eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Zad.1. - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 844 w m. Hrubieszów. Zad. 2. - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym dr. woj. nr 844 na terenie miasta Hrubieszowa. Zad. n

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Hrubieszów: Zad.1. - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 844 w m. Hrubieszów. Zad. 2. - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym dr. woj. nr 844 na terenie miasta Hrubieszowa. Zad. nr 3 - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 850 w m. Tomaszów Lub. Zad. nr 4 - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, dr. woj. nr 850 na terenie miasta Tomaszowa Lub.
Numer ogłoszenia: 25622 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad.1. - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 844 w m. Hrubieszów. Zad. 2. - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym dr. woj. nr 844 na terenie miasta Hrubieszowa. Zad. nr 3 - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 850 w m. Tomaszów Lub. Zad. nr 4 - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, dr. woj. nr 850 na terenie miasta Tomaszowa Lub..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: Zad. 1. 1. Pozimowe usunięcie zanieczyszczeń (piasek) przy pierwszym lub kolejnym sprzątaniu. 2. Mechaniczne zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej Nr 844 na szerokości po 1 mb od krawężnika z każdej strony w ilości 9 302 m2, dwa razy w miesiącu w terminach uzgadnianych z Zamawiającym (wraz z odwiezieniem zanieczyszczeń uzyskanych po wykonaniu zamiatania na miejskie składowisko odpadów i dokonaniem opłaty za ich utylizację), Zaleca się wykonanie zamiatania mechanicznego w godzinach porannych - do godz. 7°° i w godzinach popołudniowych - po godz. 16°°, a także skropienie wodą jezdni przed zamiataniem w dni upalne, celem uniknięcia nadmiernego zanieczyszczenia powietrza. 2.1. Określa się maksymalną liczbę (18 razy) mechanicznego zamiatania w okresie realizacji umowy. W zależności od potrzeb Zamawiający może zmienić ilość zamiatania w poszczególnych miesiącach. O dniu kolejnego zamiatania, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 3 dni przed planowanym terminem sprzątania. Szczegółową lokalizację obejmuje załącznik nr 1 do umowy. 3. Co najmniej dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek lub innych terminach uzgadnianych z Zamawiającym) uprzątnięcie zanieczyszczeń (opakowania, papiery itp.) z chodników, zieleńców i żywopłotów rosnących w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 844 w ilości ogólnej 101 razy, zapakowanie ich do worków i odwiezienie na miejskie składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za ich utylizację. 4. Opróżnienie pojemników na śmieci w ilości 28 szt. (typowe kosze uliczne o poj. 30l),co najmniej dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek lub innych terminach uzgadnianych z Zamawiającym), utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym i technicznym, oraz utrzymanie porządku w otoczeniu pojemnika - (w ilości 101 razy) . 5. W razie kradzieży bądź uszkodzenia pojemnika lub jego wkładu Wykonawca jest zobowiązany zgłosić fakt Zamawiającemu. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu zanieczyszczeń z w/w pozycji na miejskie składowisko odpadów i uiszczenie opłat za ich utylizację. Zad. 2 . 1. Ręczne pielenie żywopłotów, zebranie resztek roślin i odwiezienie ich na miejskie składowisko odpadów dwukrotnie w miesiącach czerwcu - sierpniu w ilości: 1948 m2. 2. Cięcie odmładzające żywopłotów z zebraniem odpadów w stosy i wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów w miesiącu czerwcu w ilości 5 362.83 m2 . 3. Mechaniczne koszenie trawników wraz z odcięciem odrostów przy pniu drzew rosnących w pasie drogowym a następnie zebraniem trawy i odciętych odrostów z wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów pięciokrotnie w m-cach maj - październik w ilości 33 800.00 m2. 4. Ręczne oczyszczenie opaski przykrawężnikowej przy ul. Żeromskiego z odrostów traw ze złożeniem w stosy i odwiezieniem na miejskie składowisko odpadów. w m-cach maj - czerwiec w ilości 4 662 mb (obustronnie). 5. Ręczne odcięcie darni od brzegów chodnika przy ul. Żeromskiego ze złożeniem w stosy i odwiezieniem na miejskie składowisko odpadów w m-cach maj - czerwiec w ilości 4 662 mb. 6. Cięcia odmładzające krzewów ozdobnych oraz cięcia formujące drzew, zebranie gałęzi i wywiezienie na miejskie składowisko odpadów w m-cu marcu przed okresem intensywnego wzrostu w ilości 293 szt. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu pozostałości organicznych na miejskie składowisko odpadów z w/w pozycji i uiszczenie opłat za ich utylizację. Zad nr 3. 1. Pozimowe usunięcie zanieczyszczeń (piasek) przy pierwszym lub kolejnym sprzątaniu. 2. Mechaniczne zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej Nr 850 na szerokości po 1 mb od krawędzi jezdni z każdej strony w ilości 2 060 m2, dwa razy w miesiącu w terminach uzgadnianych z Zamawiającym (wraz z odwiezieniem zanieczyszczeń uzyskanych po wykonaniu zamiatania na miejskie składowisko odpadów i dokonaniem opłaty za ich utylizację), Zaleca się wykonanie zamiatania mechanicznego w godzinach porannych - do godz. 7°° i w godzinach popołudniowych - po godz. 16°°, a także skropienie wodą jezdni przed zamiataniem w dni upalne, celem uniknięcia nadmiernego zanieczyszczenia powietrza. 2.1. Określa się maksymalną liczbę (18 razy) mechanicznego zamiatania w okresie realizacji umowy. W zależności od potrzeb Zamawiający może zmienić ilość zamiatania w poszczególnych miesiącach. O dniu kolejnego zamiatania, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 3 dni przed planowanym terminem sprzątania. Szczegółową lokalizację obejmuje załącznik nr 3 do umowy. 3. Co najmniej dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek lub innych terminach uzgadnianych z Zamawiającym) uprzątnięcie zanieczyszczeń (opakowania, papiery itp.) w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 850 na terenie miasta Tomaszowa Lubelskiego w ilości ogólnej 101 razy ( długość odcinka 1 030 mb), zapakowanie ich do worków i odwiezienie na miejskie składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za ich utylizację. Zad nr 4. 1. Mechaniczne koszenie trawników wraz z odcięciem odrostów przy pniach drzew rosnących w pasie drogowym drogi woj. nr 850 w m. Tomaszów Lubelski a następnie zebraniem trawy i odciętych odrostów z wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów pięciokrotnie w m-cach maj - październik w ilości 11 203,50 m2 wraz z uiszczeniem opłat za ich utylizację. Wartość zamówienia: 112 526,87 zł. W tym: Zad. 1. - 62 544,86 zł. Zad. 2. - 37 172,90 zł. Zad. 3. - 7 573,83 zł. Zad. 4. - 5 235,28 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, . 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: Zad. 1 i 3. 1) Zamiatarka mechaniczna ze spryskiwaczem nawierzchni szt. 1. 2) Środki transportowe o ładowności powyżej 3,5 tony szt. 2. Zad. 2 i 4. 1) Środki transportu pow. 3,5 tony szt. 2. 2) Mechaniczna kosiarka spalinowa szt. 2. 3) Mechaniczna wykaszarka spalinowa szt. 2. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy PZP, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Wykaz potencjału technicznego o którym mowa w pkt.V.2 ppkt.1 W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową na każde zadanie z osobna (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT), 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów w pokoju Sekcji Technicznej - bezpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad.1. - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 844 w m. Hrubieszów w sposób gwarantujący należytą jakość..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1. 1. Pozimowe usunięcie zanieczyszczeń (piasek) przy pierwszym lub kolejnym sprzątaniu. 2. Mechaniczne zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej Nr 844 na szerokości po 1 mb od krawężnika z każdej strony w ilości 9 302 m2, dwa razy w miesiącu w terminach uzgadnianych z Zamawiającym (wraz z odwiezieniem zanieczyszczeń uzyskanych po wykonaniu zamiatania na miejskie składowisko odpadów i dokonaniem opłaty za ich utylizację), Zaleca się wykonanie zamiatania mechanicznego w godzinach porannych - do godz. 7°° i w godzinach popołudniowych - po godz. 16°°, a także skropienie wodą jezdni przed zamiataniem w dni upalne, celem uniknięcia nadmiernego zanieczyszczenia powietrza. 2.1. Określa się maksymalną liczbę (18 razy) mechanicznego zamiatania w okresie realizacji umowy. W zależności od potrzeb Zamawiający może zmienić ilość zamiataniaw poszczególnych miesiącach. O dniu kolejnego zamiatania, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 3 dni przed planowanym terminem sprzątania. 3. Co najmniej dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek lub innych terminach uzgadnianych z Zamawiającym) uprzątnięcie zanieczyszczeń (opakowania, papiery itp.) z chodników, zieleńców i żywopłotów rosnących w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 844 w ilości ogólnej 101 razy, zapakowanie ich do worków i odwiezienie na miejskie składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za ich utylizację. 4. Opróżnienie pojemników na śmieci w ilości 28 szt. (typowe kosze uliczne o poj. 30l), co najmniej dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek lub innych terminach uzgadnianych z Zamawiającym), utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym i technicznym, oraz utrzymanie porządku w otoczeniu pojemnika - (w ilości 101 razy) . 5. W razie kradzieży bądź uszkodzenia pojemnika lub jego wkładu Wykonawca jest zobowiązany zgłosić fakt Zamawiającemu. Wartość zamówienia: 62 544,86 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9, 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2. - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, dr. woj. nr 844 na terenie miasta Hrubieszowa zgodnie z przedmiarem i harmonogramem usług w sposób gwarantujący należytą jakość..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 . 1. Ręczne pielenie żywopłotów, zebranie resztek roślin i odwiezienie ich na miejskie składowisko odpadów dwukrotnie w miesiącach czerwcu - sierpniu w ilości: 1948 m2. 2. Cięcie odmładzające żywopłotów z zebraniem odpadów w stosy i wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów w miesiącu czerwcu w ilości 5 362.83 m2 . 3. Mechaniczne koszenie trawników wraz z odcięciem odrostów przy pniu drzew rosnących w pasie drogowym a następnie zebraniem trawy i odciętych odrostów z wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów pięciokrotnie w m-cach maj - październik w ilości 33 800.00 m2. 4. Ręczne oczyszczenie opaski przykrawężnikowej przy ul. Żeromskiego z odrostów traw ze złożeniem w stosy i odwiezieniem na miejskie składowisko odpadów. w m-cach maj - czerwiec w ilości 4 662 mb (obustronnie). 5. Ręczne odcięcie darni od brzegów chodnika przy ul. Żeromskiego ze złożeniem w stosy i odwiezieniem na miejskie składowisko odpadów w m-cach maj - czerwiec w ilości 4 662 mb. 6. Cięcia odmładzające krzewów ozdobnych oraz cięcia formujące drzew, zebranie gałęzi i wywiezienie na miejskie składowisko odpadów w m-cu marcu przed okresem intensywnego wzrostu w ilości 293 szt. Wartość zamówienia: 37 172,90 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.31.20.00-0, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. nr 3 - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 850 w m. Tomaszów Lubelski w sposób gwarantujący należytą jakość..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 3. 1. Pozimowe usunięcie zanieczyszczeń (piasek) przy pierwszym lub kolejnym sprzątaniu. 2. Mechaniczne zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej Nr 850 na szerokości po 1 mb od krawędzi jezdni z każdej strony w ilości 2 060 m2, dwa razy w miesiącu w terminach uzgadnianych z Zamawiającym (wraz z odwiezieniem zanieczyszczeń uzyskanych po wykonaniu zamiatania na miejskie składowisko odpadów i dokonaniem opłaty za ich utylizację), Zaleca się wykonanie zamiatania mechanicznego w godzinach porannych - do godz. 7°° i w godzinach popołudniowych - po godz. 16°°, a także skropienie wodą jezdni przed zamiataniem w dni upalne, celem uniknięcia nadmiernego zanieczyszczenia powietrza. 2.1. Określa się maksymalną liczbę (18 razy) mechanicznego zamiatania w okresie realizacji umowy. W zależności od potrzeb Zamawiający może zmienić ilość zamiataniaw poszczególnych miesiącach. O dniu kolejnego zamiatania, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 3 dni przed planowanym terminem sprzątania. 3. Co najmniej dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek lub innych terminach uzgadnianych z Zamawiającym) uprzątnięcie zanieczyszczeń (opakowania, papiery itp.) w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 850 na terenie miasta Tomaszowa Lubelskiego w ilości ogólnej 101 razy ( długość odcinka 1 030 mb), zapakowanie ich do worków i odwiezienie na miejskie składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za ich utylizację. Wartość zamówienia: 7 573,83 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9, 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. nr 4 - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, dr. woj. nr 850 na terenie miasta Tomaszowa Lubelskiego zgodnie z przedmiarem i harmonogramem usług w sposób gwarantujący należytą jakość..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 4. 1. Mechaniczne koszenie trawników wraz z odcięciem odrostów przy pniach drzew rosnących w pasie drogowym drogi woj. nr 850 w m. Tomaszów Lubelski a następnie zebraniem trawy i odciętych odrostów z wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów pięciokrotnie w m-cach maj - październik w ilości 11 203,50 m2.wraz z uiszczeniem opłat za ich utylizację. Wartość zamówienia: 5 235,28 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.31.20.00-0, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.