eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › 1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane objęte Projektem pn. -Budowa wyższej szkoły filologii hebrajskiej w Toruniu-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Poznań: 1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane objęte Projektem pn. -Budowa wyższej szkoły filologii hebrajskiej w Toruniu-
Numer ogłoszenia: 256242 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prowincja św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych-Franciszkanów , ul. Garbary 22, 61-867 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 85 12 650, faks 061 85 12 660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna Kościoła Katolickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane objęte Projektem pn. -Budowa wyższej szkoły filologii hebrajskiej w Toruniu-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane objęte Projektem pn. -Budowa wyższej szkoły filologii hebrajskiej w Toruniu opisanych w załącznikach do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: adaptację części Klasztoru na cele mieszkalne Wyższej Szkoły Filologii Hebrajskiej i budowę Wyższej Szkoły Filologii Hebrajskiej i związane z nimi sieci, przyłącza i drogi. Zagospodarowanie terenu zrealizować należy w zakresie przynależnym do adoptowanego Klasztoru i budynku Wyższej Szkoły Filologii Hebrajskiej. W terenie objętym zamierzeniem inwestycyjnym występują złożone warunki gruntowe ( zgodnie z kryteriami Rozporządzenia MSWiA z dnia 24.09.1998 ). Grunty występujące w podłożu należą zgodnie z normą PN - 86/B - 02480 do rodzinnych mineralnych ( spoistych i niespoistych ) organicznych oraz nasypowych ( nasypy niebudowlane ). Zaliczone zostały do gruntów słabonośnych. W strefie przypowierzchniowej zalega swobodne zwierciadło wody gruntowej ( 0.9 do 1.5 m ppt ). Warunki te stanowią istotne utrudnienie wykonania ( konieczność odwodnienia wykopów, chronienia ich przed rozmoczeniem ). Wody pierwszej, płytkiej warstwy wodonośnej wykazują słabą agresywność, siarczanową, co pociąga za sobą konieczność materiałowo - strukturalnej ochrony fundamentów. Elewację budynku WSKH wykonać należy, zachowując kolorystykę i wygląd, określony w projekcie budowlanym architektury. Elementy wizualne na elewacji wykonać w postaci pasów tynkowych oraz malowania tynków. Sufity podwieszone w pomieszczeniach WSKH wykonać należy z płyt STG typu GKF ( ognioodporne ), grubości 12,5 mm, na ruszcie stalowym z profili zimnogiętych. Na górnej powierzchni płyt ułożyć folię z PE gr. 0.5 mm.. Powyżej stropu podwieszanego usytuować profile przewodów wentylacyjnych. Wykończenie kabiny dźwigu osobowego wykonać należy z materiałów nie rozprzestrzeniających ognia, pokrycie podłogi antypoślizgowe, wykonać poręcze przewidziane dla osób niepełnosorawynch.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 150.000,00 zł. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Toruniu 02 1130 1075 0003 2682 8220 0001 . Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 1. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Klasztorze Zakonu Braci Mniejszych - Franciszkanów, ul. Poznańska 49 w Toruniu 2. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 grudnia 2008 roku do godziny 10:00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawca, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnienie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 8. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 9. Zamawiający zażąda w terminie przez siebie wyznaczonym ponownego wniesienia wadium od wykonawcy, któremu zostało zwrócone wadium w wyniku jego wykluczenia lub odrzucenia jego oferty jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia jego oferty. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 udokumentowane aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, nie posiadają zaległości podatkowych udokumentowane zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz nie zalegają w opłaceniu składek ZUS lub KRUS udokumentowane zaświadczeniem o niezaleganiu w opłaceniu składek z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o wartości co najmniej 6.000.000,00 zł. brutto oraz wykonali minimum jedną robotę budowlaną w obiekcie podlegającym ochronie konserwatora zabytków o wartości co najmniej 700.000,00 zł. brutto wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz kierownikami robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane minimum - po jednej osobie z minimum 5-letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonywana będzie na zasadach opisanych w rozdziale XVII niniejszej SIWZ (Istotne Postanowienia Umowy), potwierdzone polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej gospodarczej działalności budowlanej o sumie ubezpieczenia 2.000.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia-, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz inne: 1.1. wypełniony formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub administracyjnego albo sądowego organu kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej gospodarczej działalności budowlanej o sumie ubezpieczenia 2.000.000,00 zł. 1.8. Wykaz robót (co najmniej dwóch) polegających na budowie obiektów użyteczności publicznej o wartości co najmniej 6.000.000,00 zł. brutto każda oraz wykaz robót (co najmniej jednej) wykonanych w obiekcie podlegającym ochronie konserwatora zabytków o wartości co najmniej 700.000,00 zł. brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat lub krótszym, jeśli okres działalności jest krótszy, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) a w przypadku robót budowlanych w obiekcie podlegającym ochronie konserwatora zabytków dysponują protokołem odbioru robót z udziałem przedstawiciela służb konserwatorskich lub opinią konserwatora zabytków wykonanych robót. 1.9. Wykaz osób, którym powierzone zostanie zadanie z zakresu kierowania robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich doświadczenia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby uprawnień do wykonania tych czynności i członkowstwo we właściwej Izbie Inżynierskiej zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale IV pkt 1 ppkt 3 SIWZ. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, 1.4, 1.5 i 1.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.3 składa się zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia takich dokumentów stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.franciszkaniewtoruniu.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Klasztor Zakonu Braci Mniejszych - Franciszkanów ul. Poznańska 49, 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Klasztor Zakonu Braci Mniejszych - Franciszkanów ul. Poznańska 49, 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Realizacja zamówienia jest współfinansowana ze środków EFRR i budżetu państwa w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Priorytet 3. Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej dla Projektu Budowa Wyższej Szkoły Filologii Hebrajskiej w Toruniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.