eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wywóz i utylizację odpadów kuchennych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Poznań: wywóz i utylizację odpadów kuchennych
Numer ogłoszenia: 256362 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2094 , ul. Lotnicza 5, 60-955 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz i utylizację odpadów kuchennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia wyszczególnione poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2)Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie z art. 22 i 24 - załącznik nr 2 do SIWZ 3)Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego - Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. , art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - (dotyczy odpadów 20 01 08) 4)Decyzja na odbiór odpadu - Decyzja na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006 r. Nr 144, poz. 1042) z późniejszymi zmianami, wydana przez odpowiednie władze administracyjne na dany rejon (dotyczy odpadów 20 01 08) 5)Decyzja na transportowanie odpadów - Aktualną decyzję na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania (dotyczy odpadów 20 01 08 i pozostałych) 6)Decyzja na zbieranie i utylizację odpadów - Aktualną decyzję na zbieranie i utylizację odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania (dotyczy odpadów 20 01 08 i pozostałych) Uwaga: Z dokumentów musi jasno wynikać iż oferent jest posiadaczem odpadu Wykonawcy zobowiązani są przedstawić decyzję na utylizację odpadów własną lub decyzję zakładu utylizacyjnego, do którego odpady będą przekazywane 7)Umowę zawarta z zakładem utylizacyjnym - Aktualną umowę zawartą z zakładem utylizacyjnym, do którego Wykonawca będzie przekazywał odpady w celu ich odzysku lub utylizacji (dotyczy odpadów 20 01 08 i pozostałych) Uwaga: Dokument nie dotyczy wykonawców, którzy mogą sami utylizować odpady na podstawie uzyskanych decyzji. 8)Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii na unieszkodliwianie odpadów pochodzenia zwierzęcego - Aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwianie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podstawie Rozporządzenia Nr 1774/2002 (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08 Uwaga: Wykonawcy zobowiązani są przedstawić powyższą decyzję gdy nie wynika ona z treści dokumentu wymienionego w pkt. 3 - własną lub decyzję zakładu utylizacyjnego, do którego odpady będą przekazywane 9)Szczegółowy opis zamówienia - Wypełniony i podpisany szczegółowy opis zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Poznań ul. Lotnicza 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - kancelaria jawna w bud. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.