eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › termomodernizacja obiektów szkolnych



Ogłoszenie z dnia 2006-05-17

POZYCJA 25617

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łańcut: termomodernizacja obiektów szkolnych: I Liceum Ogólnokształcące oraz Zespół Szkół Technicznych CKP w Łańcucie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Łańcucki, do kontaktów: Danuta Lis, ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2256971, fax 017 2256970, e-mail: biuro@powiat-lancut.com.pl, www.powiat-lancut.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja obiektów szkolnych: I Liceum Ogólnokształcące oraz Zespół Szkół Technicznych CKP w Łańcucie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem planowanego zadania jest wykonanie robót budowlanych, mających na celu termomodernizację obiektów I Liceum Ogólnokształcącego w Łańcucie (budynek przy ul. Mickiewicza 3) oraz Zespołu Szkół Technicznych Centrum Kształcenia Praktycznego w Łańcucie (budynki przy ul. Armii Krajowej 51 A i 51 D). Roboty będą polegały na wykonaniu docieplenia ścian przy użyciu styropianu, ocieplenie stropów płytami z wełny mineralnej, wymianę stolarki okiennej, poprawa pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, montaż kratek wyciągowych higrosterowanych, płukanie chemiczne instalacji CO, montaż zaworów termostatycznych oraz podniesienie sprawności i regulacja istniejącej wewnętrznej instalacji CO. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łańcut. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust l i 2 ustawy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawione nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające nie zaleganie w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę i/lub poświadczających za zgodność z oryginałem kopie dokumentów, jeżeli nie zostały one wymienione w dokumencie rejestrowym. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8)Wykaz co najmniej 3 wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość każdej z robót nie mniejsza niż 1 000 000 PLN), z podaniem wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 11:30, Siedziba Zamawiającego, Łańcut, ul. Mickiewicza 2, sala konferencyjna I p.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.