eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › wykonanie modernizacji kompleksowej gruntów i budynków w zakresie uzupełnienia baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na terenie miasta Biłgoraj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25644

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Biłgoraj: wykonanie modernizacji kompleksowej gruntów i budynków w zakresie uzupełnienia baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na terenie miasta Biłgoraj Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Biłgorajskiego, do kontaktów: Teresa Sprysak, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882000, fax 084 6882009, e-mail: zamowienia.bilgorajski@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bilgorajski.netbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji kompleksowej gruntów i budynków w zakresie uzupełnienia baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na terenie miasta Biłgoraj. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Biłgoraj. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie modernizacji kompleksowej gruntów i budynków w zakresie uzupełnienia baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na terenie miasta Biłgoraj. Zamówienie obejmuje teren miasta Biłgoraj o powierzchni ewidencyjnej 2085 ha przy ilości działek na dzień 02.04.2007 r. wynoszącej 11 214. Ewidencja miasta Biłgoraja prowadzona jest informatycznie w części opisowej i kartograficznej tylko dla działek. Kontury klas gruntów i użytki gruntowe prowadzone są na mapach ewidencyjnych analogowych w skali 1:1 000 i 1:2 000. Ewidencja budynków i lokali nie jest prowadzona. Dane kartograficzne dotyczące budynków znajdują się na mapie zasadniczej analogowej. Szacuje się, że ok. 80% budynków występuje również w numerycznej mapie zasadniczej miasta Biłgoraja jako warstwa (nie są obiektami). Przybliżona ilość budynków na terenie miasta wynosi ok. 12 000 szt. +/- 1000 szt. Przybliżona ilość lokali - ok. 4000 szt. +/- 500 szt. Ilość arkuszy map ewidencyjnych - 82 szt., ilość arkuszy mapy zasadniczej w skali 1:500 i 1:1 000 - 154 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie modernizacji kompleksowej gruntów i budynków w zakresie uzupełnienia baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na terenie miasta Biłgoraj. Zamówienie obejmuje teren miasta Biłgoraj o powierzchni ewidencyjnej 2085 ha przy ilości działek na dzień 02.04.2007 r. wynoszącej 11 214. Ewidencja miasta Biłgoraja prowadzona jest informatycznie w części opisowej i kartograficznej tylko dla działek. Kontury klas gruntów i użytki gruntowe prowadzone są na mapach ewidencyjnych analogowych w skali 1:1 000 i 1:2 000. Ewidencja budynków i lokali nie jest prowadzona. Dane kartograficzne dotyczące budynków znajdują się na mapie zasadniczej analogowej. Szacuje się, że ok. 80% budynków występuje również w numerycznej mapie zasadniczej miasta Biłgoraja jako warstwa (nie są obiektami). Przybliżona ilość budynków na terenie miasta wynosi ok. 12 000 szt. +/- 1000 szt. Przybliżona ilość lokali - ok. 4000 szt. +/- 500 szt. Ilość arkuszy map ewidencyjnych - 82 szt., ilość arkuszy mapy zasadniczej w skali 1:500 i 1:1 000 - 154 szt. a) pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficzne w Biłgoraju oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, b) weryfikacja w oparciu o stan faktyczny w terenie danych dotyczących użytków gruntowych, przy uwzględnieniu stanowiska Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi zawartym w piśmie Gzge.641-12/2005 z dn. 10.10.2005 r. w sprawie wykazywania stanów prawnych gruntów pod rowami melioracyjnymi stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych warunków, c) aktualizacja wektorowej mapy ewidencyjnej o bazy konturów klasyfikacyjnych oraz użytków gruntowych, jak również aktualizacja mapy zasadniczej w wersji analogowej (pierworysy i matryce) o ww. bazy, d) aktualizacja wektorowej mapy zasadniczej o zamierzone w latach wcześniejszych, lecz nie wprowadzone, budynki podlegające ewidencji, e) założenie ewidencji budynków i lokali, f) aktualizacja mapy ewidencyjnej wektorowej i zasadniczej (wektorowej i analogowej) o nowo zamierzone budynki. g) odnowienie treści mapy ewidencyjnej (wektorowej) do zgodności z § 28 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dn. 29 marca 2001 r. (Dz.U. Nr 38 poz. 454), h) sporządzenie operatu ewidencyjnego (projektu operatu opisowo-kartograficznego), uruchomienie informatycznego systemu obsługującego zmodernizowane bazy danych ewidencyjnych po ogłoszeniu przez starostę w dzienniku urzędowym województwa informacji o tym, że projekt operatu opisowo-kartograficznego stał się operatem ewidencyjnym, jak również po przyjęciu operatu i baz danych ewidencyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z którymi: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości minimum 150 000 zł b) skierują do realizacji zamówienia minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w zakresie 1 i 2 wynikające z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o regułę spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów. Z treści dostarczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnia warunek. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, wykonawca składa dokumenty określone w par. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości minimum 150 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie b) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomiczneji finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 11:30, Starostwo Powiatowe w Biłgoraju, pok. 107.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.