eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup, dostawa oraz serwis fabrycznie nowej ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Warszawa: Zakup, dostawa oraz serwis fabrycznie nowej ładowarki
Numer ogłoszenia: 25638 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, 6320051, faks 022 8882048 lub 49, 8364916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa oraz serwis fabrycznie nowej ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz serwis fabrycznie nowej ładowarki dla Miejskiego Przedsiębiorstw Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., o parametrach określonych w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 740 927,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5.580,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych), w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004, Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. c) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ. d) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Warunki szczegółowe a) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004, Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. b)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia: A. minimum 1 autoryzowaną przez producenta oferowanej ładowarki stacją serwisową zapewniającą naprawę ładowarki w okresie gwarancji zlokalizowaną na terenie miasta st. Warszawy lub w odległości do 20 km od granic administracyjnych miasta. c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw i usług wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: A. wykazał: minimum 1 dostawę (umowę na dostawę ładowarki kołowej) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto, B. wykazał: minimum 1 usługę (umowę na usługę serwisową ładowarki kołowej) o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto rocznie. d) Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa powyżej może polegać odpowiednio na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, potencjale kadrowym lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dla osób nie będących osobami fizycznymi) 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku, o którym mowa w warunkach szczegółowych pkt d) Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w pkt. 1-4 (o ile podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia). Celem potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 6) Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 7) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego (w postaci autoryzowanej przez producenta ładowarki stacji serwisowej zapewniającej naprawę ładowarki), dostępnego Wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz powinien zawierać potencjał techniczny zgodny z wymaganiami określonymi w pkt b warunków szczegółowych. (Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku dotyczącego dostępności potencjału technicznego - wzór stanowi załącznik do SIWZ). 8) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw odnosiły się wprost do dostaw wymienionych w wykazie. Wykaz powinien zawierać dostawy zgodne z wymaganiami określonymi w pkt c) A) warunków szczegółowych (Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego - wzór stanowi załącznik do SIWZ). 9) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zlecających serwis wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług odnosiły się wprost do usług wymienionych w wykazie. Wykaz powinien zawierać usługi zgodne z wymaganiami określonymi w pkt c) B) warunków szczegółowych (Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego - wzór stanowi załącznik do SIWZ). 10) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dla sytuacji, o których mowa w pkt d warunków szczegółowych). Celem potwierdzenia, że oferowane usługi serwisowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 11) Zaświadczenie producenta ładowarki, że wyszczególnione w oświadczeniu, którym mowa w pkt 7) (Oświadczenie potwierdzające dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia) stacje serwisowe legitymują się autoryzacją producenta i są one przygotowane do świadczenia usług serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin dostawy - 20
  • 3 - Okres gwarancji - 10
  • 4 - Parametry pożądane - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11: wpłata 30zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa - Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie usługi serwisowej będzie zgodny z zadeklarowanym przez Wykonawcę okresem gwarancji..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.