż i ustawienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa , montaż i ustawienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce (ul. Malinowa 41 , 62-070 Dąbrówka). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące części: - zadanie nr 1 : meble szkolne i biurowe oraz wyposażenie łazienek - zadanie nr 2 : wyposażenie sali gimnastycznej - zadanie nr 3 : pomoce dydaktyczne Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39160000-1 Meble szkolne 39130000-2 Meble biurowe 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy Zakres rzeczowy przedmiotu niniejszego zamówienia , w szczególności poszczególne elementy wyposażenia, określone zostały w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 1.1, 1.2. i 1.3 do niniejszej SIWZ. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego , rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy, odebrać opakowania związane z dostawą i montażem, b) dostarczyć wyposażenie nowe oraz kompletne. 1.2. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty bezpieczeństwa i atesty (CE) potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, oraz dopuszczenie do stosowania w szkołach podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty i atesty przy dostawie . 1.3. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na towary równoważne pod warunkiem spełnienia przez nie wszystkich parametrów wymaganych określonych w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest w takiej sytuacji wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Opisane w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wymiarów mebli podanych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie +/- 3 cm, przy zachowaniu zasady, że w danym pomieszczeniu zachowana będzie jednolitość wymiarów. 1.4 Dostawa obejmuje transport , montaż i ustawienie przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej Dąbrówce - ul. Malinowa 41 , 62-070 Dąbrówka. 1.5. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. 2.Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie zadania nr 1: meble szkolne i biurowe oraz wyposażenie łazienek - od dnia 16.08.2012r. do 27.08.2012r., b) w zakresie zadanie nr 2: wyposażenie sali gimnastycznej - od dnia 16.08.2012r. do 30.08.2012r., c) w zakresie zadanie nr 3: pomoce dydaktyczne - od dnia 16.08.2012r. do 27.08.2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.16.21.00-6, 37.40.00.00-2, 39.13.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1 : meble szkolne i biurowe oraz wyposażenie łazienek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Szkół Artur Suchocki ,, ul. 11 Listopada 166, Gorzów Wlkp, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 288156,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 243000,99

  • Oferta z najniższą ceną: 243000,99 / Oferta z najwyższą ceną: 307737,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2: wyposażenie sali gimnastycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU PROFI - SPORT Szymański Andrzej, Szymańska Edyta ,, ul. Bardowskiego 1, Rzeszów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103321,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70646,79

  • Oferta z najniższą ceną: 70646,79 / Oferta z najwyższą ceną: 129867,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3: wyposażenie w pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, Łódź., kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18607,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17898,63

  • Oferta z najniższą ceną: 17898,63 / Oferta z najwyższą ceną: 23944,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.