eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsja i grysami na drogach powiatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Brodnica: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsja i grysami na drogach powiatowych.
Numer ogłoszenia: 25627 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy , ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, faks 056 4950808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.brodnica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsja i grysami na drogach powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont czastkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami na drogach powiatowych - likwidacja wyboi o średniej głębokości 3,5 cm w ilości 3500 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegac wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Warunki dodatkowe: 1) wykonawca wykaże się doświadczeniem tj. w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, zrealizował (zakończył) roboty polegajace na wykonaniu remontu cząstkowego emulsją i grysami w ilości co najmniej 5000 m2, 2) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem wykształceniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami lub majster robót - 1 osoba z uprawnieniami 3) wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym tj: - remonter lub skrapiarka mechaniczna z reczna dyszą, - szczotka mechaniczna, - ubijak spalinowy. 4) wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzajacy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - formularz 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat - formularz 4, 4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem dkładek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - formularz 5, 5) informacje o doświadczeniu wykonawcy (doświadczenie zawodowe) - formularz 6 6) informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (potencjał kadrowy) - formularz 7 7) informacje o narzędziach i urządzeniach (potencjał techniczny) - formularz 8 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.computerland.pl/powiat_Brodnica/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, pokój 111.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brodnicy, Kamionka 18, 87-300 Brodnica, pokój nr 9 (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.03.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.