eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego pobytu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego nad morzem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego pobytu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego nad morzem
Numer ogłoszenia: 256402 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego pobytu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego nad morzem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach projektu pt. CHCEMY BYĆ SOBĄ zorganizuje i przeprowadzi: 7 dniowy pobyt rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny nad morzem dla 33 osób niepełnosprawnych z wieloraką niepełnosprawnością, w tym 4 osób poruszających się na wózku inwalidzkim (2 osoby bezwzględnie przewożone na wózku inwalidzkim) wraz z opiekunami w liczbie 29 osób, w terminie między 27 lipca 2013 roku a 8 września 2013 roku Wymagania dotyczące przeprowadzenia 7 dniowego pobytu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego nad morzem 1. zorganizuje 7 dniowy pobyt rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny nad morzem w terminie między 27 lipca 2013 roku a 8 września 2013 roku, w ośrodku przystosowanym do przyjmowania zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych: - z cukrzycą - z chorobami neurologicznymi - z chorobami układu pokarmowego - z chorobą psychiczną - z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich - z dysfunkcją narządu wzroku - ze schorzeniami układu krążenia - epilepsja 2. zapewni zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych, z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju, z całodobowym dostępem do ciepłej wody - przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, w tym 4 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wykluczone łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. 3. zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników pobytu /3 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja/, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń (w tym diety cukrzycowej), rekompensatę za śniadanie w dniu rozpoczęcia pobytu dla każdego uczestnika oraz za kolację w dniu zakończenia pobytu dla każdego uczestnika w formie suchego prowiantu na czas podróży, 4. zapewni całodobową opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas pobytu, 10 zabiegów rehabilitacyjnych dla każdego uczestnika zgodnie z zaleceniami lekarza na podstawie aktualnego zaświadczenia o stanie zdrowia, zajęcia integracyjne, kulturalno - oświatowe oraz sportowo - rekreacyjne, 5. zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie pobytu, 6. zapewni opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka 7. przygotuje i zapewni realizację programu pobytu rehabilitacyjnego, z wyszczególnieniem proponowanych form zajęć integracyjnych, kulturalno - oświatowych oraz sportowo - rekreacyjnych w zależności od indywidualnych możliwości i stopnia zainteresowania i prześle go w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy na adres zamawiającego wraz z godzinami posiłków, kadrą odpowiedzialna za prawidłowy przebieg pobytu, 8. zapewni sprawne i bezpieczne zgodne z przepisami transportu drogowego, przeprowadzenie przewozu osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami (w tym dwóch osób bezwzględnie na wózkach inwalidzkich wraz z opiekunami) na trasie Ostrów Wielkopolski - ośrodek, w którym odbędzie się pobyt rehabilitacyjny i z powrotem - przejazd autokarem i busem sprawnym technicznie, z klimatyzacją, ubezpieczeniem OC, NNW oraz aktualnymi badaniami technicznymi, wyjazd na pobyt nie wcześniej niż o 6.00. 9. oznaczy miejsce realizacji pobytu rehabilitacyjnego informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, 10. przeprowadzi anonimową ankietę oceny pobytu rehabilitacyjnego przez uczestników, 11. w terminie 14 dni od dnia zakończenia ww. pobytu rehabilitacyjnego, przekaże do siedziby PCPR komplet dokumentów: - anonimową ankietę oceny pobytu rehabilitacyjnego dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania Ponadto: Zamawiający: 1. dopuszcza zmianę liczby opiekunów i uczestników pobytu rehabilitacyjnego w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, 2. dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, 3. w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. pobytu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji ale w ramach zaznaczonego przedziału czasowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uznana, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada: - aktualny na dzień składania ofert i trwania turnusu wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694) lub złoży oświadczenie, że spełnia warunki wymagane dla organizatorów turnusów rehabilitacyjnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług (przynajmniej 2 pobytów dla osób niepełnosprawnych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie warunki do pobytu 33 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami, potwierdzony złożonym przez Wykonawcę oświadczeniem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający: 1. dopuszcza zmianę liczby opiekunów i uczestników pobytu rehabilitacyjnego w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, 2. dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, 3. w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. pobytu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji ale w ramach zaznaczonego przedziału czasowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat (pok. Nr 13) - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: CHCEMY BYĆ SOBĄ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmacnianie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.