eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › Usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Lubień: Usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 256440 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Lubniu , Lubień 50, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 018 2683050.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych w Lubniu i Tenczynie. TRASA I - zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Tenczynie autobusem na minimum 48 miejsc siedzących dla pasażerów 1. przewóz uczniów do szkoły: 1-szy kurs - o godz. 700 z miejsca Tenczyn Krzeczówka k. P. Biedrończyka do Szkoły Podstawowej w Tenczynie 2-gi kurs o godz. 800 z miejsca Tenczyn Krzeczówka k. P. Biedrończyka do Szkoły Podstawowej w Tenczynie. 2. przewóz uczniów ze szkoły: 1-szy kurs - o godz. 1310 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka k. p. Biedrończyka 2-gi kurs - o godz. 1535 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka k. p. Biedrończyka. TRASA II - zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubniu, Gimnazjum w Lubniu Przedszkola w Lubniu autobusem na minimum 48 miejsc siedzących dla pasażerów. 1. przewóz uczniów do szkoły: 1-szy kurs - o godz. 720 z miejsca Lubień - Górna Smugawa do Szkoły Podstawowej w Lubniu 2-gi kurs - o godz. 740 z miejsca Lubień - Górna Smugawa do Gimnazjum w Lubniu i Przedszkola w Lubniu. 2. przewóz uczniów ze szkoły: 1-szy kurs - o godz. 1230 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu do miejsca Lubień - Górna Smugawa 2-gi kurs o godz. 1425 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu do miejsca Lubień - Górna Smugowa 3-ci kurs - o godz. 1605 spod Gimnazjum w Lubniu do miejsca Lubień - Górna Smugawa II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są usługi transportu uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubniu oraz uczniów oddziału 0 do Przedszkola w Lubniu. Przewóz dzieci busem na minimum 15 miejsc siedzących dla pasażerów. TRASA I - zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubniu i Przedszkola w Lubniu busem następująco: 1. przewóz uczniów do szkoły: 1-szy kurs - o godz. 730 z miejsca Lubień - Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) do Szkoły Podstawowej w Lubniu 2-gi kurs o godz. 750 z miejsca Lubień Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) przez Lubień - Zalas do Szkoły Podstawowej w Lubniu i Przedszkola w Lubniu 2. przewóz uczniów ze szkoły: 1-szy kurs o godz. 1300 spod Przedszkola w Lubniu do miejsca Lubień - Górna Smugawa 2-gi kurs o godz. 1315 spod Przedszkola w Lubniu przez Lubień - Szkoła Podstawowa do miejsca Lubień - Zalas i Lubień -Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) 3-ci kurs o godz. 1330 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu do miejsca Lubień-Zarębki Warzechowa k. sklepu na Zarębkach) 4-ty kurs o godz. 1500 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu do miejsca Lubień - Zalas i Lubień - Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert w wysokości 500,00 zł (słownie : pięćset złotych 00/100) dla każdej części zamówienia (w przypadku składania oferty dla obu części zamówienia wadium wynosi 1000,00 złotych) na konto Zamawiającego tj. Gminny Zespół Obsługi Szkół nr rach. : 62 8808 0006 0030 0300 0622 0001 oznaczenie sprawy GZOS- 272.1.2012. Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45.ust.6 Ustawy tj. w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, a) kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem licencji na krajowy transport drogowy osób, b) kserokopii potwierdzonej za zgodność certyfikatu kompetencji zawodowych w transporcie drogowym osób. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o Art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Załącznik nr 9 - doświadczenie zawodowe Wykonawcy, b) Referencje uprzednich Zamawiających potwierdzające, że usługi wymienione w Formularzu oferty nr 3 zostały wykonane z należytą starannością, (Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednego zamówienia realizowanego w ramach usług dowozu uczniów do placówek oświatowych ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca - wg załącznika Nr 5. Do każdego przedstawionego w wykazie autobusu lub busa należy załączyć dodatkowo dokument potwierdzający stan techniczny pojazdu - dopuszczenie pojazdu do ruchu - kserokopie dowodów rejestracyjnych autobusów lub busów. 2) oświadczenia o zastępczych środkach transportu (zał. Nr 6). W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którego właścicielem nie jest, a którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; (wg wzoru -zał. nr 7) 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz kserokopie prawa jazdy potwierdzone za zgodność z oryginałem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że zmiana istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, może nastąpić w następujących przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie, - zmianie uległy stawki podatku VAT, - wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla zamawiającego, - siły wyższej. - ograniczenia przedmiotu umowy przez Zamawiającego. - zmianie uległy harmonogramy zajęć w placówkach oświatowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/lubien
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Lubniu, 32-433 Lubień 50, pokój nr 25 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Lubniu, 32-433 Lubień 50, pokój nr 25 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.