Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-28
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu sieciowego.
Numer ogłoszenia: 256400 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego , ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, faks 052 3608206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sieciowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego wraz z oprogramowaniem w zakresie określonym w załączniku nr 2 do siwz ( urządzenia sieciowe, modernizacja sieci,). a) sprzęt wymieniony w załączniku nr 2 do siwz będzie wykorzystany do rozbudowy lokalnych wydziałowych sieci komputerowych LAN w Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, b) urządzenia wskazane w formularzu cenowym jako przykładowe posiadają parametry techniczne i funkcjonalne pozwalające zachować pełną funkcjonalność i homogeniczność środowiska sieciowego z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem. Jednocześnie urządzenia te winny umożliwiać pełne i skuteczne zarządzanie sieciami przy użyciu systemu operacyjnego kompatybilnego z IOS ver. 12.x (posiadanego przez Zamawiającego). c) Wymóg systemu operacyjnego Cisco IOS wynika z faktu potrzeby utrzymania homogeniczności infrastruktury sieciowej pod względem softwerowym (oprogramowania). W przypadku oferty równoważnej Wykonawca musi wykazać kompatybilność oferowanego oprogramowania oraz zapewnić szkolenie i materiały szkoleniowe dla administratorów w zakresie zaawansowanego zarządzania siecią w języku polskim wg. oferowanego oprogramowania d) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada zgodność parametrów technicznych i programowych ze wskazanymi w kolumnie 2 formularza cenowego (z wyłączeniem masy i wymiarów zewnętrznych ). e) w celu sprawdzenia równoważności sprzętu, Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę testów zgodności parametrów technicznych i programowych urządzenia oferowanego z urządzeniem wskazanym w kolumnie 2 formularza cenowego oraz załączenia wyników tych testów a także opisów tych urządzeń do oferty. f) Wykonawca jest zobowiązany: - w przypadku oferowania a) sprzętu o parametrach wskazanych przez Zamawiającego - do potwierdzenia tego zapisem zgodnie z siwz, umieszczonym w kolumnie 3 formularza cenowego, b) w przypadku oferowanego sprzętu równoważnego - do podania w kolumnie 3 jego typu, modelu, producenta oraz dokładnego opisu z uwzględnieniem wszystkich wymaganych w kolumnie 2 parametrów. g) Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe (tzn. nie używane wcześniej), wolne od wad fizycznych i prawnych, a także pochodziły z legalnego kanału dystrybucji ustalonego przez producenta sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę urządzeń z zakresu zarządzanych urządzeń sieciowych. Za zamówienie o porównywalnej wartość zamawiający rozumie dostawę o wartości minimum 170 000 zł brutto . Spełnienie tego warunku pozwoli Zamawiającemu uznać doświadczenie Wykonawcy w realizacji podobnych dostaw. Będzie również jednym z elementów zmniejszających ryzyko niepowodzenia podejmowanego przedsięwzięcia, a tym samym wpływającym na racjonalne wydatkowanie środków publicznych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności nie otwarto w stosunku do nich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz winni ustanowić pełnomocnika (lidera) i określić jego kompetencje. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5 do siwz), oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.- z wykazu wynikać musi spełnienie warunku określonego w pkt 1. b., e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy- (wzór załącznik nr 3), f) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - (wzór załącznik nr 4), g) formularz oferty - wzór załącznik nr 1, h) formularz cenowy - wzór załącznik nr 2, i) wyniki testów w przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego, W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat Kanclerza, pok nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 39/PM/2024 Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostan) przy ul. 11 Listopada 20/3 w Bydgoszczy
- Dostawa systemu śródoperacyjnej radiologii tkanek z funkcjonalnością tomosyntezy 3D
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia połaci dachu budynku przy ul. Gackowskiego 1b w Bydgoszczy, z podziałem na trzy Etapy
- Dostawy sukcesywne drobnego sprzętu i materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa narzędzi chirurgicznych
- DOSTAWA SAMOCHODU SPECJALNEGO ZE SPECJALISTYCZNĄ ZABUDOWĄ BIUROWĄ
- Modernizacja budynku administracyjnego Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa monitoringu dla Miasta Darłowo
- Dostawa routerów i switchy
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa przełączników sieciowych dla Centrum Informatycznego Politechniki Śląskiej, znak sprawy: IA1.282.27.2024.AP
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.