eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie w Strefach Płatnego Parkowania (SPP) na drogach publicznych w mieście Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Elbląg: Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie w Strefach Płatnego Parkowania (SPP) na drogach publicznych w mieście Elblągu
Numer ogłoszenia: 256377 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 218743 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie w Strefach Płatnego Parkowania (SPP) na drogach publicznych w mieście Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie w Strefach Płatnego Parkowania (SPP) na drogach publicznych w mieście Elblągu przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie obsługi parkowania Przedmiotem zamówienia jest Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie w Strefach Płatnego Parkowania (SPP) na drogach publicznych w mieście Elblągu polegająca m.in. na: 1) wyposażeniu na swój koszt i własnym staraniem płatnych miejsc parkingowych w Strefach Płatnego Parkowania w niezbędną, lecz nie mniejszą niż 18, ilość parkometrów posiadających własne zasilanie, 2) wpłacaniu Zamawiającemu całości przychodów uzyskanych ze sprzedaży biletów parkingowych, abonamentów, opłat dodatkowych, 3) prowadzeniu na swój koszt biura Stref Płatnego Parkowania w Elblągu wraz z niezbędną obsługą i wyposażeniem, czynnego w godzinach funkcjonowania Stref Płatnego Parkowania, 4) automatycznej sprzedaży biletów jednorazowych opłat za parkowanie za pomocą parkometrów, 5) utrzymaniu i napraw na własny koszt parkometrów, 6) odręcznej sprzedaży biletów jednorazowych opłat za parkowanie za pośrednictwem inkasentów zatrudnionych przez Wykonawcę w czasie awarii parkometrów lub innych zdarzeń losowych, 7) sprzedaży abonamentów w biurze Stref Płatnego Parkowania, 8) zapewnieniu ciągłej dostawy biletów jednorazowych i abonamentowych opłat za parkowanie pojazdów w godzinach obowiązywania płatnego parkowania, 9) kontrolowaniu pojazdów parkujących na płatnych miejscach parkingowych pod kątem wniesienia opłaty za parkowanie oraz przekazywaniu Zamawiającemu kompletu dokumentów będących podstawą postępowania egzekucyjnego nieopłaconych opłat dodatkowych za nieuiszczanie opłat za parkowanie, 10) wypisywaniu na drukach o treści uzgodnionej z Zamawiającym informacji - zawiadomień o konieczności uiszczenia opłaty dodatkowej za nieziszczenie opłaty za parkowanie, 11) zapewnieniu estetycznego wyglądu obszaru objętego płatnymi miejscami parkingowymi (Koszty odśnieżania i sprzątania płatnych miejsc do parkowania ponosi Zamawiający), 12) zgłaszaniu Zarządowi Dróg nieprawidłowości związanych z oznakowaniem ulic, stanem urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, stanem nawierzchni (w tym jej czystości) w Strefach Płatnego Parkowania, 13) zgłaszaniu Straży Miejskiej, Policji przypadków łamania przez kierowców parkujących w Strefie Płatnego Parkowania przepisów Prawa o ruchu drogowym oraz współdziałanie z tymi służbami, 14) zapewnieniu bezpieczeństwa osób trzecich oraz ponoszeniu odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem umowy, 15) zbieraniu i przekazywaniu Zamawiającemu informacji o ilości i rotacji parkujących pojazdów w Strefach Płatnego Parkowania i sprzedaży biletów, 16) wykonywaniu na koszt Wykonawcy oznakowania pionowego i poziomego Stref Płatnego Parkowania i miejsc, gdzie pobierane są opłaty (w tym oznakowanie parkometrów), 17) utrzymaniu i naprawie istniejącego oznakowania w Strefach Płatnego Parkowania, Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tym związane, 18) prowadzeniu ewidencji wystawionych dokumentów. Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia zawiera wzór Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający informuje, że na dzień dzisiejszy w mieście Elblągu opłaty za parkowanie pobierane są przez firmę obsługującą system pobierania opłat za parkowanie w Strefach Płatnego Parkowania. Firma wyposażyła Strefy Płatnego Parkowania w 18 parkometrów, wykonała oznakowania Stref Płatnego Parkowania oraz zorganizowała biuro Stref Płatnego Parkowania. Parkometry i oznakowanie są własnością tej firmy. Zamawiający po zakończeniu umowy ma prawo pierwokupu dowolnej ilości zamontowanych parkometrów oraz ustawionego w Strefach Płatnego Parkowania oznakowania pionowego po aktualnych cenach księgowych. Zamawiający może przenieść prawo pierwokupu na inny podmiot gospodarczy obsługujący system pobierania opłat za parkowanie w Elblągu, po zakończeniu umowy z dotychczasowym Wykonawcą. 3. Zakres zamówienia: Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie w Strefach Płatnego Parkowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 121115,25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projekt & Parking Serwis Polska Sp. z o.o., ul. Sadowa 29, 61-657 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 121115.25
  • Oferta z najniższą ceną: 121115.25 / oferta z najwyższą ceną: 153134.23
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.