eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remont odcinka E1 - F1 rowu opaskowego odprowadzającego wody opadowe z terenu rekultywowanego składowiska odpadów komunalnych do zbiornika ewaporacyjnego w Łężycach gm. Wejherowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Gdynia: Remont odcinka E1 - F1 rowu opaskowego odprowadzającego wody opadowe z terenu rekultywowanego składowiska odpadów komunalnych do zbiornika ewaporacyjnego w Łężycach gm. Wejherowo
Numer ogłoszenia: 256294 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Związek Gmin "Dolina Redy i Chylonki" , ul. Konwaliowa 1, 81-651 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6244599, faks 058 6244661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kzg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinka E1 - F1 rowu opaskowego odprowadzającego wody opadowe z terenu rekultywowanego składowiska odpadów komunalnych do zbiornika ewaporacyjnego w Łężycach gm. Wejherowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont fragmentu rowu opaskowego wybudowanego w formie kaskady o długości 225 m odprowadzającego wody opadowe z terenu rekultywowanego składowiska odpadów przy różnicy wysokości wynoszącej ok. 24 m do zbiornika ewaporacyjnego o powierzchni 396 m2. Zgodnie z opracowaną dokumentacją wykonawczą remontu odcinka rowu, planuje się umocnienie koryta rowu materacami siatkowo - kamiennymi o grubości 23 cm, wypełnionymi kamieniami o średnicy 8-12 cm. Materace ułożone będą na geowłókninie separacyjnej na 15 cm warstwie pospółki. Powierzchnie gruntu między materacami a skarpami naturalnymi umocnione będą geokratą komórkową grubości 75 mm ułożoną na geowłókninie i wypełnioną pospółką. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a. Rozebranie fragmentu wału ochronnego zbiornika ewaporacyjnego na długości ok. 10 m w celu umożliwienia wjazdu sprzętowi wykonującemu roboty. b. Wypompowanie wody ze zbiornika. c. Wydobycie z rowu zniszczonych elementów betonowych i żelbetowych, roślinności, folii. d. Transport wydobytych elementów wraz z załadunkiem i rozładunkiem do zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie rekultywowanego składowiska - transport na odległość do 3 km. Uwaga: Koszty związane z przekazaniem odpadów do zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina Sp. z o.o. w Łężycach pokryje Zamawiający. e. Usunięcie ziemi ze zbiornika ewaporacyjnego, która została wymyta z obszaru remontowanego rowu i spłynęła do zbiornika tworząc stożek napływowy. f. Oczyszczenie zbiornika ewaporacyjnego. g. Uzupełnienie ziemią usuniętą ze zbiornika wymytych wyrw w rejonie trasy remontowanego rowu, zagęszczenie i uformowanie skarpy. h. Wytyczenie trasy rowu zgodnie z pomiarem powykonawczym rowu z 2005 r. i. Roboty ziemne wykonywane koparkami: wykopy oraz przekopy, wyprofilowanie rowu opaskowego, zagęszczenie gruntu. j. Wykonanie w wyprofilowanym rowie podsypki ze żwiru lub pospółki. k. Ułożenie geowłókniny separacyjnej na warstwie pospółki o gr. 15 cm jako warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne. l. Wykonanie materacy siatkowo - kamiennych gr. 23 cm - 100,05 m3. m. Wykonanie koszy siatkowo - kamiennych - 111 m3. n. Wykonanie konstrukcji kaskady w formie progów z koszy siatkowo - kamiennych. o. Ułożenie materacy siatkowo - kamiennych o gr. 23 cm. p. Wykonanie geokraty komórkowej o wys. 7,5 cm. q. Wykonanie zabezpieczenia skarp płytami ażurowymi typu MEBA mała o wym. 60x40x10. r. Rozplantowanie na skarpie ziemi wydobytej z wykopu pod rów, uzupełnienie ubytków ziemią. s. Humusowanie skarp warstwą humusu o grubości 7,5 cm. t. Obsianie trawą powierzchni uformowanej skarpy. u. Na skarpach przekraczających 1,5 m wykonanie ogrodzenia ochronnego z siatki leśnej rozpiętej na słupach modrzewiowych. v. Odtworzenie rozebranego wału ochronnego - uformowanie i zagęszczenie wału, zabezpieczenie przed rozmyciem geowłókniną, obsypanie ziemią i zadarnienie. 2. Wykonawca zobowiazany jest dokonać wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 4.Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy siłami własnymi, własnym sprzętem i materiałami, w tym ich dostarczenie we własnym zakresie i na własny koszt na miejsce wykonywania robót, ich ubezpieczenie w trakcie transportu oraz załadunku i rozładunku. Wykonawca zapewni także ich ochronę i dozór w trakcie wykonywania umowy oraz po czasie wykonywania prac, gdy będzie on znajdował się na zapleczu budowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003, Nr 120 poz. 1126), w którym należy uwzględnić zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi dla wszystkich robót objętych dokumentacją. 6. Wykonawca określi zakres rzeczowy części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. 7. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną 36 miesięcy gwarancji. Zamawiający wymaga , aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wystąpienia konieczności oczyszczenia zbiornika ewaporacyjnego lub remontu kolejnego odcinka rowu opaskowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.24.72.20 - Roboty budowlane w zakresie przelewów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000,00 (słownie: pięć tysięcy zł). Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu przelewem na konto bankowe wskazane w SIWZ, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. Nr 42 z 2007 r., późn. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie Zezwolenia na wytwarzanie odpadów, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. 2010, Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej trzy roboty związane z odwodnieniem terenu, melioracyjnych lub drogowych o wartości netto minimum 100 000 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Oferenta o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym koniecznym do wykonania zadania. Przedstawienie wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zadania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga, aby Oferent dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które kierowały w ostatnich trzech latach trzema robotami związanymi z odwodnieniem terenu i posiadają następujące uprawnienia: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budowli hydrotechnicznych lub melioracyjnych, - 1 osoba z uprawnieniami ogólnobudowlanymi bez ograniczeń. Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdej specjalności także w przypadku, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Oferenta o posiadaniu zdolnosci ekonomicznej i finansowej dowykonania zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może zostać zmieniona w zakresie: a) zmiany Koordynatora Zamawiającego, b) zmiany Przedstawicieli Wykonawcy, c) zmiany terminów wykonania zobowiązań umownych, jeżeli: c. 1) konieczność takiej zmiany wynikała z przyczyn innych niż zachowanie Wykonawcy, niezależnych od niego, np. w sytuacji wystąpienia okoliczności, za które żadna ze stron nie odpowiada, a które czynią rozpoczęcie lub wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części niemożliwym jak: klęska żywiołowa, pożar, powódź, katastrofa itp., wojny, strajki, niepokoje publiczne, wystąpienie nieprzewidywalnych, nietypowych dla pory roku warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych. c. 2) w związku z wstrzymaniem, zawieszaniem robót przez Zamawiającego w sytuacjach opisanych w umowie o czas tego wstrzymania lub zawieszenia, przy czym łączny czas umowy nie może przekraczać 2 lat od dnia jej podpisania d) zmiany ceny ofertowej w zakresie: d. 1) w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT wynikającej na skutek zmiany przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie mającym zastosowanie do przedmiotu umowy o wartość zmienionego w ten sposób podatku VAT, d. 2) na skutek rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części robót poprzez pomniejszenie ceny ofertowej o wartość robót, z których zrezygnował Zamawiający, ustaloną i zaakceptowaną zgodnie z postanowieniami umowy, d. 3) na skutek decyzji Zamawiającego o podjęciu realizacji robót zamiennych poprzez pomniejszenie lub powiększenie ceny ofertowej o wartość robót zamiennych ustaloną i zaakceptowaną zgodnie z postanowieniami umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.kzg.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Komunalny związek Gmin Dolina Redy i Chylonki - sekretariat, ul. Konwaliowa 1 81-651 Gdynia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.