eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW TECHNICZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 31/ichpw/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Zabrze: SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW TECHNICZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 31/ichpw/2014
Numer ogłoszenia: 256170 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla , ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW TECHNICZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 31/ichpw/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów technicznych w butlach wraz z dzierżawą butli szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.Zamówienie składa się z sześciu (6) części: Część I - Gazy w butlach 1, Część II - Mieszaniny gazowe 1, Część III - Gazy w wiązkach butlowych, Część IV - Mieszaniny gazowe 2, Część V - Gazy w butlach 2, Część VI - Gazy do zbiorników. 3.Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie dostarczać produkty objęte przedmiotem zamówienia na podstawie zamówień przekazywanych drogą elektroniczną lub faksem (przy czym Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo w formie określonej powyżej potwierdzić przyjęcie zamówienia). 4.Gwarantowana ilość produktów dla każdej z Części, które Zamawiający zakupi w trakcie obowiązywania umowy wykazana jest w załączniku nr 6 do SIWZ w kolumnie nr 6 dla Części I-V oraz w kolumnie nr 5 dla Części VI. 5.W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające sukcesywnej dostawie produktów wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ w ilościach maksymalnych wskazanych w kolumnie nr 11 dla Części I-V, oraz w kolumnie nr 9 dla Części VI. 6.Zakres prawa opcji może być realizowany w terminie określonym w pkt. 9 SIWZ jeżeli Zamawiający wykupi gwarantowaną ilość poszczególnych produktów wyspecyfikowanych w danej Części. 7.Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy objęte prawem opcji na tych samych warunkach co zamówienia gwarantowane. 8.Dostawy odbywać się będą: 8.1.dla Części I-V: w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia następnego po otrzymaniu od Zamawiającego zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną, 8.2.dla Części VI: w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od dnia następnego po otrzymaniu od Zamawiającego zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną. Powyższe terminy dotyczą zarówno gwarantowanej ilości produktów jak również zamówienia objętego prawem opcji. 9.Dostawy gazów do siedziby Zamawiającego odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 14.00. 10.Wykonawca zobowiązany będzie rozładowywać butle z gazami w obecności pracownika Zamawiającego. 11.Dzierżawione butle na gazy muszą być sprawne technicznie, posiadać wszelkie niezbędne badania techniczne przewidziane w przepisach prawa dopuszczające je do użytku. 12.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za posiadanie ważnych badań legalizacyjnych oraz konserwację dzierżawionych butli. 13.Butle winny być trwale oznakowane klasą czystości danego gazu. Każda butla winna posiadać tabliczkę, naklejkę itp. z opisanymi parametrami gazu. W przypadku nie spełnienia powyższego wymogu Zamawiający będzie miał prawo nie przyjąć części dostawy. Dzierżawione butle powinny być czyste oraz bez śladów korozji. 14.Zamawiający zwróci Wykonawcy przedmiot dzierżawy w stanie niepogorszonym - poza normalnym stopniem zużycia wynikającym z prawidłowej eksploatacji. 15.Po zgłoszeniu, w formie pisemnej, przez Zamawiającego posiadania pustych butli, Wykonawca w terminie do 2 dni od zgłoszenia na własny koszt dokona ich odbioru, na podstawie dowodu odbioru. 16.W przypadku, gdy Wykonawca nie odbierze pustych butli w terminie określonym w pkt. 4.15. SIWZ Zamawiający poniesie jedynie koszt dzierżawy tylko do upływu terminu wyznaczonego powyżej. 17.Wykonawca wraz z dostawami zobowiązany będzie każdorazowo przekazywać Zamawiającemu wszelkie dokumenty wymagane prawem np. świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, dopuszczenia, normy, potwierdzające, że dostarczone produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 18.W przypadku niezgodności dostawy (jakości) ze złożonym zamówieniem Zamawiający prześle reklamację na podany przez Wykonawcę w umowie numer faksu lub adres e-mail nie później niż w terminie 10 dni roboczych od daty dostawy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić reklamację najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od daty jej otrzymania. 19.Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotnego przyjęcia i wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia lub jego części, pokrycia wszelkich kosztów związanych z wymianą tego przedmiotu lub jego części oraz ewentualnej szkody z tytułu dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia. 20.W przypadku awarii przedmiotu dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej naprawy lub wymiany na inny sprawny przedmiot dzierżawy w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę, przy czym termin wyznaczony przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 5 dni kalendarzowe od daty pisemnego zgłoszenia awarii. Usunięcie awarii zostanie potwierdzone stosownym protokołem. 21.Część nr VI zamówienia obejmuje dostawę gazów wraz z napełnianiem zbiorników Zamawiającego. 22.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne: 22.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do parametrów produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 22.2. Za produkt równoważny Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o minimalnych parametrach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ w kolumnie nr 3 i 4 dla Części I, III, V i VI, kolumnie nr 2, 3, 4 dla Części II oraz kolumnie nr 4 dla Części IV, 23.W przypadku równoważnego produktu Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ w kolumnie nr 3 i 4 dla Części I, III, V i VI, kolumnie nr 2, 3, 4 dla Części II oraz kolumnie nr 4 dla Części IV..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części na którą składana jest oferta

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na zawartość oferty składa się: 1.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2.wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt 10 SIWZ, 3.w przypadku rozwiązania równoważnego Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty o których mowa w pkt 4.23. SIWZ, 4.stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 5.w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów w umowie z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego i Wykonawcy, 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ i złożoną ofertą, 4.na podstawie art. 144 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie cen jednostkowych. Zmiana cen może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichpw.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1 41-803 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1 41-803 Zabrze pok. 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków własnych Zamawiającego oraz: 1.z projektu nr POIG.01.01.02-24-017/08, tytuł projektu: Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 - Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 - Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i publicznych środków krajowych, 2.ze środków pozyskanych z innych projektów krajowych i międzynarodowych realizowanych przez Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gazy w butlach 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wskazany w pkt. II.1.4. niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wartość za dzierżawę / abonament dla zamówienia gwarantowanego - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mieszaniny gazowe 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wskazany w pkt. II.1.4. niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wartość za dzierżawę / abonament dla zamówienia gwarantowanego - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gazy w wiązkach butlowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wskazany w pkt. II.1.4. niniejszego ołoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wartość za dzierżawę / abonament dla zamówienia gwarantowanego - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mieszaniny gazowe 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wskazany w pkt. II.1.4. niniejszego ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wartość za dzierżawę / abonament dla zamówienia gwarantowanego - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gazy w butlach 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wskazany w pkt. II.1.4. niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wartość za dzierżawę / abonament dla zamówienia gwarantowanego - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gazy do zbiorników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wskazany w pkt. II.1.4. niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.