To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-30
Słupsk: ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE: - MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - MALOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - WYMIANA SIATEK OCHRONNYCH W PATIACH SEGMENTU II, III, IV W SIEDZIBIE ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8.
Numer ogłoszenia: 256422 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189382 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8419406, 8419125, faks 59 8419406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE: - MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - MALOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - WYMIANA SIATEK OCHRONNYCH W PATIACH SEGMENTU II, III, IV W SIEDZIBIE ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania: ZADANIE: Malowanie pomieszczeń biurowych w segmencie II w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: 1. Prace demontażowe, zabezpieczeniowe oraz remontowe związane z malowaniem pomieszczeń m.in.: 1) Zabezpieczenie powierzchni płaskich oraz stolarki budowlanej, 2) Demontaż listew ściennych, 3) Zeskrobanie i zmycie ścian, 4) Przygotowanie powierzchni pod malowanie, 5) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, 6) Wykonanie gruntowania oraz malowania właściwego, 7) Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej, 8) Wykonanie obudowy rur, 9) Wywóz i utylizacja gruzu. 2. Prace remontowe związane z wymianą wykładzin w pomieszczeniach biurowych m.in.: 1) Demontaż istniejących wykładzin, 2) Demontaż istniejących listew, 3) Oczyszczenie podłoża, 4) Zagruntowanie i wyrównanie podłoża, 5) Ułożenie i zgrzewanie wykładzin homogenicznych przeznaczonych do pomieszczeń biurowych, 6) Wykonanie listwy cokołowej z tworzyw sztucznych, 7) Wykonanie dylatacji na powierzchniach płaskich. 3. Prace remontowe związane z wymianą instalacji oświetlenia w pomieszczeniach biurowych nr 123 oraz 124 m.in.: 1) Demontaż istniejących opraw ściennych oraz sufitowych, 2) Demontaż łączników instalacyjnych, 3) Wykucie bruzd pionowych oraz poziomych, 4) Ułożenie przewodów elektrycznych wtynkowych, 5) Montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z przygotowaniem podłoża, 6) Montaż łączników instalacyjnych, 7) Zamurowanie bruzd wraz z zatarciem, 8) Wykonanie niezbędnych badań pomiarowych wraz z dokumentacją. ZADANIE: Malowanie ciągów komunikacyjnych w segmencie II w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: Prace remontowe związane z wykonaniem malowania ciągów komunikacyjnych w Segmencie II m.in.: 1) Zabezpieczenie podłóg oraz stolarki budowlanej, 2) Zeskrobanie starych powłok malarskich, demontaż listew ochronnych ściennych, przygotowanie powierzchni płaskich, 3) Malowanie ciągów komunikacyjnych, 4) Malowanie stolarki budowlanej, 5) Montaż listew ochronnych ściennych oraz narożników. ZADANIE: Wymiana siatek ochronnych w połaci dachu w patiach Segmentu II, III i V w siedzibie Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: Prace remontowe związane z wymianą siatek m.in.: 1) Demontaż starych siatek, 2) Zamontowanie uchwytów, 3) Montaż siatek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w części II SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "ROM-BUD" ROMAN PIEPER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "ROM-BUD" ROMAN PIEPER
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper, ul. Kukuczki 3, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262513,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 247257,21
Oferta z najniższą ceną: 247257,21 / Oferta z najwyższą ceną: 402918,66
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Akcja integracja - budowa integracyjnego placu zabaw dla dzieci w Parku im. Witkacego w Słupsku w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna"
- Dostawa lampy do tomografu komputerowego SOMATOM Definition AS SN 64573 wraz z montażem- 47/TP/2024
- Wymiana wodomierzy z modułami radiowymi ciepłej i zimnej wody z możliwością odczytu radiowego w lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupska, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsk
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Chirurgii Naczyniowej - 44/TP/2024
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.