eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › ODBIERANIE I TRANSPORT OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY KRAŚNIK ODPADÓW KOMUNALNYCH W OKRESIE OD 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Kraśnik: ODBIERANIE I TRANSPORT OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY KRAŚNIK ODPADÓW KOMUNALNYCH W OKRESIE OD 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku
Numer ogłoszenia: 256113 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239885 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kraśnik, ul. Kościuszki 24, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 884 34 27, faks 81 884 37 87.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I TRANSPORT OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY KRAŚNIK ODPADÓW KOMUNALNYCH W OKRESIE OD 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i transport odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Kraśnik, przy czym a) łączna liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Kraśnik według stanu na dzień 31.07.2014 r. wynosi 7472 osoby i obejmuje następujące miejscowości: Lasy, Pasieka, Pasieka - Kolonia, Słodków Pierwszy; Słodków Drugi; Słodków Trzeci; Stróża, Stróża-Kolonia, Mikulin, Dąbrowa - Bór; Suchynia ; Podlesie, Spławy Pierwsze; Spławy Drugie, Kowalin; Karpiówka. b) szacunkowa liczba nieruchomości z których będą odbierane odpady komunalne wynosi ok. 1 850 nieruchomości, liczba ta może ulec zmianie na skutek m. in. ruchu ludności, oddania do użytku budynku, wyludnienia, otworzenia lub zamknięcia działalności gospodarczej itp., c) orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości wynosi około 59 Mg.miesiąc, przy czym ilość ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, d) Gmina Kraśnik jest gminą wiejską, która swoim terenem otacza miasto Kraśnik, na jej terenie występuje głównie zabudowa zagrodowa, jednorodzinna oraz bardzo nieliczna wielorodzinna (Stróża - Kolonia ul. Osiedlowa: 3 bloki, Suchynia: ul. Nadstawna 1 blok). 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości tj.: zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny jako tzw. odpady surowcowe suche takie jak m. in. makulatura, tworzywa sztuczne, szkło, metale, opakowania wielomateriałowe typu Tetra Pak, wystawionych do odbioru przed posesję. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, odpady budowlano - remontowe, odpady zielone i popiół będą odbierane wyłącznie na pisemne zlecenie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji dzikich wysypisk na terenie gminy Kraśnik na pisemne zlecenie Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór odpadów komunalnych od nieruchomości, z następującą częstotliwością: - odpady zmieszane -jeden raz w miesiącu, - odpady zbierane w sposób selektywny, tzw. odpady surowcowe suche - jeden raz w miesiącu, - opróżnianie koszy znajdujących się w obrębie przystanków autobusowych na trasie przejazdu w dniu odbioru odpadów -jeden raz w miesiącu, - gruz, odpady poremontowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe i zużyte opony - jeśli wystąpi takie zapotrzebowanie maksymalnie dwa razy w roku w formie zbiórki objazdowej, na pisemne zlecenie Zamawiającego -popiół i odpady biodegradowalne wyłącznie na pisemne zlecenie Zamawiającego. 5. Gmina Kraśnik zgodnie z Planem gospodarki odpadami województwa lubelskiego (uchwała Nr XXIV.397.2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2013 r. ze zm.) należy do Regionu Południowo - Zachodniego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych z terenu gminy Kraśnik odpadów komunalnych, do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o. w miejscowości Lasy, przy ul. Jodłowej 70, 23-200 Kraśnik. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania w dacie odbioru, całej masy zebranych w dniu odbioru odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w miejscowości Lasy przy ul. Jodłowej 70, 23-200 Kraśnik. 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 140 l, 240 l, 1100 l, 3 600 l, KP 7 - 5 sztuk, pojemnikach siatkowych na plastik - 5 sztuk oraz w workach z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów zebranych w sposób selektywny jako tzw. frakcja sucha. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki nie mniejsze niż 120 l, z folii polietylenowej LDPE lub HDPE o grubości zapewniającej szczelność i wytrzymałość oznaczone napisem frakcja sucha, w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 2 ww worki oraz pozostawi w Urzędzie Gminy Kraśnik rezerwowe worki na frakcję suchą w ilości 100 sztuk w terminie 14 dni od podpisania umowy lecz nie później niż do 31 grudnia 2014 r. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 2 worków na frakcję suchą do nowo powstałego punktu odbioru, w terminie 3 dni od daty otrzymania informacji od Zamawiającego o nowym miejscu odbioru odpadów komunalnych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w dni robocze w godzinach pracy Zakładu Zagospodarowania Odpadów. 12. Wykonawca zobowiązany jest na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, odebrać odpady poza ustalonym harmonogramem w sytuacjach wyjątkowych lub nadzwyczajnych, np. zagrożenia bezpieczeństwa, wystąpienia siły wyższej. 13. Zamawiający w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Wykonawcy wykaz adresów nieruchomości w celu opracowania harmonogramu. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia otrzymania wykazu adresów, opracowany harmonogram odbioru odpadów na terenie Gminy Kraśnik. Przygotowany przez Wykonawcę harmonogram wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga aby harmonogram odbioru odpadów ustalony był w ten sposób, żeby odbiory odpadów komunalnych z terenu gm. Kraśnik, odbywały się w ostatnią dekadę każdego miesiąca okresu objętego umową. 15. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 16. W przypadku zmiany harmonogramu Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia aktualnych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych w terminie 30 dni przed pierwszym odbiorem wynikającym ze zmienionego harmonogramu. 17. Zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram powinien być umieszczony na stronie internetowej Wykonawcy i eksponowany przez cały okres na jaki został przygotowany, również Zamawiający umieści aktualny harmonogram na swojej stronie internetowej: www.gminakrasnik.pl oraz poda go do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy. 18. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na pisemne zlecenie Zamawiającego, do dystrybucji wśród mieszkańców gminy, również innych dokumentów (broszury, ulotki) związanych z organizacją systemu gospodarki odpadami na terenie gminy. 19. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart (kserokopia) przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia, dokumentów wagowych wraz z fakturą za dany miesiąc, najpóźniej do 15-tego następnego miesiąca. 20. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 21. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania wymagań stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122) a w przypadku wydania odrębnych przepisów wydanych na podstawie art. 9d ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) - do spełniania wymagań zawartych w tych przepisach. 22. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 23. Wykonawca jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach, a w szczególności do wskazania nieruchomości: - na których odpady komunalne zbierane są w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Kraśnik, - na których odpady nie są segregowane, a segregacja była deklarowana, - na których odpady są nieprawidłowo segregowane, - które nie są wyposażone w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych, - o nieruchomościach niezamieszkałych, które wystawiają do odbioru pojemniki o pojemności większej niż to wynika ze złożonej deklaracji, - na których nie wystawiono pojemników do odbioru w dniu wyznaczonym w harmonogramie. 24. Powyższe informacje powinny być przedstawione Zamawiającemu niezwłocznie, najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu usługi odbioru. Do informacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości tj.: wskazanie adresu, nagrania z monitoringu, filmu, zdjęć fotograficznych dokumentujących zaistniałą sytuację, przy czym zdjęcia muszą być tak wykonane aby nie budziły wątpliwości przypisania zdarzenia do konkretnej nieruchomości oraz aby miały ustawioną widoczną na zdjęciu datę wykonania zdjęcia. 25. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów również w przypadku, gdy dane nieruchomości nie figurują w przekazanym przez Zamawiającego wykazie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu adresów tych nieruchomości w następnym dniu roboczym od daty wykonania usługi na tych nieruchomościach, w celu ujęcia ich w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 26. W przypadku nie odebrania odpadów z terenu nieruchomości w terminie wskazanym w harmonogramie z przyczyn nie zawinionych przez właściciela nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany odebrać odpady niezwłocznie, najpóźniej w następnym dniu roboczym od daty zgłoszenia przez Zamawiającego tego faktu pisemnie, telefonicznie lub na adres e-mail Wykonawcy lub uzgodnić termin odbioru z właścicielem nieruchomości. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o wykonaniu usługi niezwłocznie, najpóźniej w następnym dniu roboczym od jej wykonania. Zasadność reklamacji będzie ustalana przez Zamawiającego na podstawie zebranych informacji. 27. W przypadku nie odebrania odpadów z terenu nieruchomości w terminie wskazanym w harmonogramie z przyczyn zawinionych przez właściciela nieruchomości, w terminie wynikającym z harmonogramu, Wykonawca odbierze te odpady w dowolnym terminie uzgodnionym z właścicielem nieruchomości oraz powiadomi Zamawiającego niezwłocznie, najpóźniej w następnym dniu roboczym od daty wykonania usługi. 28. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, np.: filmy i dane z systemu monitorowania pojazdów, zdjęcia lub inne dowody wskazujące na winę właściciela nieruchomości. Dane te mogą być dostarczone Zamawiającemu osobiście, przesłane drogą pocztową lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail Zamawiającego. 29. Reklamacje w szczególności mogą dotyczyć: nie odebrania odpadów, nie dostarczenia worków na frakcję suchą lub dostarczenie worków na frakcję suchą w ilości mniejszej niż wystawione do odbioru worki, uszkodzenia pojemnika, nie odstawienia pojemnika w miejsce wystawienia pojemnika do odbioru, uwag i zarzutów dotyczących sposobu i jakości wykonywania usługi odbioru odpadów przez Wykonawcę. 30. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po zrealizowaniu reklamacji, najpóźniej w następnym dniu roboczym, powiadomić pisemnie Zamawiającego o sposobie załatwienia reklamacji. 31. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 32. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Kraśnik. Usługa obejmuje zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o trudnej lokalizacji (np. przy drogach gruntowych, wąskich uliczkach, trudnych podjazdach). W sezonie zimowym, oraz w innych okresach z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, gdy ze względu na nieprzejezdność dróg niemożliwy byłby odbiór i wywóz odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem, Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu roboczym, w którym droga stała się przejezdna. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, wskazać termin wykonania usługi oraz najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu usługi, poinformować Zamawiającego o jej wykonaniu. 33. Wykonawca realizujący usługę odbioru odpadów komunalnych zobowiązany jest po opróżnieniu pojemników do odstawienia ich w miejsce wystawienia. 34. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. 35. Wykonawcę obowiązuje zakaz transportu na jednym pojeździe odpadów zmieszanych oraz odpadów zebranych selektywnie jako odpady surowcowe suche. 36. Wykonawca obowiązany jest do wyposażenia wszystkich pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci, na trwałych nośnikach danych, czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów w czasie rzeczywistym, z jednoznacznie wykazanym wykonaniem czynności (załadownie odpadów, wyładowanie odpadów) po zaistnieniu określonego zdarzenia. Pamięć danych powinna być przechowywana w sposób możliwy do jej odczytania przez okres trwania umowy oraz do 3 miesięcy po jej zakończeniu, przy czym odczytanie danych nie może spowodować skasowania zawartości urządzenia monitorującego. 37. Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatny wgląd on-line do strony internetowej monitoringu pojazdów odbierających odpady komunalne z terenu gminy Kraśnik oraz do danych potwierdzających załadowanie i rozładowanie odpadów oraz do archiwalnych danych tej kategorii do 3 miesięcy wstecz. Wykonawca wyraża zgodę na archiwizowanie tych danych jako potwierdzenie wykonania usługi przez Wykonawcę. 38. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie gm. Kraśnik w urządzenia rejestrujące obraz (kamerę) skierowaną przed pojazd i nagrywać cały przejazd związany z odbiorem odpadów na terenie gminy nagrania należy przechowywać w siedzibie Wykonawcy minimum 3 miesiące. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany udostępnić na nośniku cyfrowym kopię nagrania, dotyczącego wskazanego przez Zamawiającego okresu. 39. Wykonawca ma obowiązek trwale i czytelnie oznakować pojazdy, w widocznym miejscu, poprzez podanie nazwy firmy oraz danych adresowych i numerów telefonów kontaktowych. 40. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu wszystkich pojazdów, które będą realizowały usługę odbioru odpadów na terenie gminy Kraśnik oraz zobowiązany jest do przedstawienia wykazu samochodów w każdym miesiącu realizacji odbioru co najmniej w dniu poprzedzającym odbiór odpadów. 41. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnictwa upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach i spotkaniach (np.: posiedzeniach komisji Rady Gminy Kraśnik, sesjach, spotkaniach z mieszkańcami lub innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady i spotkania będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem nie mniej niż 3 dni przed ich terminem. 42. Wymiana danych i informacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą oraz zarządzanie nieprawidłowościami i reklamacjami następować będzie w formie pisemnej. Za formę pisemną uznaje się również wymianę informacji drogą elektroniczną na wskazane adresy e-mail. 43. Za szkody powstałe podczas realizacji usługi odbioru i transportu odpadów, w majątku Zamawiającego i właścicieli nieruchomości od których będą odbierane odpady komunalne odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 44. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany lub naprawy uszkodzonych z winy Wykonawcy pojemników na odpady komunalne zmieszane na własny koszt w terminie najpóźniej do 14 dni od chwili zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałej szkodzie. 45. wykonawca zobowiązany jest dysponować: co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywne zebranych odpadów komunalnych oraz co najmniej jednym pojazdem bez funkcji kompaktujacej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOLAND Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/3, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 311520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 311520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 453120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.