eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/61/2012 Dostawa bielizny jednorazowego użytku, czepków, masek, zestawów jednorazowych do operacji i do ochrony indywidualnej, pokrowców na mikroskopy i kamerę oraz na okulary do fototerapii dla Instytutu CZMP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Łódź: ZP/61/2012 Dostawa bielizny jednorazowego użytku, czepków, masek, zestawów jednorazowych do operacji i do ochrony indywidualnej, pokrowców na mikroskopy i kamerę oraz na okulary do fototerapii dla Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 256402 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/61/2012 Dostawa bielizny jednorazowego użytku, czepków, masek, zestawów jednorazowych do operacji i do ochrony indywidualnej, pokrowców na mikroskopy i kamerę oraz na okulary do fototerapii dla Instytutu CZMP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czepek typ furażerka, boki czepka zawierają podwójną warstwę materiału, odpowiedni dla osób z krótkimi włosami, wykonany z cienkiej przewiewnej włókniny polipropylenowej o gram. min. 17 g/m2, z opaską przeciwpotną, dobrze przylegająca do głowy, niezsuwająca się z głowy z chłonną warstwą przeciwpotną - 11 000 szt.
2. Czepek posiadający zwiększoną część tylną i środkowy szew, odpowiedni dla osób z długimi włosami; część przednia dłuższa z możliwością wywinięcia, część środkowa z siateczką, wiązane troki, o gram. min. 17 g/m2, dobrze przylegający do głowy, nie zsuwający się z głowy - 6 000 szt.
3. Czepek typ furażerka, wiązany z tyłu na troki,boki wykonane z dwóch warstw chłonnej włókniny odpowiedni dla mężczyzn; o gram. min. 17 g/m2,dobrze przylegający do głowy, nie zsuwający się z głowy -4 000 szt.
4. Czepek z gumką z włókniny, okrągły typu pieczarka, duży rozmiar, średnica 55 cm, o gram. min. 17 g/m2, nie zsuwający się z głowy - 30 500 szt.
5. Ochraniacze na obuwie z włókniny polipropylenowej z gumką, wzmocnione, o gram. min.35 g/m2, z dodatkową warstwą antypoślizgową, wytrzymałe, nie zsuwające się z obuwia - 6 000 par
6. Maska z przezroczystą wbudowaną osłoną na oczy, jednorazowa trójwarstwowa z warstwą bibuły, bezwonna, nie posiadająca mikrowłosów powodujących podrażnienia skóry, wyposażona w dodatkowa wkładkę modelującą na nos i wiązane troki, wymagana barierowość maski min. 98%, (CE na pudełku, aplikacja maski z pudełka sztuka po sztuce), miękka, wodoodporna, trwałe połączenia troczków z maską - 500 szt.
7. Maska jednorazowa trójwarstwowa z warstwą bibuły bezwonna, nie posiadająca mikrowłosów powodujących podrażnienia skóry, wyposażona w dodatkowa wkładkę modelującą na nos i wiązane troki, wymagana barierowość maski min. 98%, maski muszą być pakowane w kartoniki po 50 sztuk, (CE na pudełku i aplikacja maski z pudełka sztuka po sztuce), miękka, wodoodporna, trwałe połączenia troczków z maską - 90 500 szt.
8. Pokrowiec na kamerę, sterylny, kompatybilny z kamerą np. Storza, Aeskulap o wym. 12-13cm x 250 cm, z taśmą zabezpieczajacą łączenie kamery z optyką - 1 400 szt.
9. Pokrowiec kompatybilny z mikroskopem mobilnym CarlZeiss Opmi Vario typ OPMI VARIO LS 88 Nr 401070 - 50 szt.
10. Pokrowce przeznaczone na gryfy mikroskopu Carl Zaiss wym. 15x36 cm - 140 szt.
11. Pokrowce na lampę i pulpit sterowniczy angiografii obszyte na całym obwodzie gumką o wym. 125/125 folia LDPE, jednorazowe sterylne - 1 500 szt.
12. Osłonka sterylna z taśmą zabezpieczającą przewody i światłowód o wymiarach12-15x250 cm z taśmą zabezpieczającą - 800 szt.
13. Serweta na stolik Mayo o wym. 78-85 cm x 140-145 cm, z włókniny wiskozowej o gram. min. 35g/m2, laminowany folią, wzmocniona o gram. 54 g/m2, składana teleskopowo, sterylna - 500 szt.
14. Osłonka flizelinowa do lampy łóżeczkowej do fototerapii - 500 szt.
15. Okularki do fototerapii j.u. dla noworodków jednoczęściowe, wykonane z rozciągliwego spójnego materiału. Elementy tworzywa po rozpakowaniu nie mogą wystawać na zewnątrz struktury. Specjalna osłona na oczy musi chronić przed szkodliwym działaniem światła, podczas gdy opaska okularów na główkę dziecka przepuszcza lecznicze promienie. Materiał nie zawierający lateksu zmniejszający do minimum ryzyko podrażnienia skóry dziecka (oparzenia, alergie, wysypka), zapinana na potylicy z możliwością regulacji (zapięcie na rzepy). W kształcie litery Y, która pozwala na dopasowanie się okularków do każdego kształtu głowy. Z wytrzymałą gumką, delikatna tkanina przylegająca do oczu. Każda sztuka okularów pakowana pojedynczo posiadająca oznaczenia rozmiaru. Oczekiwane są 3 rozmiary, zamawiane w zależności od potrzeb:szerokość opaski 45 mm obwód główki 20-28; szerokość opaski 50 mm obwód główki 24-33 cm; szerokość opaski 60 mm, obwód główki 30-38 cm. - 1 100 szt.
16. Jednorazowy fartuch ochronny z polietylenu, wytrzymały, pakowany pojedynczo - 80 szt.
17. Fartuch operacyjny jednorazowy, sterylny chirurgiczny, wykonany z włókniny, o gramaturze 35-40 g./m2, rękaw zakończony mankietem elastycznym, na opakowaniu jednostkowym umieszczona samoprzylepna etykieta służąca do prowadzenia dokumentacji medycznej, troki fartucha złączone kartonikiem umożliwiającym aseptyczną aplikację, ze wzmocnieniami z przodu fartucha i na przedramionach z wodoszczelnej folii o gramaturze 38- 43 g./m2, fartuchy w rozmiarze M-XL /rozmiary w zależności od potrzeb/ - 2 300 szt.
18. Fartuch operacyjny jednorazowy, chirurgiczny, wykonany z włókniny, o gramaturze 35-40 g./m2, rękaw zakończony mankietem elastycznym z dzianiny o szerokoścxi min 7 cm., na opakowaniu jednostkowym umieszczona samoprzylepna etykieta służąca do prowadzenia dokumentacji medycznej, troki fartucha złączone kartonikiem umożliwiającym aseptyczną aplikację, ze wzmocnieniami z przodu fartucha i na przedramionach z wodoszczelnej folii o gramaturze 38- 43 g./m2, fartuchy w rozmiarze M-XXL /rozmiary w zależności od potrzeb/ - 200 szt.
19. Zestaw III do zabiegów na kończynie, z włókniny trójwarstwowej, o gramaturze min. 73 g/m2, skład zestawu: 1.serweta na stolik narzędziowy 140-152 cm x 190-193 cm - 2szt. 2. serweta na stolik Mayo 75-78 cm x 141-145 cm - 1 szt. 3.serweta 230-234 cm x 302-320 cm z torbą na płyny - 1 szt. 4. elastyczna pończocha 22 x 75 cm - 1 szt. 5. ręczniki do rąk - 4 szt. 6. tasmy 9cm x 50 cm - 2 szt. - 130 kpl.
20. Zestaw podstawowy z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 73 g/m2, posiadający samoprzylepną nalepkę identyfikacyjną z możliwością wklejenia do dokumentacji medycznej skład zestawu: 1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wym. 140-150cm x 190-200 cm - cały zestaw zawinięty w tą serwetę; 1 serweta do nakrycia stolika Mayo o wym. 78-80cm x 145 cm; 2 samoprzylepne serwety operacyjne o wym. 75 x 90-100 cm; 1 samoprzylepna serweta operacyjna o wym. 170-183cm x 175-183 cm; 1 samoprzylepna serweta operacyjna o wym. 150 x 240-250 cm, 1 taśma samoprzylepna o wym. 9-10 cm x 50-55 cm; 4 ręczniki celulozowe o wym. 33 x 33 cm, zestaw hypoalergiczny w kontakcie z pacjentem, wytrzymały, hypoalergiczny klej na paskach serwet -200 kpl.
21. Zestaw I do neurochirurgii z włókniny trójwarstwowej, o gramaturze min. 73 g/m2, posiadający samoprzylepną nalepkę identyfikacyjną z możliwością wklejenia do dokumentacji medycznej; skład zestawu: 1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wym. 140-150cm x 190-200 cm - cały zestaw zawinięty w tą serwetę; 1 serweta do nakrycia stolika Mayo o wym. 80 x 143-145 cm; 1 serweta do obłożenia czaszki, z oknem wypełnionym folią chirurgiczną o wym. 19-24cm x 30-37 cm i torbą do zbierania płynów /z sitem i zaworem/, o wym. 231-245cm x 320-406 cm; 2 samoprzylepne serwety operacyjne /do ograniczania wielkości pola operacyjnego/ o wym. 45-50cm x 30-50 cm; 2 uchwyty do mocownia kabli i drenów o wym. 2 x 23 cm; 1 taśma samoprzylepna o wym. 10 x 50-55 cm; 4 ręczniki celulozoweo wym. 33 x 33 cm, zestaw hypoalergiczny w kontakcie z pacjentem, wytrzymały, hypoalergiczny klej na paskach serwet, - 24 kpl.
22. Zestaw I okulistyczny z włókniny trójwarstwowej, o gramaturze min. 73 g/m2, posiadający samoprzylepną nalepkę identyfikacyjną z możliwością wklejenia do dokumentacji medycznej; skład zestawu: 1. serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wym. 130-140 x 120 cm z otworem, przylepcem, folią chirurgiczną i kształtką na nos-1 szt.; 2. kieszen na płyny 30-35 cm x 20 cm z przylepcem -1 szt. 3. serweta 130 cmx90 cm na stół do instrumentarium -1 szt. - 30 kpl.
23.Zestaw serwet do operacji ginekologicznych posiadający podwójną, samoprzylepną nalepkę identyfikacyjną z kodem kreskowym, nr katalogowym, data ważności i numerem serii z możliwością wklejenia do prowadzonej dokumentacji medycznej) Zestaw powinien zawierać minimum: 1.serwetę na stolik instrumentariuszki 100x150 cm 2.Serwetę do zabiegów ginekologicznych z torbą na płyny 175x195 cm 3.serwetę na stolik instrumentariuszki 75x90 cm 4.taśma samoprzylepna 10x55 cm 5. serweta na stolik Mayo 80x145 cm Materiał serwet: materiał z włókien sztucznych,dwuwarstwowy (polipropylen i polietylen- laminat), bez dodatku wiskozy i celulozy; gram. min. 60g/m2, materiał niepalny, chłonny, absorpcyjny na całej powierzchni; szerokość warstwy klejącej nie więcej niż 2 cm, klej akrylowy, hypoalergiczny, umożliwiający swobodne odklejania i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału; obłożenia i serwety spełniają wymogi Normy EN 13 795 dla materiałów o podwyższonym standardzie w obszarze krytycznym; minimalna odporność na przenikanie płynów 200 cm H2O - 30 kpl.
24.Zestaw uniwersalny wykonany z dwuwarstwowej, pełnobarierowej włókniny( zgodnej z EN 13795 1,2,3) o gramaturze min. 54g/m2. jedna z warstw materiału stanowi folia PE. Chłonność warstwy zewnętrznej min. 440%. Obłożenie cechuje wysoka odporność na penetrację płynów (zgodnie z EN 20811) >200 cm H2O oraz odporność na rozerwanie (zgodnie z EN 13938-1). Każdy zestaw musi posiadać informację o dacie ważności i nr serii w postaci 2 naklejek do umieszczenia na karcie pacjenta. Skład zestawu: 1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki wzmocniona 140x190 cm (opakowanie zestawu) 1 serweta samoprzylepna 150x240 cm 1 serweta samoprzylepna 170x175 cm 2 serwety samoprzylepne 75x90 cm 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm 4x ręczniki celulozowe 33x33 cm 1 serweta do nakrycia stolika mayo 80x145 cm 3 fartuchy wzmocnione XL 1 fartuch wzmocniony L - 200 kpl.
25.Zestaw do cięcia cesarskiego wykonany z dwuwarstwowej, pełnobarierowej włókniny( zgodnej z EN 13795 1,2,3) o gramaturze min. 54g/m2. jedna z warstw materiału stanowi folia PE. Chłonność warstwy zewnętrznej min. 440%. Obłożenie cechuje wysoka odporność na penetrację płynów (zgodnie z EN 20811) >200 cm H2O oraz odporność na rozerwanie (zgodnie z EN 13938-1). Każdy zestaw musi posiadać informację o dacie ważności i nr serii w postaci 2 naklejek do umieszczenia na karcie pacjenta. Skład zestawu: 1serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 150x200 cm (opakowanie zestawu) 1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80x145 cm 1 serweta do cięcia cesarskiego z torbą na płyny 360 stopni oraz oknem 29x19 cm wypełnionym folią chirurgiczną, bez osłon na kończyny 250x315 cm 1 chłonna serweta dla noworodka 87x90 cm 2 fartuchy chirurgiczne L 1 fartuch chirurgiczny XL -200 kpl.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 18.14.20.00 - Okulary ochronne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. Oświadczenie Wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie-w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6. zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
7. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A(Ginekologiczno -Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A(Ginekologiczno -Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.