eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Olsztyn: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 256361 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 14 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części. 5.Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia, opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 3.Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). 4.W przypadku przynależności przez Wykonawcę do grupy kapitałowej Zamawiający wymaga złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający wymaga: a.W zakresie części nr 1, 2, 4, 5, 8, 9 w przypadku złożenia oferty równoważnej dołączenia do oferty próbek (dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy) przedmiotu zamówienia. Próbka musi wystarczyć do przeprowadzenia testu/analizy do której jest przeznaczona. Załączone próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z asortymentem wyspecyfikowanym wg Załącznika nr 1 do SIWZ. b.W zakresie części nr 1, 2, 4, 5, 8, 9 w przypadku złożenia oferty równoważnej dołączenia do oferty kart charakterystyki potwierdzających zgodność oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia wyspecyfikowanym wg Załącznika nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 6 (dotyczy części nr 1 - 12) i 7 (dotyczy części nr 14) i 8 (dotyczy części nr 13) do niniejszej SIWZ. 2.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. 3.W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 2, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń za szkody powstałe w wyniku zastosowania zaoferowanych produktów o właściwościach równoważnych czego skutkiem będzie np. utrata wyników długoterminowych badań lub uszkodzenie posiadanej aparatury naukowo-badawczej. 5.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały służące do wykonania elektroforezy dwukierunkowej oraz spektrometrii masowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zip - Tip - końcówki do przygotowania prób do spektrometrii mas. Nr kat. ZTC18M096 - Op. 1 2.IPG strips, 18 cm, pH 3-10 - paski do wykonania elektroforezy dwukierunkowej Nr GE Healthcare:17-1234-01 - Op. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filtry do aparatu Milipore MilliQ Integral 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PROGOTOS2 PROGARD TS2 lub równoważne. Filtry są dedykowane do aparatu Milipore MilliQ Integral 3, w którego posiadaniu jest Zamawiający. - 1 sztuka 2.QTUMOTEX1 QUANTUM TEX CARTRIDGE (1/PK) lub równoważne. Filtry są dedykowane do aparatu Milipore MilliQ Integral 3, w którego posiadaniu jest Zamawiający - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Statyw na probówki i sterylne probówki do hodowli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Statyw na probówki okrągły do łaźni wodnej O = 20 mm - 2 sztuki 2.Sterylne probówki do hodowli PS/PP O = 17 mm, h=95mm, pojemność 12 cm3- 500 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komplet filtrów do demineralizatora HLP 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filtry są dedykowane do demineralizatora HLP 5, w którego posiadaniu jest Zamawiający - 1 zestaw 1. moduł mechaniczny 1?m H1 2. moduł GAC liniowy H2 3. filtr ceramiczny 5?m (10 calowy) 4. wkład jonowymienny 2000 ml H7 5. wkład jonowymienny500 ml H3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Filtry do demineralizatora HLP 20UV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana Filtrów do urządzenia Hydrolab 20 UV, w którego posiadaniu jest Zamawiający - 1 kpl. Wkład osadowy 5um 10 Moduł A - prefiltr mechaniczno węglowy, Filtr jonowymienny H6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kuwety kwarcowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuwety kwarcowe - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny asortyment jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PSA - test kasetowy (opakowanie - 40 sztuk) - 2 Op. 2.Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi - gleukometr Accu-Chek Active(opakowanie 50 sztuk) - 6 Op. 3.Helicobacter pylori - test kasetkowy - 50 Szt. 4.Kompres gazowy jałowy 5cm x 5 cm - 1200 Szt. 5.Igła iniekcyjna jałowa 0,6 x 30mm (opakowanie - 100 szt.) - 4 Op. 6.Igła iniekcyjna jałowa 1,6 x 40mm (opakowanie - 100 szt.) - 1 Op. 7.Płytkowy test ciążowy - HCG - 200 sztuk 8.Bibuła jakościowo średnia 45cm x 60 cm (opakowanie - 100 szt.) - 4 Op. 9.Papierki wskaźnikowe ph 1 -14 (opakowanie - 100 szt.) - 6 Op. 10.Ostrza wymienne do skalpeli rozmiar 4 nr 24 (opakowanie - 10 sztuk) - 3 Op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Żyletki do mikrotomu R35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żyletki do mikrotomu R35 - 5 opakowań (50 sztuk w opakowaniu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa końcówek do pipet w pudełkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Końcówki (TIPS - box) 0,5-20?l do pipet automatycznych Eppendorf w opakowaniu wielorazowym, w pudełku 96 końcówek, długość końcówek 46 mm - 10 pudełek, 2. Końcówki (TIPS - box) 2-200 ?l do pipet automatycznych Eppendorf w opakowaniu wielorazowym, w pudełku 96 końcówek, długość końcówek 53 mm - 10 pudełek, 3.Końcówki (TIPS - box) 50-1000 ?l do pipet automatycznych Eppendorf w opakowaniu wielorazowym, w pudełku 96 końcówek, długość końcówek 71 mm - 2 pudełka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kuweta PS micro niska do spektrofotometrii 1,5ml - 15 Op.(100sztuk) 2.Probówki typu Eppendorf z zatyczką, 1,5 ml - 2 Op.(1000 sztuk) 3.Probówki typu Eppendorf, 0,5 ml - 1 Op.(1000 sztuk) 4.Probówka cylindryczna PS RIA 5ml - 2 Op.(1000 sztuk) 5.Probówka cylindryczna 10ml- 2 Op. (500sztuk) 6.Statyw na probówki PP typ Eppendorf 100 miejsc - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Probówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki - 3 Op.(1000 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Probówki hodowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki hodowlane - 1 Op. (100 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Elementy wyposażenia do fotometru WTW pHotoFlex Turb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy wyposażenia do fotometru WTW pHotoFlex Turb - 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sukcesywna - Kolumna demineralizacyjna wraz z żywicą jonowymienną (zregenerowaną).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sukcesywna - Kolumna demineralizacyjna wraz z żywicą jonowymienną (zregenerowaną) - 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Sposób realizacji dostaw sukcesywnych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.