Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Wrocław: Dostawa materiałów poligraficznych dla Działu Marketingu i Promocji
Politechniki Wrocławskiej.AC/BZP/122/2012
Numer ogłoszenia: 256240 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów poligraficznych dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej.AC/BZP/122/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów poligraficznych (ulotki, informatory, kalendarze, przewodniki, torby, teczki, plakaty) dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.20.00 - Foldery 22.16.00.00 - Informatory 22.14.00.00 - Ulotki 22.15.00.00 - Broszury 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
- Zakład Poligraficzny SINDRUK, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-565 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166454,79
Oferta z najniższą ceną: 166454,79 / Oferta z najwyższą ceną: 348516,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały poligraficzne i informacyjne, które są przedmiotem niniejszego zamówienia są wyrobami nieskomplikowanymi, wykonanymi z ogólnodostępnych materiałów, o ustalonym standardzie jakościowym i technicznym, jakim są: wymiary, trwałość, przeznaczenie i skład. Dostawa tych materiałów nie wymaga specjalistycznego przygotowania oraz indywidualnego podejścia. Realizacja tych dostaw jest możliwa dla większości podmiotów w tej branży. Surowce do produkcji można nabywać od wielu podmiotów oferujących materiały drukarskie dokładnie tej samej jakości bez względu na miejscowość i czas. Wydruk materiałów poligraficznych realizowany jest powszechnie znanymi technikami na ogólnodostępnym sprzęcie. Dostawy są w pełni porównywalne, jedynym kryterium różnicującym jest cena. Wartość zamówienia jest mniejsza niż 200 000,00 euro. Zamówienie spełnia przesłanki ustawowe do zastosowania trybu zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.