eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Ratownictwo Okrętowe z siedzibą w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Warszawa: Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Ratownictwo Okrętowe z siedzibą w Gdyni
Numer ogłoszenia: 256376 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa , ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Ratownictwo Okrętowe z siedzibą w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Ratownictwo Okrętowe z siedzibą w Gdyni (dalej zwanego Przedsiębiorstwem Państwowym), tj. przygotowanie niezbędnych analiz Przedsiębiorstwa Państwowego, opracowanie strategii prywatyzacji Przedsiębiorstwa Państwowego, a także sporządzenie memorandum informacyjnego Przedsiębiorstwa Państwowego, zwanych dalej Zamówionymi Dziełami (FAZA I) oraz, jeżeli ZAMAWIAJĄCY uzna to za zasadne, doradztwo w procesie prywatyzacji Przedsiębiorstwa Państwowego przez Ministra Skarbu Państwa zwane dalej Zleconymi Pracami (FAZA II).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: 1.2.1.WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia związane z wykonaniem usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (warunek jest spełniony również wówczas gdy każda z poniższych usług została wykonana w związku z przygotowaniem analiz lub realizacją transakcji dotyczących różnych podmiotów), tj.: - przygotowanie analiz co najmniej dwóch przedsiębiorstw państwowych/spółek obejmujących: ustalenie sytuacji prawnej majątku i oszacowanie wartości przy użyciu co najmniej dwóch metod wyceny, - przygotował, przeprowadził i rozliczył co najmniej dwie transakcje zbycia akcji podmiotu w ofercie publicznej albo zbycia akcji/udziałów w trybie rokowań/negocjacji albo przeprowadził i rozliczył transakcję prywatyzacji bezpośredniej. 1.2.2.WYKONAWCA dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia przy czym: 1) co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia biegłego rewidenta, 2) co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie prawnicze i doświadczenie w zakresie wykonania analizy sytuacji prawnej majątku spółki lub przedsiębiorstwa państwowego, 3) co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do sporządzania operatów szacunkowych 4) co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w wycenie statków przeznaczonych do działalności gospodarczej, 5) co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w wycenie przedsiębiorstw 6) co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w zakresie sporządzania analiz realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska, 7) co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w zakresie sporządzania analiz realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony zabytków, 8) co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w zakresie przygotowania i obsługi procesu sprzedaży osobom trzecim akcji/udziałów spółki lub przygotowania i obsługi procesu prywatyzacji bezpośredniej. 1.2.3.WYKONAWCA realizujący prace związane z dostępem do informacji niejawnych musi dysponować pełnomocnikiem do spraw ochrony informacji niejawnych, spełniającym wymagania określone w przepisach Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze. zm.). 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, iż WYKONAWCA: 1.3.1. posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych); 1.3.2. posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych). 1.4. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.5 Z zastrzeżeniami określonymi w Ustawie i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ), do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty, których wykaz zawiera Rozdział 10 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował WYKONAWCA i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 WYKONAWCA wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać konkretna kwota w PLN posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej w PLN. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Dokumenty stwierdzające posiadanie pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych, spełniającego wymagania Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych tj. kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia przez służbę ochrony państwa, kserokopię dokumentu potwierdzającego powierzenie tej osobie pełnienia takiej funkcji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MINISTERSTWO SKARBU PAŃSTWA ul. Krucza 36/Wspólna 6 00-522 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: MINISTERSTWO SKARBU PAŃSTWA ul. Krucza 36/Wspólna 6 00-522 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.